Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meidä perhe ainoa, jossa ei käy hammaskeijua?

Vierailija
22.11.2012 |

Meillä hampaat on hyvin lähteneet ilman keijuakin...ovatko lapsemme jääneet jostain paitsi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten mulla on ollut sellainen käsitys, että tämä hammaskeijujuttu on vähän samanlaista amerikkalaista hömpötystä kuin Halloween.

Olen tainnut elää ihan tyhjiössä, kun yhtäkkiä minulle on valjennut, että tämähän taitaa olla ihan yleinen käytäntö.

ap

Vierailija
2/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsoin kerran meinasin ratketa, kun lapsi oli laittanut kirjeen keijulle hampaan viereen. Siinä luki:

Hyvä Hamas keiju...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin, jos omille lapsille tämän pistäisi perinteeksi, samallalailla mitä omassa lapsuudessa ei koskaan ollut pääsiäisenä suklaamunien etsintää, voisin omille lapsille kyllä laittaa perinteeksi :)

Halloween meillä kyllä oli jo lapsena ja niin on minunkin lapsillani :)

4/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan itse annettu euro hampaasta.

tosin ton yhen videon jälkeen..hammaskeijut on pelottavia :D

Vierailija
5/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina käynyt hammaskeijo.

Vierailija
6/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hammaskeiju käynyt, mutta muistaakseni annoin esikoiselleni jonkin euron, kun häntä kumminkin jännitti asia aika tavalla, ja sai siten palkkion. Ei niitä hampaita niin paljon ole, että olisin köyhtynyt :)

Vierailija
7/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä käy joulupukkikaan.

Vierailija
8/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hammaskeiju-juttu on minusta ihan amerikkalaista hapatusta...

Vierailija
9/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pysytelleet näissä perisuomalaisissa peikoissa, eli ei ole hammaskeijua eikä halloweenmörköjä, mutta näkki vaanii rantavedessä ja joulupukki on se vanha partaäijä lammasturkissa, eikä mikään punanuttuinen hohottava pedofiili.

Vierailija
10/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 5-vuotias aivan innoissaan oli menossa hammas tyynyn alla nukkumaan. En minä nyt niin tylsä ja julma voinut olla että siinä olisin alkanut kertoa ettei mitään hammaskeijuja ole. 20-senttisen laitoin yöllä hampaan tilalle, ja lapsi oli aivan onnessan koko päivän.

Traditio jatkui toki sitten pikkusisaruksenkin kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi