Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmivuorotyötä tekevät hoi!

Vierailija
24.11.2012 |

Ensimmäinen yövuoro, ikinä, alkaisi huomenna illalla. Miten teillä menee päiväjärjestys, kun on yövuoro edessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän nukkua aamulla mahdollisimman pitkään. Päivällä teen muuten ihan normaaleja asioita ja jos onnistuu (jos ehdin/saan unta) nukun iltapäivällä tai alkuillasta sen mitä ehtii, tunnin pari. Useimmiten päiväunia ei ehdi nukkua. Eka yö menee nukkumattakin ja saapahan sitten seuraavana päivänä varmasti unen päästä kiinni.

Vikan yön jälkeen mä nukun ihan pari-kolme tuntia aamulla, ehkä tunnin tirsat iltapäivällä ja muuten pitää olla koko ajan liikkeellä. Juoksen asioilla, siivoan, teen jotain. Sitten saa ekana vapaa iltana oikeaan aikaan unen päästä kiinni ja pääsee äkimmin taas oikeitten ihmisten rytmiin.

Vierailija
2/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä ajattelinkin tekeväni tänään. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monen vuoden kokemuksella todennut, että vaikka öiden välissä nukkuu viiteen niin aamuyöstä väsyttää joka tapauksessa. Ihmisen elimistö sen tekee,

Vikan yön jälkeen nukun max yhteen ja menen illalla ajoissa nukkumaan --> rytmi käännetty.

Kätilö

Vierailija
4/4 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemältä ylös, niinkuin joka aamu. Lapsi päiväkotiin. Oman ajan käytän shoppailuun, siivoamiseen tai muuten vain möllöttämiseen. En nuku päiväunia. Kahvia klo 20, yheksäksi töihin. Aamulla pääsee nukkumaan noin klo 8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan