Mies, kun ihastut, niin minkälaisia tuntemuksia sinulla herää?
Herääkö himo naista kohtaan, että haluat sänkyyn tuon ihastuksen kohteen kanssa? Tuleeko halu suudella tms.? Minkälaisia tunteita herättää kun ihastut ns. täysillä johonkin naiseen?
Kommentit (20)
Miten miehet ajattelee naisesta, johon ovat ihastuneet? Leimautuuko miehet ylipäätään vahvasti siihen tiettyyn naiseen ihastuessaan?
miehet eivät osaa puhua tunteistaan. Toinen virhe on paikka, koska av:lla on vain satunnaisia miehiä.
Tämä on vähän hankalaa kun noita ihastuksia on niin erilaisia. Kyllä, välillä ihastuu johonkin tyrmäävän kauniiseen naiseen ihan vaan ulkonäkönsä puolesta ja sinkkuna ollessa sänkypuuhat on tietysti mielessä. Joskus taas jollakin on vaan niin hurmaava luonne että siinä ihastuu tahtomattaankin.
Jos puhutaan "täysillä ihastumisesta" niin ne on tietysti kaikkein hienoimpia. Itselläni se menee niin että haluan viettää aikaa ihastuksen kohteen kanssa, käydä hyviä keskusteluja, nauraa yhdessä ja ihan oikeasti tutustua tähän henkilöön kunnolla. Olen tähän ikään mennessä jo oppinut että homma toimii sata kertaa paremmin makuuhuoneessakin, kun "yläpää" on hoidettu ensin.
Siinä sitten suudelmat, himo ja mahtava seksi tuntuu hienommalta kun on hieman malttanut ensin. Tämän jälkeen pää on jo niin pyörällä että voisin vaikka syödä sen ihanan naisen. Tunteena ihastus säteilee koko elämään ja vähään aikaan mikään toinen asia ei tunnu yhtä merkittävälle.
Ihastuksen muuttuessa rakkaudeksi, se kuorruttaa elämän pienistäkin asioista elämisen arvoisia ja tuo mukavan tyytyväisyyden ja rauhallisuuden tunteen joka soluun. Haluan kohdella ihastustani lempeästi, hellästi, lämpimästi ja huomioivasti, koska nykymaailmassa niitä asioita esiintyy ihmisten välillä aivan liian vähän.
Minulle seksi ei ole se ensimmäinen juttu näissä. Se on toki hemmetin tärkeä, mutta se tulee siinä ikään kuin automaattisesti mukaan kun sen hetki on. Ja kyllä, olen varmaan aika vanhanaikainen..
T: Mies 30v
hieno vastaus mieheltä!
onnekkaita naisia, jotka ovat sut hurmanneet.
Miten se ihastuminen sitten pitäisi näkyä? Onko ollut jotain huonoja kokemuksia asian tiimoilta?
spesiaalia, joten vaikea vastata.
Ajattelevat ja vertailevat ulkonäköäsi muihin potentiaalisiin naisiin. Kertaavat taustasi ja miettivät miten istuisit heidän sukuun. aitoa rakkautta on vähän, aitoja riitoja pajlon, kun se "muka ihastumisvaihe on ohi.
Vatsassa lentelee perhosia aina, kun tapaan hänet. Voisin katsoa häntä koko päivän ja nauttia siitä, että maailmassa on jotain niin suloista. Näen unia, joissa hän rakastaa minua ja lämmin tunne virtaa välillämme. En ajattele likaisia. Mietin, onko hän osoittanut minulle huomiota. Ei ole enempää kuin muillekaan. Hänellä varmasti on miesystävä, tai hän pitää komeista, urheilullisista miehistä. Joka tapauksessa minulla on ongelmani. Päätän käyttäytyä korrektisti ja pitää etäisyyttä. Olen kuraa, tiedän paikkani, enkä häiritse. Joskus silti vilkaisen, koska se saa perhoset vatsassa liikkeelle. Ne ovat unelmia, joihin minulla ei ole oikeutta, ja se tekee surulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vatsassa lentelee perhosia aina, kun tapaan hänet. Voisin katsoa häntä koko päivän ja nauttia siitä, että maailmassa on jotain niin suloista. Näen unia, joissa hän rakastaa minua ja lämmin tunne virtaa välillämme. En ajattele likaisia. Mietin, onko hän osoittanut minulle huomiota. Ei ole enempää kuin muillekaan. Hänellä varmasti on miesystävä, tai hän pitää komeista, urheilullisista miehistä. Joka tapauksessa minulla on ongelmani. Päätän käyttäytyä korrektisti ja pitää etäisyyttä. Olen kuraa, tiedän paikkani, enkä häiritse. Joskus silti vilkaisen, koska se saa perhoset vatsassa liikkeelle. Ne ovat unelmia, joihin minulla ei ole oikeutta, ja se tekee surulliseksi.
Surullista, nainen saattaa ajatella samalla tavalla ja jotain kaunista jää syntymättä.
Lähinnä sama kuin edellisellä. Tiedän paikkani alemman tason miehenä ja varon ettei nainen huomaa kun salaa katselen häntä ihastellen. Ulkonäöllisesti ihastun esim. naisiin joilla on hiukset letitettynä, joista näkyy ystävällisyys ja herkkyys.
ensinks haluu pussata ja koskettaa ja pitää kiinni,olla lähekkäin kokoajan
Tota mä muuten kohta panen! Tämä tunne päällimmäisenä, ensimmäisenä ja ainoana.
Vierailija kirjoitti:
Tota mä muuten kohta panen! Tämä tunne päällimmäisenä, ensimmäisenä ja ainoana.
No tulihan se tuokin lause sieltä. Muutaman viikon päästä.
Haluaisin vaan olla lähellä ja kosketella, mutta samalla tiedän, että ei tule ikinä tapahtumaan.
m27
Vastauksista on pääteltävissä, että vain säälittävät miehet ihastuvat sielullaan?
Voi miehet, jos ihastutte ja se on pitkäkestoista ja aitoa niin lähestykää ihmeessä sitä naista! Kerran sitä vain eletään!
Joskus olen huomannut että ujo ja kiva nuori mies vaikuttaa ihastuneelta mutta sitten ei tapahdu mitään. Lähestyn tietysti itsekin naisena mutta on outoa jos mies pinkoo pakoon jos yrittää aloittaa keskustelua. Ajattelen siis että hän ei sitten pitänytkään minusta. Myöhemmin saa kuulla että kyseinen tyyppi olikin kauhean ihastunut minuun. Tosi vaikeaa lukea ajatuksia.
Riittääkö esim vieressä hengailu vai haluatko/pyritkö koskemaan?
Mikä olotila tulee päästessäsi lähelle? Rauhoittunut? Kiihottunut? Jotain muuta?
Heippa olen mies ja ikää karvan alle 45. Tämmöinen kokemus minulla ja melko tuore.
Tavattiin netissä, sitten sovittiin sokkotreffit ja käytiin ihan vaan kahvilla. Näin hänet ensimmäisen kerran ja ihastuin hänen kokonaisuuteen klassisella tavalla kaunis ns ihan tavis nainen ja fiilistä voisin kuvailla semmoiseksi ,että ikään kun olisi jotain kauan kadoksissa olevaa ja kaivattua löytynyt. Suhdetta kuitenkan ei syntynyt, vaikka kuumia ja kiihkeitä öitä jokunen vietettiin. Vastaan siis kyllä kysymykseen mieskin voi ihastua kovasti ja lumoutua sinusta. Se että sen uskaltaa sanoa ja miltä sen kertominen tuntuu (jännittää) ei kukaan halua tuottaa pettymystä/pettyä. Se on ainakin itseltä iso kynnys tämän asian kertominen ja toisen reaktio jännittää kovasti.
haluan kuulla tuohon vastauksen myös!