Olin koko illan kiinni vauvassa. Nyt vauva nukahti, ja mies
kysyi multa kun tulin makkarista, että keittäisinkö sille kahvia. Mies itse on istunut tietokoneella koko illan, kun vauva on roikkunut minussa kiinni.
En keittänyt.
Kommentit (23)
Juu, vauva on täysin hunningolla, kun nukahti vasta puoliltaöin. Ei voi mitään, ennen vauva nukahti jo yhdeksältä, nyt rytmi on jostain syystä siirtynyt tuonne myöhään. Ihan sama, eiköhän se siitä vielä muutu ihan itsekseen. 2kk vauvan rytmiin ei paljon vaikuteta.
Syy, miksi en keittänyt kahvia: Vitutti ajatus alkaa palvella vielä miestä sen jälkeen, kun olen imettänyt vauvaa monta tuntia. Se joka ihmetteli mitä raskasta siinä on, ei selvästi ole imettänyt itse tällaista tissillä roikkujaa. Ei siinä paljon muuta pysty tekemään kuin imettämään. Eli EN olisi voinut antaa vauvaa miehelle, miehellä kun ei ole rintoja.
Miehelle sanoin "en keitä" ja menin tietokoneelle. Keitti sitten itse. Miksi minun pitäisi alkaa vielä miestäkin hoivata? Ihan mielelläni hänelle yleensä keitänkin niitä kahveja ym, mutta kun monen tunnin jälkeen pystyn istahtamaan rauhassa esim. tähän tietokoneelle, niin en jaksa alkaa keskellä yötä palvella ukkoa, joka on maannut perseellään koko illan.
Ap
eikä muutakaan häikkää. Ei vain jostain syystä enää nukahda niin aikaisin kuin ennen. Nukahtelee toki tissille ihan minuutiksi tai kahdeksi, mutta herää heti. Ap
teko ihan nousta ylös siltä perseeltään. Tuolla ajattelutavallahan se mies saa vaikka homehtua sohvaan kiinni ja nainen tekee kaiken koska on "jo jalkeilla valmiiksi". :-D
Miten se olisi jaksanut edes juoda sen kahvin.