Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän, kun raskaana oleva ystävä on Itsekäs!

Vierailija
27.11.2012 |

Pakko purkaa tää johonkin! Olen vaan niin kypsynyt kun raskaana oleva ystäväni on muuttunut niin itsekeskeiseksi....

Oltiin ennen aika läheisiä. Nykyään ei soittele, puhuu vain omista asioistaan ja kokee oikeutetuksi perua tapaamisemme samana päivänä jonkin mielestäni olemattoman syyn takia.

Ehdotin hänelle aikaisemmin jo alkuraskaudesta, että voisin järjestää babyshowerit hänelle kun tulee ajankohtaiseksi. Hän innostui valtavasti, mutta tämän jälkeen ei ole naisesta kuulunut juuri mitään.

Mukavaa järjestää babyshowerit ihmiselle jonka kanssa ei ole ollut viime aikoina juurikaan tekemisissä?!

Minun pitäisi vain ymmärtää häntä ja hänen raskauttaan. Sanoin hänelle kerran, että asia ei ole minulle ajankohtainen, joten en oikein osaa puhua aiheesta. Hän vain huolestui ja sanoi, että kyllä sä kärryille pääset. Näin just.....

Mitä voin tehdä??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni tuli raskaaksi 6kk ennen minua ja perui tapaamisia, jaksoi tavata harvoin yms. Koitin ymmärtää, ajattelin että raskaus aika oli hänelle vaikea, kun lapsi syntyi yhteydenotot vähän tihenivät. Mutta taas lopahti. Emme ole olleet nyt vuoteen tekemisissä kun 2 kertaa, hän on halunnut tavata, minä en ole enää kiinnostunut. Suosittelen sinullekin että keskityt muihin ystäviisi, raskaus tai lapsensaannin ei pitäisi tehdä ihmisestä aivokuollutta, mutta niin taitaa jollekin tapahtua. Onko ystäväsi aina ollut itsekäs?

Vierailija
2/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on aina ollut niitä ihmisiä, jotka nauttivat omien asioidensa tarinoimisesta. Että sinänsä ei kovin yllättävää. Mutta nyt se on muuttunut astetta pahemmaksi, jopa hyväksikäytön makua löytyy. Haluaa siis tavata kun on luppoaikaa tai jotain missä voisin olla avuksi tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyshän on kahden kauppa... Asia ei ole SINULLE ajankohtainen, mutta ystävälläsi kyllä. Olisiko likaa vaadittu olla edes vähän kartalla, missä mennään.

Vierailija
4/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kuulla seikkaperäiset selostukset erilaisista vauvavaivoista ja ruokailuista jne, vaikka raskausaikana hän varmasti kammoksui äitejä jotka puhuu vain lapsistaan. Itsekkäät ja esikoistaan odottavat/juuri esikoisen saaneet ihmiset on rasittavinta keskusteluseuraa.

Vierailija
5/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa oikein hyvin kartalla asioista, liian hyvin kuin oikeasti edes olla. Minusta hänen pitäisi vastavuoroisesti olla kiinnostunut myös minun elämästäni ja sen ''käänteistä.''...

Mutta se on kai liikaa pyydetty, raskaushan on niin suuri asia ettei mikään muu ole keskustelun arvoista...

Vierailija
6/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa oikein hyvin kartalla asioista, liian hyvin kuin oikeasti edes olla. Minusta hänen pitäisi vastavuoroisesti olla kiinnostunut myös minun elämästäni ja sen ''käänteistä.''...

Mutta se on kai liikaa pyydetty, raskaushan on niin suuri asia ettei mikään muu ole keskustelun arvoista...

Raskaus on oikeasti todella suuri asia, ainakin minulle oli. Muistan omasta raskausajastani sen, ettei oikeasti mikään muu jaksanut kiinnostaa kuin se oma maha, oma vointi ja vauvan kehitys. Tapasin silti ystäviäni entiseen malliin ja kyselin mitä heille kuuluu, mutta en jaksanut olla oikeasti kiinnostunut. Sitä vain pyöri niin oman mahansa ympärillä. Itse tosin pyrin tietoisesti olemaan puhumatta vauvasta ja raskaudesta sen enempää, koska muut ystäväni eivät olleet samassa elämäntilanteessa (olin niin nuori).

Vierailija
7/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet ole kuullut hänestä juuri mitään alkuraskauden jälkeen. Miten siis voit olla rasittunut siitä, että hän puhuu vain omista asioistaan ja "on hyväksikäytön makua".

Et taida olla kovin hyvä kommunikoimaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän