Juotko itse tai juotatko lapsellesi vettä WC:n hanasta?
Kommentit (25)
ja tosiaan kannattaisi pestä vessa vähän useammin ettei sielä haise. Niin ja vastaus kysymykseen kyllä juon ja niin juo lapsenikin ja myös useimmat lapsen kaverit jotka meillä kyläilevät. Se on nimittäin niin, että kun lapset leikkivät pihalla ja tarjoan heille vaikkapa mehua niin otan veden lähimmästä vesipisteestä joka on vessa ja ne jääpalat siinä mehussa on myös tosta samasta veskistä, koska siinä kuistilla on semmoinen pieni jääkaappi niin en lähde erikseen vettä keittiöstä hakemaan se kun on eri kerroksessa. Laita ap lapsesi nimikirjaimet tähän tai oma juomapuollo mukaan kun tulee meille leikkimään niin etten vaan vahingossa tarjoa hänelle. Saa sitten kipaista kotiin juomaan.
Samaa vettähän sieltä tulee, vaikka toki normaalisti käytän keittion hanaa, koska se on lähempänä laseja.
kuin keittiö. Viimeksi on Aftonbladetin sivuilla ollut jutta siitä, miten vessanrinkula on puhtaampi kuin ihmisten leikkuulaudat.
Eli kyllä juodaan vessasta vaikka ei ihan pöntöstä sentään :)
Ettekö ole nähneet tiedeohjelmissa, miten paljon kaikilla pinnoilla on bakteereita ja nimenomaan esim. ulosteessa eläviä bakteereita? Siis sellaisissakin kodeissa, joissa paikat pidetään siistinä ja siivotaan säännöllisesti. Mitä ne bakteerit haittaavat? Aikuisen ihmisen immuunipuolustus kestää jopa sen, että näkyvää paskaa menee suuhun ja vatsaan asti. Bakteerithan ovat hyväksi. Immuunijärjestelmä tarvitsee haasteita. Ennen vanhaan, kun lapset möyrivät tuvan lattialla, joka lakaistiin kerran kuussa, ei ollut allergioita siinä määrin kuin nykyään. Tämä bakteerikammo ja desinfioivien pesuaineiden käyttö on ihan sairasta ja jopa aiheuttaa haittaa ihmisille.
Mä pidän kotini peruspuhtaana, siivoan kerran viikossa ja vessan n. joka toinen päivä, keittiön useita kertoja päivässä. En käytä desinfioivia pesuaineita. Ne bakteerit, joita kodissa elää, eivät mua haittaa. Jos niitä menee suuhun niin eipä aikaakaan kun tehokkaat valkosoluni ne listivät.
tätä en tajua. Samaa vettähän se on molemmista. Vai onko keittiö kauempana, niin että putkissa on valmiiksi huonelämmintä vettä enemmän?