Jos fb:ssa kavereita reilut 300 ja n. 60 muistaa syntymäpäivänä...mitä ajattelet?
Tuleeko tunne, että on haalittu ns. jokapäivän tuttuja kaverilistalleen? Musta on tosi hienoa, jos jollakin on kavereita about 50 ja lähes kaikki häntä muistavat ainakin syntymäpäivänä...
Kävin vaan pitkästä aikaa fb:n sivuilla ja huomasin, miten isoja eroja ihmisillä on noiden kaverimäärien suhteen.
Kommentit (15)
syntymäpäivänä, niin tulee oikeastaan vaan mieleen, että on osannut valita kaverinsa siten, että eivät joka päivä facessa roiku.
Harva muistaa myöhässä enää onnitella.
Lisäksi moni käyttää facea puhelimesta, ja kavereiden synttärit ei näy kaikkien puhelimien apseissa.
Ethän itsekään ole facessa joka päivä?
Toi on ihan normaali määrä onnitteluille. Useat vissiin lopettaneet onnittelun kokonaan?
Mulla on vain kourallinen kavereita, mutta tuntui se vähän hassulta, kun vain sisarukset onnittelivat, vaikka ihan varmasti kaikki kyseisenä päivänä ovat fb:ssä käyneet.
että miksi on noin monta "kaveria" siellä ja mikä huomiontarve on jos tarttis niiden kaikkien olla silittelemässä. ja että aika moni käynyt silittelemässä jo nyt. ehkä huomionkipeät löytäneet toisensa.
Jos noinkin monta hyvänpäiväntuttua tai ystävää löytyy. Mulla ne on yleensä nimenomaan hyvänpäiväntutut ja kaukaiset ystävät, jotka fb:ssa onnittelee. Läheisemmät ihmiset pitää yhteyttä muulla tavoin ja voi muussa yhteydessä onnitella, jos muistavat, ja toisaalta tietävät, että järjetön määrä fb-onnitteluja vain ahdistaa mua. En todellakaan haluaisi, että kaikki fb-kaverit onnittelisi, johan siinä tulisi tyhmä olo.
Ei mua hetkauta puoleen eikä toiseen kun mun syntymäpäivän tietää kaverilistaltani vain mun sisko ja 2 hyvää ystävää joista kumpikaan ei käy päivittäin facebookissa. Kavereita listallani on noin 60.
Yhtenä vuotena tulee kolme onnittelua mun profiilin seinälle toisena vuotena ei yhtään.
Olen aikuinen ihminen joten en ala mököttämään.=D
esim broidini, jolla on tarve olla julkkis, että kai hän sitten kaikilta 673 ystävältään saa ihailua.. Nimittäin hän kertoo ja näyttää kaiken kaikille. :/
Itsellä kavereita 155 ja sain synttäreinä 126 (oli vasta,siitä muistan) onnittelua.
Just parhaillaan poistelen semmoisia, jotka ei ole kommannut mun seinällä n. puoleen vuoteen. Äidin jätin, kun se ei osaa kommata. :D
Onhan se ihan sama minkäverran kavereita fb:ssa on, kuka terve järkinen siellä seuraa ko.määrää?? Onko pätemisen tarvetta esitellä taloja, lapsia kuvineen tai syntymäpäiväänsä ??
Onhan se ihan sama minkäverran kavereita fb:ssa on, kuka terve järkinen siellä seuraa ko.määrää?? Onko pätemisen tarvetta esitellä taloja, lapsia kuvineen tai syntymäpäiväänsä ??
Kaverilistanhan VOI piilottaa, silloin kukaan ei näe, onko sinulla 10 vaiko tuhat tuttua siellä. Ja se, että esim. omasta kodista päivitetään esim. huonekuvia on musta oikeesti tosi mautonta.
Heh, kun on noin monta kaveria, niin on jonkun syntymäpäivä melkein vuoden jokaisena päivänä.
Tunnen ihmisen joka ei saanut facebookissa yhtään onnittelua. Ne jotka muistivat häntä, soittivat tai lähettivät kortin.
Tämä palsta on siitä hyvä, että voi saada hieman vinkkiä naisten ajatuksen juoksusta :)
En ymmärrä kuinka joku jaksaa yläpäänsä murehtia siitä kuinka moni muistaa onnitella synttäreistä naamakirjassa. Itse en käy siellä päivittäin, joten jos jolla kulla on juuri sellaisena päivänä synttärit kun en naamakirjassa käy, niin hänen synttärin menee minulta täysin ohi. Silloin jos siinä yläoikealla on vinkki, että jollain on synttärit usein miten lähetän onnittelut.
Ja omalla kohdalla, en kyllä sen tarkemmin taulukoi, että kuka on muistanut ja kuka ei :D
Niin ja kavereita on suunnilleen se 300, mutta niistä iso osa on vanhoja koulukavereita yms., joihin en ole kovinkaan aktiivisesti yhteydessä.
t. nainen
Tämä palsta on siitä hyvä, että voi saada hieman vinkkiä naisten ajatuksen juoksusta :) En ymmärrä kuinka joku jaksaa yläpäänsä murehtia siitä kuinka moni muistaa onnitella synttäreistä naamakirjassa. Itse en käy siellä päivittäin, joten jos jolla kulla on juuri sellaisena päivänä synttärit kun en naamakirjassa käy, niin hänen synttärin menee minulta täysin ohi. Silloin jos siinä yläoikealla on vinkki, että jollain on synttärit usein miten lähetän onnittelut. Ja omalla kohdalla, en kyllä sen tarkemmin taulukoi, että kuka on muistanut ja kuka ei :D Niin ja kavereita on suunnilleen se 300, mutta niistä iso osa on vanhoja koulukavereita yms., joihin en ole kovinkaan aktiivisesti yhteydessä.
Onnittele ketään fb:ssä. Jos on niin läheinen ystävä että muistan merkkipäivänä niin teen sen jollain muulla tavalla. FB:ssä toivotuksia ja haistatteluja menee jatkuvasti, ei sillä ole minkäänlaista arvoa. Onnittelen fb:ssä yksityisviestillä, tekstarilla, soittamalla, maililla, mutta jotenkin fb seinälle toivottaminen on aivan yks tyhjän kanssa.
pari sataa kaveria fb:ssä, mutta onnittelut sain tasan yhdeltä ihmiseltä sitä kautta: siskoltani. En halua laittaa omaa syntymäpäivääni julkiseksi. Ne muistavat jotka muistavat sen muutenkin. En koe tarpeelliseksi mainostaa omaa ikääni julkisessa mediassa.
Joko osa kavereista ei ole ollut syntymäpäivänä facebookissa tai he eivät ole huomanneet syntymäpäivää (käynyt itsellekin niin, vaikka se siellä sivussa näkyykin).
Minulla on 126 kaveria, joista ehkä 30 onnitteli viime syntymäpäivänäni.