Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te jaksatte ulkoilla lapsen kanssa näillä keleillä?

Vierailija
25.11.2012 |

Tuntuu päivä päivältä hankalammalta vääntäytyä tuonne märkään ja pimeään, eikä meillä tule ulkoiltua edes joka päivä kunnolla. Käydään kerhossa sen sijaan.

On huono omatunto kun periaatteessa pidän kyllä ulkoilua tärkeänä ja lastahan ei kurja sää haittaa.

Tulis nyt jo äkkiä lunta niin jaksaisi taas erilailla kun on valoisampaa ja vähän eri tekemistä kuin hiekkalaatikolla istuskelua.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu on todellakin pukeutumiskysymys.

Kyllä mulla varusteet löytyy itselle, taaperolle ja vauvalle, muttei me silti ulkoilla päivittäin. Ei vaan inspiroi tämä läpimärkä ja synkeä syksy. Sitä paitsi naamaan mua ottaa tuuli ja sade, niin että rillitkin on koko ajan huurussa tai pisaroissa... :( Vuosi sitten haravoimme esikoisen kanssa pihaa päivittäin, mutta nyt kun on ollut niin märkää, niin ei vaan huvita. Ainakin meillä on puistostakin viety hiekat laatikosta pois, joten sielläkään ei ole mitään tekemistä esikoiselle.

Vierailija
62/62 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa ulkoilee sen 2 kertaa päivässä, viikonloppuisin saa riittää pitkät kävelylenkit rattaissa ja muu aktiviteetti. Ei kiinnosta tönöttää yksin pihalla vesisateessa. Tällä ilmalla mua ei ulos saa millään ilveellä.

ulkona näet sataa tai tuulee tai on pakkasta tai hellettä tai jotai muuta säätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla