Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko te rumat itsenne seksikkäiksi?

Vierailija
22.11.2012 |

Itselleni tämä on todellenen ongelma. Oman mieheni silmissä tunnen itseni seksikkääksi, mutta muiden miesten en. Pöen kuitenkin alle 30v ja haluaisin tuntea itseni seksikkääksi. On vaikea ylipäätään tuntea itseäni naiseksi kun ei ole niin kovin kaunis.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan olla mikään seksikäs. Päden mieluummin muilla asioilla kuin ulkonäölläni, esim. ammattitaidollani ja älylläni.

Vierailija
2/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina hämmästyn sitä että vissiin sitten miehetkin ajattelee niin jos itse ajattelen niin. No on mulla ihan siedettävä kroppa nelikymppiseksi, treenaan jonkun verran ja pukeudun kohtalaisen nuorekkaasti, mutta aina välillä hämmästyn kovasti. Viimeksi pari päivää sitten menin käymään eräässä firmassa, siellä oli vanhempi mies ja arviolta joku kolmekymppinen kaveri, ja se jälkimmäinen jäi siihen notkumaan vaikka ei olisi tarvinnut pitkäksi aikaa ja tilanne oli aivan käsittämättömän flirtti. Mulla ei ole sormusta mutta keskustelun kuluessa tuli ilmi että olen parisuhteessa ja sitten tää kaveri selvästi menetti kiinnostuksensa tilanteeseen ja häipyi. Olin puulla päähän lyöty. Olen keski-ikänen ja kasvoiltani ruma, oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mikä ruma, mutta en anna asian vaivata. Elämässä kun voi tehdä muutakin kuin tuntea itsensä seksikkääksi.

Vierailija
4/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan olla mikään seksikäs. Päden mieluummin muilla asioilla kuin ulkonäölläni, esim. ammattitaidollani ja älylläni.

Itsekin olen sitä mieltä, että jos elämänsä rakentaa vain seksille niin on aika huteralla pohjalla. Vaikka olisi ruma, mutta jos on pätevä monessa asiassa niin lyö laudalta seksikkäät.

Itse olen huomannut työelämässä, että se on tärkeää mitä on päässä. Monet seksikkäät ovat paljon huonompia työelämässä kuin minä. Minä teen firmalle tulosta, mutta seksikkäät eivät saa mitään aikaan.

Vierailija
5/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä ei voi peittää huonoja kasvonpiirteitä, tai huonoa vartaloa.

En ollut seurustellut ennen mieheni tapaamista kenenkään toisen miehen kanssa, joten kertonee paljon tilanteesta. Miehet eivät kiinnostu seksuaalisesti rumista naisista. Monelle miehelle seksuaalinen jännite syntyy ensisijaisesti ulkonäön kautta.

Onneksi sitten on poikkeuksia, kuten oma mieheni, jolle ensisijaisesti naisen älykkyys, sivistys ja samanhenkisyys on ennenkaikkea seksuaallisen jännitteen lähde, sitten tulee vasta ulkonäkö! Siksipä kai alettiinkin olla yhdessä. Miehelleni olen seksuaalisesti kiihottava, mutta muiden miesten kanssa en ole sitä kokenut.

Itse en koe itseäni seksikkääksi. Mutta silti nautin seksielämästäni, ja esim. saan erittäin helposti orgasmin yhdynnässä (en tarvitse esileikkiä, tai klitoriskiihotusta, pelkkä penetraatio n. 5 min. riittää).

Olen naiseksi aika outolintu seksin suhteen: tykkään pikapanoista, en tykkää suudella vaan haluan suoraa toimintaa, ja lähes aina saan orgasmin muutaman minuutin kuluttua yhdynnän aloituksesta.

Vierailija
6/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiseksi aika outolintu seksin suhteen: tykkään pikapanoista, en tykkää suudella vaan haluan suoraa toimintaa, ja lähes aina saan orgasmin muutaman minuutin kuluttua yhdynnän aloituksesta.

ja olen aika ruma nainen. Ollaankohan me vähemmän viehättävät yleensäkin pohjimmiltamme tosi seksuaalisia?

Vierailija
7/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oma mieskään pidä kauniina,saati että haluisi sänkyyn kanssani.

kasvoiltani olen ollut todella kaunis. (valokuvat kertoo sen)

mutta lihoin ja nyt 34 vuotiaana 89 kilosena suohirviö,jota oma mieskään ei katso päin.

Vierailija
8/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Kysäise mieheltäsi ohimennen (älä tenttaa), mikä on se juttu, mistä se tykkää. Mieti, jos voisit nähdä itsesi hänen silmin ja "ihastua" itsessäsi samaan. Itsevarmuus ja iloisuus tekee ihmisistä kauniita. Se mitä itse näet peilistä ei ole mitä muut sinusta näkevät ja ajattelevat.

Minulla itselläni on ollut aina kompleksi kropastani. Joku vuosi sitten näin lähes eläkeikäisestä äidistäni valokuvan ilman vaatteita (uimassa mökillä). Kuvassa hän näytti oikein kaunismuotoiselta naiselta (vaikka ylimääräisiä kiloja olikin). Tajusin, että mulla on sama ruumiin rakenne ja siis samanlaiset muodot. Ymmärsin sinä, miksi mies tykkää vaikka omasta mielestä 10 liikakiloa tekee musta ruman valaan.... Eli itse näkee vain ne huonot jutut ja muut näkee sut ihan eri silmin....

Toinen, mikä mua auttaa, on kauniit (alus)vaatteet. Ei mitään överiä vaan siis hyvällä maulla kauniita ja istuvia.

Kolmas juttu on meikkaaminen ja hiukset. Kun silmissä on ripsaria ja huulet killotettu, on heti naisellisempi olo. Moni ei niin kaunis ei meikkaa, mikä on vähän höpsöä. Kaikki näyttävät paremmilta, kun ripset edes on meikattu.

Vierailija
9/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aika ruma nainen. Ollaankohan me vähemmän viehättävät yleensäkin pohjimmiltamme tosi seksuaalisia?

olin nuorena todellinen kaunotar,ja saan/ sain aina nopeesti.ei ole rumien etuoikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme