Joulukuun inssiläisiä!
Hei!
Löytyykö vielä ketään, kelle olisi joulukuussa tiedossa inssi? Mulle tehdään inssi seuraavaan kiertoon eli joulukuussa, mikäli ei ovis satu viikonlopulle. Ensimmäinen inssi tiedossa ja ihan normaaliin kiertoon ilman piikittelyjä tms. Odotukset on aika korkealla, vaikka tiedossa onkin, ettei inssin onnistumisprosentit pilviä hipovia ole. Mutta nyt on ainakin saatu hoidot pyörimään reilun parin vuoden yrittämisen jälkeen :).
Kommentit (86)
Eli niin tuore potilas olen minä että tänään oli ensi käynti VL:n ja sovittiin inssi ensi kiertoon eli joulukuulle. Meillä on ennestään 02 syntynyt tytär joka on saanut alkunsa luomustu ja perään laitettiin tilaus toisesta. Yritystä meillä on siis vuoden 02 lopusta ja koko aikana ei ole ollut plussan plussaa eikä haamun haamua vaan täti tulee kylään aina ajallaan!! Aika on vaan jotenkin tässä tohinassa valunuu käsistä...
Meillä on kaikki perustutkimukset laparoskopiaa myöten tehty oman kunnan sairaalassa ja mis´tään ei ole löytynyt vikaa.
Aika kummaa mun mielestä on toi inssien erilainen lääkitys tai siis se että osalla tehdään clomi-kiertoon osalla luomukiertoon ja osalla piikityksillä...Mistä se johtuu?? Voisko joku valaista tyhmää?
Meillä siis inssi tehdään pugeron ja pregnyl coctaililla ja perään vielä loppukierroksi luget.
Minkälaisia sivuvaikutuksia noissa pistoksissa on??
Testasin tänään negatiivisen ja kunhan vuoto alkaa niin varaan uuden ajan inssiin. Se tulee olemaan meidän toinen.
Meille tulee inssi syömään ja toinen on diplomilla vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Heipsan,
minäkin tulen mukaan tähän pinoon piinailemaan. Joulukuussa tehdään nyt toinen inssi, edellinen oli lokakuussa.
Lapsettomuutta takana useita vuosia ja nyt noin vuoden sisään on clomit olleet mukana 6 kierrossa. Insseissä sitten clomien tukena vielä puregon ja pregnyl.
Tänään alkoi menkat clomikierrosta, eli on kp1. Tikuttelin oviksen itse, kun klinikka oli syyslomalla. On melkoisen turhauttavaa, kun vuodesta toiseen menkat alkaa tarkalleen silloin kuin pitäs. Itkua, vihaa raivoa, surua... välillä onneksi osaa ottaa asian positiivisemminkin.
Miten te muut jaksatte näiden ainaisten pettymysten kanssa? Itsestä tuntuu, ettei millään enää jaksais... :(
Mistä reputat inssin, mäkilähdöstä vai?
Heipsan,
minäkin tulen mukaan tähän pinoon piinailemaan. Joulukuussa tehdään nyt toinen inssi, edellinen oli lokakuussa.
Lapsettomuutta takana useita vuosia ja nyt noin vuoden sisään on clomit olleet mukana 6 kierrossa. Insseissä sitten clomien tukena vielä puregon ja pregnyl.
Tänään alkoi menkat clomikierrosta, eli on kp1. Tikuttelin oviksen itse, kun klinikka oli syyslomalla. On melkoisen turhauttavaa, kun vuodesta toiseen menkat alkaa tarkalleen silloin kuin pitäs. Itkua, vihaa raivoa, surua... välillä onneksi osaa ottaa asian positiivisemminkin.
Miten te muut jaksatte näiden ainaisten pettymysten kanssa? Itsestä tuntuu, ettei millään enää jaksais... :´(