Vituttaa ystäväperhe
Ja vielä enemmän se että mies valitsi tuollaisen kaverinsa lapsemme kummiksi.
Poikamme tykkää yhdestä jääkiekkokjoukkueesta ja on heidän kova kannattajansa ja nyt tämä mies sai kys. Joukkueen fanitavaraa niin ei voinut antaa niitä pojalleni käytävät ennemmin mukia esim tuhkiksena ja pyyhkeitä lattiariepuina.
Tietävät että poikani tykkää joukkueesta ja pyysinkin tavaroita pojalleni, vastaus oli että kun nää on niin kätevän kokoisia just tohon lastaan ja oli kuulemma just heittänyt edellisen tuhkakupin pois ja olivat ajatelleet tätä kun on just sopivan pieni/ iso.
Miten tälläistä voi ola edes olemassa. Aaarrggh mitä idiootteja.
Kommentit (9)
ostamaan heille uuden tuhkakupin ja lattiariepuja? Muutenhan olet ollut ihan kohtuuton, jos olet vain ollut vaatimassa heiltä kamoja pojallesi. Heillähän itsellään oli selkeästi käyttöä noille tavaroille.
ostamaan heille uuden tuhkakupin ja lattiariepuja? Muutenhan olet ollut ihan kohtuuton, jos olet vain ollut vaatimassa heiltä kamoja pojallesi. Heillähän itsellään oli selkeästi käyttöä noille tavaroille.
Ja tuhkakupin nyt saa ihan mistä vaan purkista.
Itse pidin tuota vittuilua ja ilkeää käytöksenä.
Ap
Saako joku tällaisesta ongelman. Kai ne saa tehdä tavaroillaan mitä huvittaa?
Ja tuhkakupin nyt saa ihan mistä vaan purkista.Itse pidin tuota vittuilua ja ilkeää käytöksenä.
Ap
kuuluu jääkiekkoon. Kyllä minäkin putsasin HIFKin kaulaliinalla öljyt autotallin lattialta ja mies vastaavasti käytti mun Bluesin mukia maalikuppina. Naurettiin vaan.
Saako joku tällaisesta ongelman. Kai ne saa tehdä tavaroillaan mitä huvittaa?
Selkeetä vittuilua tai sitte kaverit niin vajakkeja etteivät vaan tajua.
Ihan sama kumpi, en aio olla enää tekemisissä.
siis olisihan sun pitänyt PYYTÄÄ että saisitko pojalle ko. tavarat, esim. pientä korvausta vastaan tai olisit ehdottanut että käärivät joululahjaksi kummilapselle.
siis olisihan sun pitänyt PYYTÄÄ että saisitko pojalle ko. tavarat, esim. pientä korvausta vastaan tai olisit ehdottanut että käärivät joululahjaksi kummilapselle.
vaan mieluimmin käyttää rätteinä jne, no fucking rocket science.
mutta on toi kyllä hyvin itsekästä!