Mieheni ei pyydä minua koskaa mukaan baariin, koska olin 1-2 vuotta sitten kieltäytynyt. Pitäisikö
hänen sinusta kuitenkin kutsua minut mukaansa ainakin joskus, vai saako hän pitää ikuisvastauksena tuota kertakieltäytymistä?
Kommentit (9)
hyvän tavan päästä livahtamaan aina yksin baariin. Eihän siinä muuta, kuin seuraavalla kerralla, kun on lähdössä baariin, niin vedät ykköset päälle ja tunget matkaan.
Mitäpä jos ihan juttelet miehesi kanssa tuosta asiasta. Ja jos ei niin yksinkertainen asia onnistu, kannattais varmaan harkita tarkkaan yhteistä tulevaisuutta.
Mä en jaksaisi haaskata elämääni tuollaiseen oikuttelevaan äijään. "Kun et silloin suostunut, niin en pyydä enää ikinä." Hyi vittu mikä tyyppi, ihan kuin paskapäinen exäni. Onneksi se on mulla exä.
Mitäpä jos tänä iltana sanot vaan, että taipanpa tulla mukaan.
Mulla sama tilanne toisinpäin. Mies valittaa kun en pyydä mukaan ja kun pyydän ei halua tulla, tosin olen monta kertaa pyytänyt. Ehkä sä vaan otat aikuisen asenteen ja päätät itse lähteä sinne baariin ja pyydät miestäsi mukaan. Vai ootko niin prinsessa, että ootat aina sinua pyydettävän?
huolehdin lapsista. Heille kun pitää järjestää hoitaja, jos lähdemme yhdessä. Mies hoitaa baarireissunsa siten, että lähtee jonnekin muualle ja kertoo myöhemmin, että meni samalla baariin. Minua hän ei mukaan pyydä, koska en kuulemma halua lähteä. Ei auta, että sanon, että kylläpä haluan. Mies tietää paremmin. Olinhan sanonut niin erään kerran takavuosina.
-ap
huolehdin lapsista. Heille kun pitää järjestää hoitaja, jos lähdemme yhdessä. Mies hoitaa baarireissunsa siten, että lähtee jonnekin muualle ja kertoo myöhemmin, että meni samalla baariin. Minua hän ei mukaan pyydä, koska en kuulemma halua lähteä. Ei auta, että sanon, että kylläpä haluan. Mies tietää paremmin. Olinhan sanonut niin erään kerran takavuosina. -ap
No, ihmiset junnaa tavallaan. Minä en tuollaista toisen "paremmin" luulemista paljon katselisi, sanoisin ihan ääneen ja niin, että menis perille, että se tilanne oli silloin 2 vuotta sitten, nytpä haluan. Että koskas lähdetään.
Tai sitten menisin likkaporukassa. Mutta kyllähän tuo nyt aika epäilyttävältä kuulostaa, ettei vaimonsa kanssa halua ikinä lähteä, ja tuohon on nyt helppo vedota. Ihan idiotti mies.
Ystäväni ovat yksittäisiä, eivät siis toistensa kavereita (voisi mennä tietty kaksinkin) ja mikä olennaisinta, tapaan heitä vain päivisin, illat he varaavat perheilleen.
-ap
huolehdin lapsista. Heille kun pitää järjestää hoitaja, jos lähdemme yhdessä. Mies hoitaa baarireissunsa siten, että lähtee jonnekin muualle ja kertoo myöhemmin, että meni samalla baariin. Minua hän ei mukaan pyydä, koska en kuulemma halua lähteä. Ei auta, että sanon, että kylläpä haluan. Mies tietää paremmin. Olinhan sanonut niin erään kerran takavuosina. -ap
No, ihmiset junnaa tavallaan. Minä en tuollaista toisen "paremmin" luulemista paljon katselisi, sanoisin ihan ääneen ja niin, että menis perille, että se tilanne oli silloin 2 vuotta sitten, nytpä haluan. Että koskas lähdetään. Tai sitten menisin likkaporukassa. Mutta kyllähän tuo nyt aika epäilyttävältä kuulostaa, ettei vaimonsa kanssa halua ikinä lähteä, ja tuohon on nyt helppo vedota. Ihan idiotti mies.
Musta mies voi pyytää tai olla pyytämättä, riippuen ehkä siitä haluaako sinua mukaansa vai ei.
Fiksuinta olisi, että itse ilmaiset halusi lähteä yhdessä niin miehen ei tarvitse arvailla haluatko mahdollisesti lähteä.. tai itse pyytää miestä lähtemään sun kanssa?