Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun mulla on suosittu, älykäs, positiivinen, innostunut ja kiltti lapsi.

Vierailija
24.11.2012 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iät 10, 12 ja 14

Ja ihan opettajien suusta kuultu.

Me vanhemma voimme tosiaan olla eri mieltä

Vierailija
2/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV-positiivinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kotioloissa ole aina tuollainen, mutta kyllä lämmitti kuulla silti. Hassua, etten tätä kehtaa sanoa kellekään muuta kuin anonyymisti täällä. Jotenkin hävetti sanoa edes miehelle, mikähän siinäkin...

Ap

Vierailija
4/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo toisaan isot lapset, mutta ei ne käytöstavat häviä. Onneksi olkoon, ole aiheesta iloinen ja jopa ylpeä! :o)) t: tuolla ylempänä jo vastannut

Ei ihan kotioloissa ole aina tuollainen, mutta kyllä lämmitti kuulla silti. Hassua, etten tätä kehtaa sanoa kellekään muuta kuin anonyymisti täällä. Jotenkin hävetti sanoa edes miehelle, mikähän siinäkin...

Ap

Vierailija
5/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että tulisi lunta tupaan kun kehtaan hehkuttaa hyvää mieltäni asiasta, josta ei kai saisi (ainakaan en kehtaisi julkisesti omalla nimellä ikinä)

Ap

Vierailija
6/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älyttömän ylpeä olen, vaikka eihän se minun ansiotani ole, se nyt vain on tuollainen. Ehkä voin sitten itsekseni olla ylpeä siitä, että löysin sopivan miehen, jonka geenit minun geeneihin yhdistettynä tuottaa noin hyvän tuloksen. Hyvin valitsin!

Eskariope meilläkin kehui, mutta kyllähän minä sen itsekin jo tiesin. Kotona on ihan yhtä ihana aina.

Vierailija
7/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et olisi iloinen ja onnellinen.

Ihanaa etta lapsellasi menee hyvin! Saa siita iloita.

Vierailija
8/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että tulisi lunta tupaan kun kehtaan hehkuttaa hyvää mieltäni asiasta, josta ei kai saisi (ainakaan en kehtaisi julkisesti omalla nimellä ikinä)

Ap

Vierailija
9/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eihän se minun ansiotani ole, .

Vierailija
10/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä sinusta tuntuisi, jos sinun lapsesi olisi se, josta opettajat ovat aina huolissaan, joka tapaamisella saisit kuulla, että tsempata pitäisi. Lapsesi olisi sinulle rakas kuin mikä, mutta kukaan muu ei tuntuisi häntä hyväksyvän sellaisenaan.

Ja sitten kaverisi tulisi sinulle leuhkimaan, miten ihanan helppo lapsi hänellä on ja kaikki häntä vain kehuvat. Mieti oikein rehellisesti mitä sinä kaveristasi ajattelisit. Tuskin pelkkää positiivista.

Eli niin se vain menee, ettet voi isosti huudella ylpeyttäsi ilman, että pahoitat jonkun mielen. Mutta ei sinun kynttilää tarvi vakan allakaan pitää. Kunhan mietit huolella, että kenelle asiasta avaudut ja millä tavalla sen teet.

Vierailija
11/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä sinusta tuntuisi, jos sinun lapsesi olisi se, josta opettajat ovat aina huolissaan, joka tapaamisella saisit kuulla, että tsempata pitäisi. Lapsesi olisi sinulle rakas kuin mikä, mutta kukaan muu ei tuntuisi häntä hyväksyvän sellaisenaan.

Ja sitten kaverisi tulisi sinulle leuhkimaan, miten ihanan helppo lapsi hänellä on ja kaikki häntä vain kehuvat. Mieti oikein rehellisesti mitä sinä kaveristasi ajattelisit. Tuskin pelkkää positiivista.

Eli niin se vain menee, ettet voi isosti huudella ylpeyttäsi ilman, että pahoitat jonkun mielen. Mutta ei sinun kynttilää tarvi vakan allakaan pitää. Kunhan mietit huolella, että kenelle asiasta avaudut ja millä tavalla sen teet.

Ap

Vierailija
12/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut 13,12,ja 9v

Vain positiivista palautetta tulee niin koulusta kuin harrastuksista, ja miehen kanssa vain salaa nostellaan kulmakarvoja lasten luokkakavereiden vanhemmille, jotka paasaavat joka vanhempainillassa, miten nää tän ikäiset on niin hankalia ja vaikeita ja..ja blaa, blaa..

Vierailija
13/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun mulla on suosittu, älykäs, positiivinen, innostunut ja kiltti lapsi.

Eiköhän ne vanhemmat aika pitkälti lapsiansa opeta?!

vaikka eihän se minun ansiotani ole, .

Mutta meillä ainakin nuo ovat ihan luonteessa olevia syntymäominaisuuksia. Kyllähän ne oikein epäonnistuneella kasvatuksella saisi varmaan tapettua, ja minä taas olen varmasti onnistunut noita ominaisuuksia tukemaan. Mutta niiden olemassaolo ei kyllä ole minun ansiotani.

Kummasti sitä silti on lapsestaan ylpeä :-)

Vierailija
14/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siksi en koskaan kehukaan lastani julkisesti

Mutta itse olen sitä mieltä, että lapselle tekee hyvää joskus kuulla, että vanhemmat ovat hänestä ylpeitä. Ja varmasti me kaikki vanhemmat lapsille annammekin kehuja.

Mutta miten ylpeä lapsi onkaan itsetään, jos hänen vanhempansa kehuvat häntä jollekin ulkopuoliselle lapsen kuullen! Ei sitä jatkuvasti tarvi tehdä, mutta joskus vaikkapa isovanhemmille tai kummeille. Tekee hyvää lapsen itsetunnolle.

Vierailija
15/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lasta on opet kehuneet vaikka miten, on kuulemma älykäs, lahjakas, sosiaalinen, kekseliäs yms.

Tuntemattomat kadulla ja missä sitten lastani näkevätkin, niin kehuvat kauniiksi ja suloiseksi. Sanoipa eräs täti, että on kaunein lapsi mitä on koskaan nähnyt.

Erikseen on sitten vielä sukulaisten kehumiset. Kuitenkin voin todeta, että oma lapseni on ihan normaali, tavallinen lapsi. Aikalailla samanlainen kuin muutkin sen ikäiset. Toki eroja on kaikilla luonteissa, mutta ei sen kummempi kuin muutkaan, mutta ei missään nimessä huonompikaan.

Kaikista tärkein ja rakkain juuri mulle, olkoot sitten älykäs tai vähemmän älykäs.

Vierailija
16/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

so much yuonger than today.........

Vierailija
17/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun mulla on suosittu, älykäs, positiivinen, innostunut ja kiltti lapsi. Ei mulla muuta.

Sen lisäksi, että mulla on samanlainen lapsi kuin sinulla, minulla on kaksi muutakin:

Vanhin on sosiaalinen, hyvin yksinkertainen, positiivinen, flegmaattinen ja kiltti.

Nuorin on suosittu, todella älykäs, takakireä, innostunut ja äkkipikainen.

Vierailija
18/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että minulla on kolme suosittua, älykästä, positiivista ja innostunutta lasta. Yhdellä on erittäin suuri vahvuus myös rauhallisuus, toisella urheilullisuus, kolmannella kauneus, neljönnellä musikaalisuus. Kaikilla on myös heikkoutensa. Rakastan heitä keikkine ominaisuuksineen. Toivottavasti jaksamme rakastaa lapsiamme myös silloin, kun tuntuu, että he vähiten sitä ansaitsevat.

Vierailija
19/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on siis neljä, yksi on niin pieni, ettei hänestä tiedä muuta, kuin että on ainakin kaunis. :)

Vierailija
20/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin lapsia on, jotka ovat täsmälleen kuvauksesi kaltaisia. Näyttäytyvät aikuisille fiksussa valossa mutta heikompia, rumempia tai lahjattomia ikätovereitaan kohtaan voivat olla todella ilkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi