Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelleni suorat sanat keskiviikkona...

Vierailija
02.12.2005 |

Huusin päin naamaa lopultakin kaiken mikä on lähes kaksi vuotta mieltäni painanut! Sanoin, että hänestä on tullut itsekäs, hän kohtelee minua kuin kodinkonetta, en ole nauttinut seksistä aikoihin, koska hän ei jaksa enää huomioida minua, hän menee ja tulee miten tahtoo täällä, itse olen jumissa kotona lasten kanssa ilman autoa...

MIES EI REAGOINUT MITENKÄÄN!

Hän elää edelleen niinkuin ennenkin, sohvalla katsoo nytkin lasten kanssa videoita tyynen rauhallisena kaivellen muniaan!

Viimeisenä lauseena huusin, että ongelmana meillä on se, ettei meillä puhuta asioista.

Taitaa olla mennyttä meidän suhde, mahtokohan edes kuunnella mitä sanoin=(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottu oltais jos lapsia ei olisi.. Ja tämä molempien mielipide.

Jos lapsia saisi ilman miehen vehkeitä, niin naisen kanssa asuisin aivan varmasti! Lesboilla on varmasti helpompaa kuin tavallisessa heterosuhteessa elävillä!

Vierailija
2/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet ( ei minunkaan, huoh...) eivät osaa puhua tunteistaan eikä ajatuksistaan. Ne on ne putkiaivot?!

Sitten kun nainen purkaa mieltään ja pahaa oloaan, menevät ihan lukkoon eivätkä osaa suhtautua. Miesten mielestä rakastamisesta kertoo se, että vie kerran viikossa roskapussin pois, leikkii lasten kanssa ja taputtaa vaimoa joskus pyllylle. Siis tekoja, ei sanoja.

Rauhoitu vähän, tunteesi ovat silti oikeutettuja ja saat niistä puhua. Koita tehdä se syyllistämättä, kerro vain miltä sinusta tuntuu.

Kun pääsette keskustelun alkuun, olette matkalla kohti parempaa parisuhdetta : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli just tommonen. Ootti vaan et kaikki paranee itestään... No, ei parantunu, otin eron ja nyt oon onnellinen suur perheen äiti. erosta n 10v.

Vierailija
4/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä siitä, ettei teillä osata KESKUSTELLA... mutta syy tuskin on pelkästään miehessäsi.

Tarkistapa vähän omia lähestymistapojasi.

Vierailija
5/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miettikää, haluaisitteko elää ittenne kaltaisen naisen kanssa.. :D

Ei.. mutta ihan totta, ei teillä osata keskustella, jos haudot asioita 2 vuotta ja sitten kun vihdoin avaat suusi et tee muuta kuin huudat. Kannattaisikohan puhua asioista pikkuisen aikaisemmin, ja siis oikeasti keskustella ei syyttäen ja syyllistäen miestä. Ei teidänkään parisuhteessa ole kaikki vain ja ainoastaan miehen syy, vaan kyllä niitä syitä pitää osata etsiä itsestäänkin. Ja tämähä pätee ihan jokaiseen parisuhteeseen.. ei sitä muuten sanottaisi parisuhteeksi.

Mitä tulee sinun omaan aikaasi, sinä itse olet siitä vastuussa, ei miehesi. Sinun tulee itse järjestää lapsenhoito (jos se pääasiassa sinun vastuulla on) niin, että sinulla riittää aikaa myös itsellesi.. Et voi tätäkäään asiaa sysätä miehesi niskaan, tuskin se hänen " vikansa" on ettei sinulla ole omaa elämää. Sun pitää itse lähteä sieltä kotoa, ei kukaan tule sinua sieltä hakemaan. Ei se ole kuin järjestelykysymys, usko pois, se ei ole vaikeata! Niin monet muutkin naiset sen tekevät.

Vierailija
6/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Erottu oltais jos lapsia ei olisi.. Ja tämä molempien mielipide.

Jos lapsia saisi ilman miehen vehkeitä, niin naisen kanssa asuisin aivan varmasti! Lesboilla on varmasti helpompaa kuin tavallisessa heterosuhteessa elävillä!

mistä sä nyt semmosta päättelet? Aina ne samat ongelmat tulee kun on kaksi yksilöä lyönyt hynttyyt yhteen. Aivan naurettavaa kuvitella et tää ois joku sukupuolikysymys.