Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks laittaa tällasta facebookkiin?!

Vierailija
24.11.2012 |

Meiän perheessä ei kukaan varmaan malta ensyönä päätään tyynyyn laittaa ja silmiään ummistaa:-) voipi olla että on touhukas yö tiedossa ja kissat ja koiratkin ihan tohkeissaan :-) hihii ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekosöpöä HUOMIOHUORAUSTA.

Vastaa siihen noin

Vierailija
2/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrothan lisää? Mainitsethan myös asennot! ;)"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrothan lisää? Mainitsethan myös asennot! ;)"

:D :D :D

Vierailija
4/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tällä fb-viestillä viitataan? Mitään seksijuttuja se ei voi olla, koska miksi ihmeessä kissat ja koirat ois siitä ihan tohkeissaan? Voitko kysyä mitä siellä tapahtuu?

Vierailija
5/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, pervoa!

Vierailija
6/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä juuri muuta keskustelua ole siellä koskaan nähnyt

Vierailija
7/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä mihin tällä fb-viestillä viitataan? Mitään seksijuttuja se ei voi olla, koska miksi ihmeessä kissat ja koirat ois siitä ihan tohkeissaan? Voitko kysyä mitä siellä tapahtuu?

Vierailija
8/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten köyhä ja katkera elämä on ihmisillä, jotka ärsyyntyvät muiden päivityksistä? Uskomattoman itsekästä ja idioottimaista. Täällä peräreikä-Suomessa, pimeessä ja kylmässä pitäis vielä miettiä, mitä MUUT ajattelee sun päivityksistä? Tai sitten valittaminen on ihan ok, niin muilla elämä tuntuu kivemmalta. Mä järsisin ranteeni auki, jos mun pitäis mennä oopperaan, taidenäyttelyyn, golfaamaan yms, mut mun mielestä on hienoa, jos joku siitä tyydytystä saa. En myöskään ymmärrä sitä, että arvostellaan sitä, miten avoimesti joku asioitaan tai tunteitaan jakaa? Oletan, että yksityisasioistaan avoimesti päivittävä ihminen on muutenkin avoin ja ehkä suulas? Ja on myös valinnut kaverinsa sillä perusteella, että voi asioitaan tuoda esille. Esimerkissä tuskin viitataan seksiin, mutta jos siellä ihanaa seksiä harrastetaan ensi yönä, niin peukut sille. Aloittaja ei ole tainnut vähään aikaa saada melaa mekkoon, sen verran happamalta vaikuttaa :)

Vierailija
9/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerran oot siinä, niin voitko kertoa mihin päivitykselläsi viittasit?

Kinkun paistoon?

Mä en tajua, miten köyhä ja katkera elämä on ihmisillä, jotka ärsyyntyvät muiden päivityksistä? Uskomattoman itsekästä ja idioottimaista. Täällä peräreikä-Suomessa, pimeessä ja kylmässä pitäis vielä miettiä, mitä MUUT ajattelee sun päivityksistä? Tai sitten valittaminen on ihan ok, niin muilla elämä tuntuu kivemmalta. Mä järsisin ranteeni auki, jos mun pitäis mennä oopperaan, taidenäyttelyyn, golfaamaan yms, mut mun mielestä on hienoa, jos joku siitä tyydytystä saa. En myöskään ymmärrä sitä, että arvostellaan sitä, miten avoimesti joku asioitaan tai tunteitaan jakaa? Oletan, että yksityisasioistaan avoimesti päivittävä ihminen on muutenkin avoin ja ehkä suulas? Ja on myös valinnut kaverinsa sillä perusteella, että voi asioitaan tuoda esille. Esimerkissä tuskin viitataan seksiin, mutta jos siellä ihanaa seksiä harrastetaan ensi yönä, niin peukut sille. Aloittaja ei ole tainnut vähään aikaa saada melaa mekkoon, sen verran happamalta vaikuttaa :)

Vierailija
10/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt mitään pervoa tarkoittaa! Taitaa ap itse vain ajatella kaikesta kaksimielisesti. Onko esim. perheeseen tullut juuri uusi vauva?

Vierailija
11/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuossa perheessä lapsia, kun puhutaan ettei kukaan perheessä malta silmiään ummistaa?

Vierailija
12/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sun työkaveri esim. heittäis tollasen kommentin kahvipöydässä, niin hyökkäisitkö samantien kimppuun tyyliin "mitä vittua oikein meinaat? Ei noi saa sanoa! Pitääkö arvuutella, huomionhuoraaja?!!!" Eikö ois aika luonnollista, että joko kysyt, että kinkkuako meinaa paistaa vai onko sukulaiskersa yöhoidossa tms? ja jos ei kiinnosta, voi vaikka vaan hymyillä ja ohittaa? Mun pontti oli siis vain se, että ihmetteln miten toi saa sulla tuollaisen reaktion aikaan? Ja siis ihmettelen sitä, että profiilin haltijan pitäis huomioida kaikkien kavereidensa kiinnostukset tai luonteenpiirteet, jos haluaa hehkuttaa arvoituksellisesti vaikkapa peräpukamansa puhkeamista? Surullista, että tässä massamasentuneiden maassa lytätään ihminen jonkun naiivin, tyhjänpäiväisen ja harmittoman päivityksen vuoksi. Sokka irti :D

Vierailija
13/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi nyt tämä hirveesti vaivaamaan :D

Selvisikö mitä tuon statuksen kirjoittaja tällä tarkoitti?

Vierailija
14/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä ei voi kertoa että mitä oikeasti tapahtuu vaan pitää vaan pikkuisen vihjailla. Huomenna on tosi jänskä päivä, saas nähdä miten käy ;)