Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen virittäväni miehelleni ansan

Vierailija
24.11.2012 |

Olen alkanut epäileen, että mieheni salailee minulta asioita ja riittävän houkutuksen edessä saattaisi myös pettää. Hän on hieman sellaista naistenmiessorttia, joka nauttii naisilta saamastaan huomiosta ja ihailusta, ja josta naiset tykkää. Viitteitä salailusta ja muusta on ollut, mutta en usko hänen koskaan pettäneen. Nyt haluaisin kuitenkin tietää, olisiko hän sellaiseen valmis sopivan tilaisuuden tullen. Ajattelin ostaa prepaid-liittymän ja lähettää hänelle viestin, jossa houkuttelen pieneen harmittomaan, mutta salaiseen seikkailuun. En siis aio ehdotella mitään seksitreffejä, vaan kokeilla, lähteekö hän mukaan kevyempään salailuun. Itse en lähtisimukaan moiseen enkä halua olla sellaisen miehen kanssa, joka lähtisi. Olisiko tällainen teistä väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai selittämään, jos käry käy. Miksi pitää tieten tahtoen mutkistaa elämää? Kun miehesi kysyy, että miksi olet hankkinut prepaid-liittymän? Onko sinulla jotain salattavaa?

Vierailija
2/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin että palkkaisi jonkun maksullisen naisen viettelemään mieheni. Ja on pettänytkin kyllä suhteen alkuaikoina. Mun pitäisi saada varmistus ennenkuin sitoudun enemmän naimisiin menon ja lasten muodossa.

Vierailija
4/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidistä mitään, käytän sitä eri puhelimella kuin omallani. En usko, että siitä jää kiinni. Olen väsynyt näihin pieniin vihjeisiin epäluotettavuudesta ja haluaisin saada asialle varmuuden suuntaan tai toiseen. Epävarmuus syö energiaa enkä voi antaa asian vain olla. En tietenkään haluais virittää ansaa, koska se on minustakin väärin, mutta mikä vois olla parempi vaihtoehto? Keskustelu miehen kanssa, joo, se on tehty jo moneen kertaan ja aina vakuuttaa ettei tarvi olla huolissaan. Mutta silti on näitä, että laittaa äkkiä chatti-ikkunan kiinni jos kävelen ohi, kertoo viettäneensä baari-iltaa naisseurassa vasta kun joku kaverini kertoo nähneensä mieheni baarissa ja mainitsen asiasta hänelle jne. Oma elämä saa tietenkin olla eikä minun tarvitse tietää keskustelujen sisällöistä tms - JOS ne ovat viattomia, kuten mieheni väittää. En kuitenkaan haluaisi olla hyväuskoinen hölmö, joka nielee kaikki selitykset sinisilmäisesti.

Vierailija
5/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on kaiketi vain tämä yksi elämä, ja jos puoliso vaikuttaa epäluotettavalta, mutta häntä ei saa kiinni millään, voit ihan hyvin tehdä jonkun testin. Olkoon se siitten vaikka viimeinen niitti suhteellenne, mutta on todella väärin joutua elämään petettynä vaikkapa vuosikausia. Ilmeisesti av-mammojen mielestä sellainen on hyväksyttävä kohtalo - sellaistahan kuitenkin aina joillekin tapahtuu ihan tosielämässä.

Ymmärrän sua ap hyvin, koska omassani on hieman vastaavia piirteitä, ja olen varma, että hän ei paljastaisi pettäneensä minua edes kuolinvuoteellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi