Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu ymmärtää Samppa Linna- hohmon, mitä siinä ajetaan takaa

Vierailija
27.01.2013 |

Samppa Linnan vitsi onkin se

että luulee olevansa hauska, vaikkei ole. Vanhoja vitsejä heittelee sinne tänne epäonnistuneesti ja sitten itse hehkuttaa niiden olevan ihan mielenvikasta läppändeerusta, vaikka on ihan kuivaa läppäää. Luulee muka olevansa enemmän hauska, ku on. Semmonen on se hahmo. Eli yliviivattu hauskuus joka on ihan tylsää ja vanhaa vitsiä ja itse pitää itteään hauskempana ku onkaan. Se saa käyttääki on ihan höpöä, ku ne kaikki vitsi on jo sataan kertaan kuultu ja käytetty.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon toisen ketjun aloittaja ja tietenkin ymmärrän hahmon jujun (ei kai kukaan voi olla ymmärtämättä), mutta se vain rasittaa, ei naurata, ei jaksa katsoa mitenkään.

Vierailija
2/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei se silti ole hauska. Se ei naurata, eli ei ole hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ottaen naurata. Pienet jutut on ne mitkä on hauskoja tms.ei kai se sanna-raipekaan naurata, muta kaikki tuntee jonku sen tyylisen tytön, niin se alleviivaava ote ja hoksaavaisuus sen hahmonluomisessa on a ja o. Samppa linnojaki on olemassa, semmosiä pellejä, jotka ei oo ees hauskoja.

Vierailija
4/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon toisen ketjun aloittaja ja tietenkin ymmärrän hahmon jujun (ei kai kukaan voi olla ymmärtämättä), mutta se vain rasittaa, ei naurata, ei jaksa katsoa mitenkään.

Vierailija
5/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan eihän sellaista voi esittää kunnolla Putouksen puitteissa. Mutta mukahauskaa vitsien ulkoaopettelijaa se kuvaa?

Vierailija
6/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vielä naurttaa, mutta sitä Karimia en ymmärrä ollenkaan. Mikä siinä naurattaa?

Vierailija
7/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vielä naurttaa, mutta sitä Karimia en ymmärrä ollenkaan. Mikä siinä naurattaa?

En nyt sanois että naurattaa, mutta se olemus on jotenkin ihana.

Vierailija
8/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karimia en ymmärrä ollenkaan. Mikä siinä naurattaa?

Jotenkin lässähti koko hahmo. Alkoi ihan lupaavasti, mutta jäi junnaamaan paikoilleen.

Vierailija
9/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetro Rostedt taitaa olla hahmon suurin esikuva..?

Vierailija
10/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetro Rostedt taitaa olla hahmon suurin esikuva..?

Ei ole, vaan bb-kaki. Maskeerattukin Kakin näköiseksi.

Vierailija
11/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tunnettu paikka Samppalinna on muualla Suomessa?

Vierailija
12/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossain sanottiin että tossa nimessä on yhteneväisyyksiä jonku julkkiksen nimen kanssa mut mulle ei sekään auennu?

-tamperelainen

Vierailija
13/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokivarressa. Sen kupeessa on yksi kaupungin parhaiten tunnettuja kesäravintoloita, kaunis 1800-luvun nikkarijugendrakennus, myös nimeltään Samppalinna.

Kukkula on ollut ennen Turun kaupunkia vartio- ja rajapaikka, jota "samppa" tarkoittaa.

Tuosta julkkiksen nimestä ei ole hajua.