Miksi vitussa tuo 2½v tyttäreni uskaltaa komennella minua?
Miten hän kehtaa komennella minua, omaa äitiään ja kaikenlisäksi vielä isäänsä???? Tyttö on nykyään täysin mahdoton, hän vain kiukuttelee, itkee ja komentelee meitä vanhempia, vaikka mitä teemme! Tänäänkin kun komensin tytön laittamaan siniset housut ja keltaisen paidan päälle aamulla, niin tyttö alkoi kiukuttelemaan ja huutamaan, että hän haluaa prinsessamekon päälle, vaikka minä revin häntä tukasta ja karjuin hänelle päin naamaa, että "Sinun on toteltava minua ja laitettava ne vaatteet päälle, mitkä minä määrään sinut laittamaan". Tyttö ei edes suostunut tottelemaan minua ennenkuin olin piiskannut häntä ainakin puoli tuntia ja karjunut hänelle, että "Laitat siniset housut ja keltaisen paidan päälle, koska minä käsken". Lopulta tyttö vain itki hysteerisesti eikä suostunut tekemään mitään, jolloin minä jouduin repimään väkisin ne vaatteet tytön päälle. Senkin jälkeen tyttö kehtasi katsoa minua kasvot raivosta punaisina, nenä räkää valuen ja huutaa, että "Senkin sika".
Sitten vähän aikaa sitten iltapalapöydässä tyttö alkoi vaatimaan, että hän haluaa istua isänsä paikalla pöydän päässä eikä suostunut istumaan omalle paikalleen, vaan yritti väkisin kiivetä isänsä paikalle kerta toisensa jälkeen, vaikka mieheni repi tytön siitä kerta toisensa jälkeen pois ja paiskasi lattialle, mihin tyttö lopulta jäi hysteerisesti itkemään, vaikka minä yritin repiä tyttöä ylös lattialta ja saamaan hänet istumaan omalle paikalleen.
Mitä tässä oikein voi tehdä tuon tytön kanssa? Mistä hän oikein on saanut sen luulon, että hän saa komentaa meitä vanhempia, vaikka mehän tässä tyttöä määräämme ja meillä on oikeus tehdä mitä haluamme jotta tyttö tottelisi, vaikka hakata tyttö?
Kommentit (5)
taas tuo sama provoilija. viimeks oli joku ihan yhtä huono juttu.
Provoilu on taitolaji.
Eipä näköjään Porvoolaiset osaa kasvattaa lastaan ja sitten vielä ihmetellään.
No anyway, vaikka tämä olikin provo aloitus, niin tunnen perheen, jossa lasten kasvatus on ihan hakoteillä ja sitten ihmetellään, kun lapset eivät usko mitään...
Se, että kirjoitat tuollaisen provon, kertoo että olet sairas.
Toivottavasti et ikinä ole kenenkään lapsen kanssa missään tekemisissä. Hankkiudu hoitoon.