Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen nelikymppinen mies? Voitko lainata mulle?

Vierailija
22.11.2012 |

Käyttäisin lähinnä seksiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskollista sorttia. Ja me harrastetaan niin paljon seksiä, ettei siltä riitä paukkuja enää ulkopuolisille. Mutta saat haaveilla siitä.

Vierailija
2/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

On uskollista sorttia. Ja me harrastetaan niin paljon seksiä, ettei siltä riitä paukkuja enää ulkopuolisille. Mutta saat haaveilla siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvita seksi enää ollenkaan ja mieheni on ollut kyllä tosi ymmärtäväinen, mut ei tää oo reilua häntä kohtaan.

Toi on tollanen kivannäköinen, lihaksikas ja hauksakin vielä - ja sen kanssa oli joskus ihana panna. Nyt ei vaan jaksa enää.

Vai tuutko meille; voin käydä sillä välin vaikka lenkillä ja tehdä sit tullessani jotain pientä iltapalaa sullekin?

Vierailija
4/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä sängyssä, mutta tyhmä ja tylsä.

Vierailija
5/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä mennä mieluummin johonkin hyvää hotelliin. Rakastan hotelliaamupaloja. Mistä se tykkää?

-ap

Mua ei huvita seksi enää ollenkaan ja mieheni on ollut kyllä tosi ymmärtäväinen, mut ei tää oo reilua häntä kohtaan. Toi on tollanen kivannäköinen, lihaksikas ja hauksakin vielä - ja sen kanssa oli joskus ihana panna. Nyt ei vaan jaksa enää. Vai tuutko meille; voin käydä sillä välin vaikka lenkillä ja tehdä sit tullessani jotain pientä iltapalaa sullekin?

Vierailija
6/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän ole pakko jutella, voidaan ihan panna vaan.

-ap

se on hyvä sängyssä, mutta tyhmä ja tylsä.

Vierailija
7/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

On. Sekoitetaan usein Samuli Edelmanniin

Vierailija
8/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa, ei tarvi palauttaa. Mulla on jo kateltuna vähän rumempi, mutta sillä riittäis staminaa.

Vierailija
9/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hoikka ja ihan hyvännäköinen, mutta olisko kuitenkin liikaa haaveilla nuoremmista. Käy mulle muutkin, kunhan on seksikäs ja reipas.

-ap