Mitä suosittelet vessalukemiseksi?
Mä en lue oikeestaan mitään aikakauslehtiä muualla kuin vessassa. Ne on parhaista. Ehkä kaikkein paras on seiska :) Usein luen myös talouselämää.. Vessa on ainoa paikka, missä jaksan siihen tarttua :D
Kommentit (7)
Muuten on harvemmin aikaa lukea, vessassa sivu per kerta :)
en ole koskaan käsittänyt näitä vessassa lukijoita. Miten ihmeessä joku saa vessassa kulumaan niin kauan aikaa, että ehtii lukeakin.
En kyllä lukisi sitä lehteä enää sinun jälkeesi. kun olet vessassa touhunnut sen kanssa.
Meinaatko että me vessassalukijat pyyhimme perseemme siihen lehteen?
Itse ainakin laitan sen pois kädestäni ennenkun alan pesuhommiin.
Vai mitä meinasit? Että välittömästi kun istun pöntölle mun kädet on paskassa?
en ole koskaan käsittänyt näitä vessassa lukijoita. Miten ihmeessä joku saa vessassa kulumaan niin kauan aikaa, että ehtii lukeakin.
En kyllä lukisi sitä lehteä enää sinun jälkeesi. kun olet vessassa touhunnut sen kanssa.
Meinaatko että me vessassalukijat pyyhimme perseemme siihen lehteen?
Itse ainakin laitan sen pois kädestäni ennenkun alan pesuhommiin.
Vai mitä meinasit? Että välittömästi kun istun pöntölle mun kädet on paskassa?
niin olen ajatellut hankkia miehelleni kokonaisen kirjan sijoitusasiaa joululahjaksi: http://nordnet.fi/sijoituskirja
Niillä irtoo :) Aina löytyy pesukoneenpäältä. Ja turha arvostella sellaisten, joiden maha toimii aina kuin unelma. Ei siin mitään lehtiä tarvitakaan. Olkaa onnellisia!