Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis WTF?! Mies epäili että kävin vieraissa kun huomasi mun

Vierailija
26.11.2012 |

käyvän alapesulla ennen aerobic-tuntia. Siis oikeesti jouduin ihan hirveesti vakuuttelee että olin tunnilla enkä oo varma uskooko vieläkään. Voisko joku vastata tähän ja puolustaa minua?

Siellä on monta biccajaa ja välillä levitellään jalkoja, en todellakaan halua että kenenkään nenään leviää ummehtuneen alapääni haju. Ja mies ei tätä meinaa uskoa! Että muka jumppaa varten pitää pillu puleerata totes vaan :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vetää aamulla sukat jalkaan, sillä on vaatekauppiaaseen suhde? Ihan yhtä loogista.

Vierailija
2/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan pettää itse, kun noin tarkkailee sua ja epäilee vainoharhaisesti sun pettävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oletko joskus jäänyt kiinni pettämisestä? Jos ei, niin mies on joko vainoharhainen tai sairaalloisen mustasukkainen. Jos pettämistä on ollut, miehen epäilys on helpommin ymmärrettävissä.

Itselle ei kyllä ole tullut mieleen alapääpesu ennen jumppaa :)

Vierailija
4/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kyttää sun alapesujakin. Hän on sairas.

Vierailija
5/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse. Just sillon ne epäilee kaikkea.

Vierailija
6/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa riittää, aamulla ja illalla. Useammin läträäminen aiheuttaa hiivatulehdusta. Ja joos vielä aamuin illoin pessemisen jälkeen haisee, kannattaa käydä lääkärissä.

Sinänsä mä en usko sun pettävän, koska varmaan voisit pestä siellä, missänyt sit pettäisitkin helpommin -ei kotona. Ja jos mun mies kyselisi alapesuistani, mä nauraisin sille päin naamaa. Jos teillä sä et voi nauraa, se kertoo liikaa teidän suhteesta.

Vierailija
7/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sööttiä, jos olet mustasukkainen, mutta toivottavasti se ei johdu omasta pettämisestäsi.

Nimim. ei ikinä hiivatulehdusta, ja usein pesen alapään 3 - 5 krt päivässä.

Vierailija
8/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet ei vaan yksinkertaisesti kiinnitä huomiota tommoseen johonkin veden käyttöön, koska naisilla on yleensä muutenkin tapana viettää enemmän aikaa itsensä huoltamisen parissa. Ei mene läpi. Ei ne huomaa isompiakaan asioita, kuten vaikka ihan eri värisiä uusia olkkarin verhoja.