Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin aika tapauksen eilen espoon lippulaivassa.

Vierailija
02.12.2005 |

Äiti oli jättänyt lapsen yksin rattaissa ulos nukkumaan. En tiedä kävikö kaupassa, automaatilla vai missä, mutta täysin vieras 80 vuotta lähentelevä mummo oli ottanut rattaat ja lähtenyt kävelemään jätskikioskille.

Äidille tuli paniikki, että kuka hänen lapsensa on vienyt. Siinä jätskikiskan vieressä sitten seurailin kun äiti tuli paikalle ja alkoi huutamaan ja sättimään mummoa. Mummo ei suostunut päästämään rattaista irti ja huusi että " vihaan ihmisiä jotka jättävät lapsen yksin ulos nukkumaan" ja äiti huutaa naama punaisena, että " anna ny herran jumala mun lapseni tänne. Tässä vaiheessa jo lapsi itki rattaissa. Kioskin myyjä hälytti vartijat paikalle kun mummo ja äiti olivat melkein toistensa ihossa kiinni. Äiti yritti ottaa rattaita itselleen ja mummo läpsi äitiä.

Jospa äiti otti opikseen ettei jätä lasta yksin ulos nukkumaan. Entäs jos viejä olisikin ollut jonkin sortin huumehörhö?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
2/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse jätän, jos on selvä näkyvyys ulkoa sisään. Hullu mummo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinne esim. portaat ettei pääse? kiittää varmasti sitä mummoa kun hetken ajattelee. jotkut varastavat tyhjiä rattaita ja myyvät ne. ja seelaisen mielessä tuskin liikkuu että pitäis kai tää lapsi johonkin järkevään paikkaan laittaa? varmaan heittäisivät kyytiläisen hankeen..

Vierailija
4/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tuo elo muutenkin ihan kaistapäistä.

Terveisin äiti Espoosta

Vierailija
6/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomi enää ole " turvallinen onnela" missä voi kaikkiin ihmisiin luottaa.

Vierailija
7/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se mummohan siinä sekaisin oli! Siis kyllä voi Espoossa jättää lapsen ulos nukkumaan pelkäämättä, että jotain älytöntä sattuu. Jos siis näkyvyys sisältä ulos on hyvä.

Olen ikäni asunut Espoossa! On se hullua, miten joidenkin ajatusmaailma toimii..

Vierailija
8/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortui itsekin typerään temppuun!

Vierailija
9/21 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vieras mies olisi yllätetty rattaiden kanssa olisi varmaan poliisit soitettu paikalle.

AP

Vierailija
11/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkuin toinen äiti Espoosta

Ja nämä provohuutelijat voisivat herätä tähän todellisuuteen.

Vierailija
12/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin ihmtettelemään kun juopot kurkiteliu vauvan vaunuihin kauppakeskus tullintorin ulkopuolella. juopot lähti kun menin lähemmäksi ja odottelin vartin. saitin jo viranomaisille että mitä pitää tejdä kun vauva yksin ulkona. äiti tuli sitten jonkin ajan päästä. oli kuulemma itkuhälytin mukana siellä kauppakeskuksessa.

eipä näyttänyt itkari hälyttävän äitiä seppälästä kun juopot kurkisteli. taisi nuori äiti pikkasen säikähtää kun kerroin rapajuopoista ja siitä että olin jo soittelemassa viranomaisille- oli lähellä ettei päässyt etsimään lastaan sossusta.

maailma on täynnä huumehörhöjä, hulluja mummoja ja juoppoja. älkää hyvät iuhmiset jättäkö lasta vartioimatta ulos, mihin ette näe.

Vierailija
13/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sitä ei voinut mukaan ottaa. Vastuuton äiti vaikka ei mummokaan oikein toiminut. Jospa kuitenkin mummon ansiosta äiti ei toiste lastaan jätä.

Vierailija
14/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin vois vauvan jättää nukkumaan kaupan ulkopuolelle!Joka tuppukylästäkin löytyy joku sekopää. Turha sitten itkee,jos jotain tapahtuu. Kyllä sen vauvan voi mukaansa sinne kauppaan ottaa ihan hyvin,ei sen pitäis ketään häiritä. AINAKAA OMAA ÄITIÄÄN!

Vierailija
15/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvella on niinkin yksinkertainen syy, että kun vauva on toppavaatteissa vaunuissa, hiki tulee kaupan sisällä hyvinkin pian. Itse jätän täällä tuppukylässä joskus lapsen vaunuihin ulos nukkumaan juuri tuosta syystä. Jos joku sosuun siitä ilmoittaa, antaa mennä vaan. Aika monta meitä sit onkin...

Vierailija
16/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mielummin ottaa riskin siinä,että jotain tapahtuu

Vierailija
17/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on varmaan mennyt pyytämään kuuluttamaan vauvan äitiä. On varmaankin ollut vain huolissaan vauvasta kun on jätetty yksin. Tosin olisi ollut parasta jättää ne rattaat kummiskin ulos.

Lippulaivaan pääsee ihan hyvin joka ovesta rattaiden kanssa. Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään jättää vauvaa/lasta yksin ulos tuolla Lippulaivan luona. Siellähän näkee keskellä päivääkin kuinka nämä " kaljaveikot" tappelee keskenään.

Vierailija
18/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeästi vaan mummo piti rattaista kiinni eikä antanut äidille. Irroitti vasta kun vartijat tulivat paikalle. Oli melkein koomista kun vihainen äiti ja vihainen mummo huutavat toisilleen ja läpsivät :P

AP

Vierailija
19/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä pyytää kuuluttamaan äitiä tai jäädä vaunujen luo odottamaan äitiä, jos haluaa pitää äidille saarnan.

Mutta ei se nyt hitto soikoon ole KENENKÄÄN ASIA NAPATA LASTA MUKAANSA. Luulisi olevan jo rikollista tuon. Ja sitten ei edes anna vaunuja äidille, kun tämä tulee paikalle.

Uskomatonta.

Mutta tyypillistä tälle palstalle, että ollaan ensin nokkimassa kollegaa eli sitä äitiä, joka jätti vaunut hetkeksi kaupan ulkopuolelle.

Ja juu: minä en jätä, mutta en silti voi käsittää tuon mummon oman käden oikeutta.

Vierailija
20/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mummot saavat anteeksi tämmöisen!?