Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että tuttuni feikkaa

Vierailija
23.11.2012 |

Väittää sairastavansa syöpää mutta on itse terveyden perikuva. Matkustelee, käy konserteissa, harrastaa ymsyms. Ei käy töissä että kai se jostain rahaa saa sitten muualta. Miten tämän saisi selville? Itse pysyy tarinassaan tiukasti ja koko ajan on jonkinmoista käännettä taudissa ja hoitoa suunnitteilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saa itse jonkun taudin, niin sittenpähän näet voiko käydä teattereissa, yms.

Ehkäpä haluaa elää täysillä elämänsä viimeiset kuukaudet

Vierailija
2/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy suoraan mikä diagnoosi eli mikä syöpä ja mikä ennuste?

turhaan päätä vaivaat miettimällä kun totuuden saa selville myötätuntoisella kysymyksellä-- plääää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki makaa sängyn pohjalla odottamassa kuolemaa.

Esim kaveriltani leikattiin rinta ja parin viikon jälkeen jo oli elämässä mukana. kemon jälkeen tuli pari vaikeeta päivää ja nekin tuo veti urheesti ja reippaasti.

Vierailija
4/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy suoraan mikä diagnoosi eli mikä syöpä ja mikä ennuste?

turhaan päätä vaivaat miettimällä kun totuuden saa selville myötätuntoisella kysymyksellä-- plääää

on ne kertonutkin. Parantumaton kuulema. Mutta en jotenkin usko, ei edes tukka ole lähtenyt.

Ap

Vierailija
5/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän takia, vaan sytostaattien. Niitä ei kaikille välttämättä anneta.

Vierailija
6/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri ja hieman tätä tarinaa muuttanut?? ja kyllä, totta tuo on, mutta yritän elää niin normaalia elämää, kuin mahdollista.

Vierailija
7/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri ja hieman tätä tarinaa muuttanut?? ja kyllä, totta tuo on, mutta yritän elää niin normaalia elämää, kuin mahdollista.

ihan suoraan kerroin.

ap

Vierailija
8/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elää normia elämää vaikka syöpää sairastaakin. Sitä ei edes kaikki tiedä ja päällepäin ei sairautta huomaa.

Vierailija
9/9 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kertoo olevansa parantumattomasti sairas ja sä epäilet? Koska se ei ole kalju ja laihtunut ja sääli itseään ja linnoittaudu kotiin itkemään, sen diagnoosi ei voi olla todellinen?

AP, sä et anna kovin hyvää kuvaa itsestäsi.

t. syöpäpotilas, joka keskittyy tekemään kaikkea kivaa nyt kun se on vielä mahdollista