Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto, en päässyt opiskelemaan sairaanhoitajaksi.. :(

Vierailija
23.11.2012 |

Harmittaa suunnattomasti!! Jo kolmas kerta kun hain ja en päässyt. V*#%^*aa, koska hoitajapulasta puhutaan, eikä motivoitunut opiskelija pääse sisään. Olen lähihoitaja ja töitä tehnyt jo useamman vuoden, joten tiedän, mihin olisin nenäni pistämässä..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä uudestaan!

Vierailija
2/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minullakin on fiilikset nyt alamaissa!! olen tehnyt alalla töitä vuosikausia ja olisin ollut innokas jatkamaan opintojani.. tosiaan me hoitajat lujilla resurssi pulan takia,joustamme paljon työvuoroissa ym..ja sitten valtava hakijamäärä on kouluihin ja pieni määrä otetaan sisään...kuitenkin espanjasta otetaan hoitajia suomeen paikkaamaan pulaa,kielikurssit maksetaan ym...missähän on oikein vika? oikein paljon tsemppi halauksia sinulle!

Paljon on puhetta siitä, että nuoret eivät hakeudu alalle. Itse en ole kamalan nuori enää (32v) mutta työvuosia jo useampi takana. Ja monta työvuotta vielä edessäpäin .Siksi niin harmittaakin, etten päässyt opiskelemaan.

Ja jäin kolmen pisteen päähän :( kun sitä joku kysyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos haleista sille toiselle, joka ei myöskään päässyt opiskelemaan. Halaus takaisin.

Vierailija
4/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa työilmapiiri kärttysiä akkoja täynnä, työt nyt mitä on: perseiden pesemistä yms., jos voi hakeutua esim. sädehoitajaksi tai bioanalyytikoksi? Noilla aloilla on suht siistiä hommaa, ei liikaa ns. "paskaduunia". En tajua, miksi kaikki haluaa väkisin hoitsuksi. Onkohan nämä näitä, jotka kuvittelevat hoitsujen olevan jotain puoli-lääkäreitä?

Vierailija
5/21 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioanalyytikko= ei vain kiinnosta

Hoitsu= juuri mun juttu

Vierailija
6/21 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys siis edelliselle. Jos haastateltavia on parisataa ja 25 saa opiskelupaikan, niin kai siinä karsiutuivat muutkin kuin tyhmät?

Vierailija
7/21 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta kaikesta on, että sain hylätyn sosiaalisuudestani, vaikka kaikissa muissa testeisä minua on juuri kiitelty siitä, kuin olen juuri sopia tälle alalle?

Päämääri.fi järjesti nämä testit ja sain muitakin outoja tuloksia esim. oilen keskimääräistä huonompi englannin ymmärtämisessä, vaikka sain L:n ylioppilasarvosanaksi ja sen jälkeen olen asunut Briteissä 3 vuotta. Lisäksi olin kuulemma keskimääräistä parempi visuaalisessa hahmottamisessa, vaikka en tunnista kasvoja kerran ne nähtyäni, enkä osaa piirtää tms.!!

Ihan perseestä tuo tiimi, kaikki tulokset meni suurinpiirtein päälaelleen! Minut siis hylättiin pisteillä 1/20 niillä ominaisuuksilla, joista minua on aina sekä testeissä, että myös työssäni kiitelty, sosiaalinen osaaminen:(

Vierailija
8/21 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta kaikesta on, että sain hylätyn sosiaalisuudestani, vaikka kaikissa muissa testeisä minua on juuri kiitelty siitä, kuin olen juuri sopia tälle alalle?

Päämääri.fi järjesti nämä testit ja sain muitakin outoja tuloksia esim. oilen keskimääräistä huonompi englannin ymmärtämisessä, vaikka sain L:n ylioppilasarvosanaksi ja sen jälkeen olen asunut Briteissä 3 vuotta. Lisäksi olin kuulemma keskimääräistä parempi visuaalisessa hahmottamisessa, vaikka en tunnista kasvoja kerran ne nähtyäni, enkä osaa piirtää tms.!!

Ihan perseestä tuo tiimi, kaikki tulokset meni suurinpiirtein päälaelleen! Minut siis hylättiin pisteillä 1/20 niillä ominaisuuksilla, joista minua on aina sekä testeissä, että myös työssäni kiitelty, sosiaalinen osaaminen:(

taitaa tuo paamaara.fi olla kuitenkin sellainen firma, joka hakee vittumaisia ihmisiä?

Vierailija
9/21 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua, että samalla luonteella on lähihoitajaksi ihanneluonne, mutta sairaanhoitajaksi hylätään luonnnearvion perusteella, vaikka lukiot käyty ja muut kokeet meni hyvin?

Vierailija
10/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ kokemusta alalta kuitenkin on! saitko pääsykoepisteet, jäikö paljon rajasta? Mie hain kanssa kaks kertaa ennen kuin pääsin..ei vaan tärpänny. Ens kuussa valmistuminen viimein edessä ja onnellinen siitä etten luovuttanu vaikka en heti päässykkään :)

Vierailija
11/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysele perään..paikan voi saada jos soittelee oikeaan aikaan. Kannattaa myös soittaa ja kysyä mistä jäi kiinni.. Psykologiset testit suorittaneelle yritykselle kantsii myös soittaa ja kysellä testistä.. Meillä ainakin sai aikoinaan analyysin millaiseksi hoitajaksi olisi sopiva.

Vierailija
12/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minullakin on fiilikset nyt alamaissa!! olen tehnyt alalla töitä vuosikausia ja olisin ollut innokas jatkamaan opintojani.. tosiaan me hoitajat lujilla resurssi pulan takia,joustamme paljon työvuoroissa ym..ja sitten valtava hakijamäärä on kouluihin ja pieni määrä otetaan sisään...kuitenkin espanjasta otetaan hoitajia suomeen paikkaamaan pulaa,kielikurssit maksetaan ym...missähän on oikein vika? oikein paljon tsemppi halauksia sinulle!

Vierailija
13/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin myös, että en ikimaailmassa halua sairaanhoitajaksi. Lähihoitaja olen myös. Enkä aio jatkaa enää myöskään lähärinä. Mun puolestani saa espanjalaiset tulla tänne hoitajiksi. Se on paska ahommaa paskassa ilmapiirissä lähes joka paikassa.

Vierailija
14/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin melkein kaikki aikuispuolen opiskelijat on lähäreitä jo ennestään,nuorisolinjalle taas ei niitä oteta.

Juu,hui kirjoitusvirheitä hoitajilla! Näkisitpä lääkäreiden tekstejä+saneluja :D

Vierailija
15/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinne varmaan sitten on hakijoita...

Vierailija
16/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö nimimistat netissä vai tuliko jo kirje kotiin?

Vierailija
17/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajaksi on valtavasti tunkua, itsekin olen hakenut mutta ei ollut toivoakaan sisäänpääsystä. Muistaakseni sisäänpääsyprosentti oli vain muutaman prosentin luokkaa. Omat pisteeni olivat siinä keskipaikkeilla, tosin syynä huono lukion todistus (ka. 7,5). Päädyin lopulta yliopistoon lukemaan sosiaalityötä, pääsin sisään pelkän pääsykokeen perusteella. Amk taitaa järjestää sairaanhoitajakoulutusta myös aikuisopiskeluna, sinne on todennäköisesti helpompi päästä.

Vierailija
18/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 4 sh-opiskelijaa, kaikki nuorisopuolelta ja 3 heistä lähihoitajia.

Vierailija
19/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testien mukaan huippuhyvin hoitoalalle sopiva. Valmistuttuani vaihdoin heti alaa, en ole koskaan tehnyt hoitajan töitä enkä aio sinne palata.

Ehkä me liian hyvät emme oikeastaan sovi hoitajiksi eli jatkamme heti matkaa eteenpäin.

Vierailija
20/21 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans lähihoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän