Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joskus on vaan niin vaikeaa jaksaa tätä totuutta, että mulla on lapsia viidelle eri miehelle

Vierailija
20.12.2012 |

ihmisien on vaan niin vaikea tajuta, että kaikilla ei elämä mene niin kuin pitäisi.

Tänään oli taas niin ymmärtäväistä ja uteliasta porukkaa, lopuksi kauheat päivittelyt

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ollu kiirettä.

Vierailija
2/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi miestä edes päin vilkaissut, saati että olis päästy perheenperustamisasteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitset vääränlaisia miehiä. Miten olet onnistunut tekemään sen 5 kertaa, on aika erikoista. Avaatko tätä vähän?

Vierailija
4/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset mulatteja?

Tiedätkö mitä on ehkäisy?

Onko sinulla kananpersetukka?

Poltatko tupakkaa?

Vierailija
5/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi.

T:kolmen lapsen äiti, jolla lapset 10 vuoden ikäerolla nuorimmasta vanhimpaan ja sama isä kaikilla.

Vierailija
6/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vähän ihmetystä herättää.

Itse kyllä tiedän että elämä heittelee jne mutta 5 lasta joilla eri isät ei enää kuullosta kovin hyvälle.

Itse tunnen parikin joilla lapsi 3 erimiehelle,mutta lapsilla onkin sitten ikäeroa jo reilusti.

Vierailija
7/7 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäsi on ollut syystä tai toisesta repaleinen ja epäjatkuvuuskohtia täynnä, niin miksi olet hankkinut noin monta lasta?

Vai oletko kenties tehnyt kaikki lapset yksinodottajana eri miehiltä luovutetulla spermalla?

On totta, että elämä ei mene aina kuten suunniteltu, mutta tilanteesi on kieltämättä aika äärimmäinen.

Minulla on kaksi lasta samalle, nykyiselle miehelleni, olen kerran eronnut ja nyt siis uudelleen naimisissa. Tiedän siis että elämässä voi sattua kaikenlaista. Mutta olen myös päättänyt, että en tule tekemään lapsia enää muille miehille vaikka mitä tapahtuisi. Vaikka jäisin leskeksi, lapseni kuolisivat, tulisi ero tms. Minut on sterilisoitu joten päätös pitää. Ei niitä lapsia jokaiselle vastaantulevalle tarvitse tehdä. Näin minä ajattelen. Toki en kuitenkaan arvostele ap:ta kun en tiedä hänen tarinaansa.