Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukuun inssiläisiä!

09.11.2005 |

Hei!

Löytyykö vielä ketään, kelle olisi joulukuussa tiedossa inssi? Mulle tehdään inssi seuraavaan kiertoon eli joulukuussa, mikäli ei ovis satu viikonlopulle. Ensimmäinen inssi tiedossa ja ihan normaaliin kiertoon ilman piikittelyjä tms. Odotukset on aika korkealla, vaikka tiedossa onkin, ettei inssin onnistumisprosentit pilviä hipovia ole. Mutta nyt on ainakin saatu hoidot pyörimään reilun parin vuoden yrittämisen jälkeen :).

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskuliinille pahoittelut, kyllä se onni vielä kohdalle osuu! Tsemppiä jatkohoitohin. Me ollaan yksityisellä hoidossa, joten hoitoihin saa ajan nopeasti, jos rahat riittää. Jos meillä ei tämä eka inssi tärppää (niin kuin pahoin pelkään), seuraava kierto säästellään rahaa ja jatketaan luomuyritystä. Inssiä kuitenkin vielä yritetään jatkossakin.

Mulla nyt menossa pp10/kp21, edelleen jännittää ja paljon! Eilen mulla oli alavatsa kipeä ja tänään alavatsaa on vihlonut, muita oireita ei ole. Pahoin pelkään, että nuo eivät ole hyviä merkkejä... Tuupalaiselle tiedoksi, että mieheni simppoja oli noin 60 miljoonaa, liikkuvuus ei ollut paras mahdollinen, mutta parani pesun jälkeen. Munarakkula 21 mm.

Mukavaa joulunodotusta kaikille!

Vierailija
42/86 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan yhtään nää viimeset päivät. Jotenki vaan niin satavarma olo et ei oo taaskaan tärpännyt. Mut pitää menkkoja vielä pari päivää odotella. Sithän meilläkin on se IVF edessä alkuvuodesta...

Mun paras ystävä sai muuten eilen illalla pienen tyttövauvan. Ihanaa pääsee varmaan tässä lähiaikoina sitä pikkusta katsomaan. :)

Joku tuossa kysyi jouluvalmisteluista. Meillä onneksi kaikki joululahjat jo ostettu ja kotia hieman jo laiteltu joulukuntoon. Joulukortit mulla vielä teon alla, kiirus taitaa taas niiden kanssa tulla kuten yleensä. Tarvikkeet kyllä ostin niihin jo varmaan marraskuun alussa, miten sit kuitenkin jääneet näin viimetippaan...:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskuliinille. Toivottavasti se IVF-jono etenee pian!

Tuupalainen kyseli jouluvalmisteluista. No, mä olen aina ja kaikessa myöhässä. Tänäiltana kirjotan joulukortit, mut lahjoja en oo ostanut vielä yhtään. Mutta vielähän tässä ehtii... Pipareitakaan en ole vielä tehnyt, joulutorttuja kylläkin.

).( Pp 4 menossa ja tässä vaiheessa ei vielä pitäisikään mitään tuntua. Meillä oli inssissä kuulemma tosi hyvin siittiöitä, mutta en muista oliko se 20 vai 200 miljoonaa??? Liikkuvuus melkein 100%. Joten miestä ei käy ainakaan syyttäminen...

Nyt niiden joulukorttien kimppuun!!

Vierailija
44/86 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut nuuskuliinille.

tänään oli kolmas inssi. yhdellä follikkelilla tehtiin.

lääkäri oli sitä mieltä, että tehdään tän jälkeen vielä yksi inssi, kun siittiöt on NIIN hyvät. clomien takia yksi kierto väliä, ja sitten se neljäs inssi. sitten sen jälkeen ruvetaan suunnittelemaan ivf:ää, jos ei raskautta kuulu.

oli vähän ylläri, että hormonihoito purikin nyt niin tehokkaasti tällä kertaa. lääkärikin epäili " syyksi" metforemia. aiemmin olen tarvinnut clomien lisäksi 6-7 menopur-piikkiä, tässä kierrossa vain neljä.

perjantaina siis oli folliultra, ja " normaalioloissa" , eli niin kuin kolmessa edellisessä piikittelykierrossa (joista kaksi inssiä tehty), olisi pitänyt olla yksi tai kaksi noin 13-15mm follia, nytpä olikin yksi 21,5mm!!

meinas mennä hepulin puolelle, että inssi ei toteudukkaan, jos lh-testi olisi ollut positiivinen lauantaina.

onneksi ei ollut, (ilmeisesti ei munasolu ilman piikkiä irtoa ollenkaan?) ja sunnuntaina olisi ollut toivottavaa että olisi ollut lh+, mutta ei ollut, niin pistettiin pregnyl(hcg-hormonia). nyt siitä syystä oksettaa ja on pää kipeä.

en oikein tiedä olenko toiveikas tän inssin suhteen vai en. ajoitus oli ok, lääkäri sanoi näkevänsä jo hieman romahtaneen follikkelin, eli ovis oli hiljattain tapahtunut, (ja perjantailta oli varmaan vielä siittiöitä väijymässä valmiina), mutta niin otollinen tilanne on ollut tuloksetta kahdella edelliselläkin kierroksella. 41miljoonaa simppaa pesun jäljiltä ladattiin, hyvä satsi tälläkin erää, edellisellä kertaa oli 52miljoonaa.

toisaalta tekisi kovasti mieli olla optimistinen, mutta jotenkin sitä kuvittelee varjelevansa itseään pettymykseltä, jos yrittää ajatella ettei tää kuitenkaan onnistu.. ja kun kierto alkaa, pettyy kuitenkin.

-ennis- kp14

Vierailija
45/86 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään kp30/35 ja pp11 ,rinnat ei ole enää kipeät ,mutta palelua ja lämpöä ollut useampi päivä.

Yritän kaikin keinoin tapella " toiveiden nousua korkealle" vastaan.

Ekassa inssiplussassa oli juuri nää samat oireet ,palelua ja pientä lämpöä ym. väsymyskin on armoton.

Ei kuitenkaan uskalla nousta taivaisiin toiveineen ,ettei tulla sit liian isolla kolinalla alas jos tää on taas kropan huijausta. Joskus on tätä lämpöilyä ollut ennen menkkojakin ,samoin rintakipua.

Kyllä aika matelee nyt...grrr! Hermoja raastavaa odotusta tästä eteenpäin 19.12 on ikuisuus.

Vierailija
46/86 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää ihan hirmusti, vaikka toisaalta olen aika pessimistinen inssin onnistumisesta. Ne simpat on niin hitaita, että saas nähdä jääkö niitä yhtään jäljelle pesun jälkeen.

Pidän kovasti peukkuja kaikille,jotka vielä piinailevat!!! Oma jäänitys alkaa toivottavasti huomenna.

Vierailija
47/86 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle inssi tehdään luonnolliseen kiertoon ja vielä ovistikut viuhuu. Nyt on kp15 ja eilen aloitin tikuttelut. Toivottavasti ovis on joko huomenna tai ylihuomenna, muuten taitaa inssi siirtyä seuraavaan kiertoon, eikä tässä enää millään malttaisi odotella.

Vierailija
48/86 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli moikkis taaas kaikille. olin viimeksi mukana lokakuun pinossa, ja osa on sieltä tuttuja. suurin osa on jo piinailemassa. kovin paljon onnea teille. minä aloitin vasta piikittelyn kun clomit eivät tuottaneet toivottua tulosta. olin aika ihmeissäni kun päästiin nämä piikittelyt aloittamaan kun tuo joulu on tulossa. tämä piikittely on kyllä todella ällöä mutta mitä sitä ei tekisi asian eteen. jos kaikki menee niinkuin pitää niin ens viikolla olis inssi. ja loppiaisen alla pääsis testaamaan. saas nähä miten tämä puregon minuun vaikuttaa, toivottavasti en muni liikaa, sillä olisi kurja alkaa ehkäisemään. no sen näkee ens viikolla.

++++++

-p-

Vierailija
49/86 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinosta ja alan pikkuhiljaa tutustua noihin IVF -pinoihin.

Tärppionnea teille muille vielä piinaileville!:)

t: pampulainen

Vierailija
50/86 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kuulla, että teillekin kävi kuten meille :-(

Soittelin ivf-hoitajalle ja nyt sitten vain jännätään, että milloin hoidot alkaa. Pitkään jonotukseen tässä joutuu valmistautumaan. Mennään tämän vuoden puolella vielä suunnittelukäynnille, vaikka ivf on tulossa vasta loppukeväästä/alku syksystä.

Alustavasti tosin ollaan miehen kanssa jo katseltu väestöliiton hintoja. Voihan tässä käydä niinkin, ettei julkisella malta enää jonotella ja siirrytään alkuvuodesta väestöliiton puolelle. Mutta katsellaan nyt rauhassa...

Mutta tavataan ivf -pinossa, toivottavasti ensimmäinen hoito toisi teille onnen.

terveisin Nuuskuliini

Vierailija
51/86 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tikuttelin tänään oviksen ja innoissani soittelin polille varatakseni huomiselle inssiaikaa. Vaan kuinkas kävikään, ei tehdä meille inssiä, ei :(. Labran täti on huomenna liian kiireinen, eikä meidän inssi mahdu mukaan kuvioihin. Kyllä suututtaa >:/. Niin kovasti, kun tätä ekaa inssiä odotettiinkin. Äkkiseltään laskeskelin, että ensi kierrossa ovis osuisi viikonlopulle eli eipä onnistu sittenkään ellei nyt kierto heitä häränpyllyä johonkin suuntaan. Luomutärppiin en jaksa enää edes uskoa ja jaksaako/viittiikö tätä ovista edes hyödyntää, kun fiilikset on aika maissa...

Mutta peukut on pystyssä, että teillä muilla tärppäisi, edes jollain :)! Ja pahoittelut Pampulalle :(...

Vierailija
52/86 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tiistaina käytiin ultrassa ja eihän sielläollu ku 2X 11mm munikset eli puolta pienemmät ku viimeks. No lääkäri arveli, et stressistäjohtuu, kun kuitenkin saman verran olen tabuja pistelly naamariin. No jos ei nyt ovuloi,ni ens kiertoon tuplat clomeja. Nyt täs vaan tikutellaan...

Pahoittelut niille joilla ei tärppiä ja ++++++onnea vielä piinaaville!

Vierailija
53/86 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.1. Huih, nyt alkoi totisesti jännittämään kun asiat eteneekin nopeemmin kun oli ajatellut! :)

Vierailija
54/86 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mamma ei " muninut" kunnon munarakkuloita, joten hoitoja jatketaan vasta tammikuulla..8( Menopurin annosta lisättiin ja otan clomeja kp3-8 - hiki jo ajatuksesta! Onneksi metuja ei oteta vielä käyttöön, tekevät minut niin pahoinvoivaksi, nyt vaan vältellään jouluherkkuja!!!

Tsemppiä muille ja leppoisaa joulunaikaa!

Vierailija
55/86 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai huomenia!

Kylläpä se vaan tikku plussan näytti eilen aamulla ja 3 inssi tehtiin sit iltapäivällä. Munikset oli kasvanu 18 mm eli ihan hyvän kokosia. Nyt sit vaan piinaillaan joulun yli. Töissä menee koko joulu, joten toivottavasti asia ei ihan koko aikaa pyöri mielessä.

Hyvät joulun odotukset kaikille ja toivotaan että pukki tuopi positiivisia juttuja kaikille!

Tulen kertomaan sit parin vk:n päästä kuin kävi.

Vierailija
56/86 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään pp 5, mutta olen aivan varma ettei tärpännyt. Simpat oli niin surkeita, että ei ne varmasti saa mitään aikaseks. Hiivatin simpat!!! Lämmöt ovat nousseet niin kuin aina loppukierrossa.

Onko kukaan onnellisesti plussannut?

Eikös monella ole pp 14 jo ollut?

Vierailija
57/86 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ensimmäinen inssi tuottanut tulosta, lauantaina pp15 -> kp1... Olo on surullinen ja pettynyt ja vihainen ja kaikkea mahdollista. En ole jaksanut innostua vielä edes joulusta, mutta toivottavasti se kuitenkin saa ajatukset kääntymään iloisempiin asioihin. Elämä jatkuu ja onhan tässä vielä toivoa pienokaisestakin (kait)...

Parempaa onnea muille piinailijoille ja lämmintä joulua kaikille!

Vierailija
58/86 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tehtiin eka inssi 8.12., nyt menossa siis pp 12. Viikonloppuna innostuin jo, kun mahassa tuntui lauantaina ja sunnuntaina ihan kummalliselta, ihan kuin olis menkat alkamassa, painetta yms, samoja tuntemuksia muistelen olleen sillon 4 vuotta sitten kun aloin esikoista odottaa. Mutta sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kaikki tuntemukset hävis, nyt ei enää mitään. Menkat alkanee to tai pe ja minä kun jo toivoin pääsevän testaamaan jouluaattona! Plääh. Yritän pysyä joulumielellä, vaikka ikävältähän tämä tuntuu... Niin kovat oli odotukset ekaan inssiin ja kun tuo viikonloppu jo lupaili muka jotain. No, seuraava inssi varmaankin helmikuussa.

Mukavaa joulun odotusta teille kaikille! Plussia piinailijoille!!!

Gertrud

Vierailija
59/86 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut plussaa ,menkat alkoi eilen illalla. Pahinta tässä on se et inssi oli viimeinen ja sitä rankempiin hoitoihin ei olla lähdössä.

Luomuillen täytyy jatkaa ,mahdontahan se ei ole ,että niin onnistuisi ,mutta aikaa se voi viedä taas monta vuotta.

Ensin täytyy ottaa Terolut kuuri ja saada kiertoa normaalimmaksi kun on viimeaikoina virunut hiukka pitkäksi.

Toivottelen onnea tärppiin vielä viimehetken piinaajille ja tietenkin kaikille Rentouttavaa ja rauhallista joulua!

Vierailija
60/86 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyt vähän plussia. Toivoisi nyt jouluksi edes muutamalle maailman parhaan jouluyllärin ja kauan kaivatun ++++++. Itselläni on huomenna pp 14 ja en jaksa uskoa ihmeeseen. Ei ole tuntemuksia raskauden suuntaan. Nämä samat oireet ovat olleet niin monta kertaa aiemminkin. Tietysti ennen vuotoa en heitä kirvestä kaivoon. Jos huomenna ei ole lämmöt laskeneet, testaan illalla. :-))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan