Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen koko ajan pettämisunia??

Vierailija
22.11.2012 |

Näen harva se yö unta, että petän miestäni (tietoisesti) jonkun toisen kanssa. Monesti unessa annan vieraan miehen kohdella itseäni huonosti. Ei fyysistä väkivaltaa, vaan henkistä; mies saa olla sika ja suostun mihin vaan, jotta vaan saisin olla hänen kanssaan.

Mies on aina eri unissa ja tällä hetkellä en koe mitään vetovoimaan keneenkään mieheen, en tosin kyllä omaanikaan......

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrkii selittämään sinulle, että kaipaat jotakin muuta, tai että olet onneton tällä hetkellä. Ajattelet, että et saa olla oma itsesi, vaan myyt sielusi miehelle, joka ei välitä sinusta.

Kokeilet ajatusleikkiä mitä tapahtuisi, jos tekisit syrjähypyn.

Näinhän ei tarvitse olla todellisuudessa, mutta alitajunnassasi koet olevasi uhri.

Vierailija
2/5 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs se sitten tarkoittaa? Koskaan ei ole pettänyt enkä ole häntä siitä ikinä epäillyt, unet ahdistaa, voiko joku selittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen

Vierailija
4/5 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä parisuhteessani näin alkuaikoina unia, että silloinen poikaystäväni petti minua exänsä ja milloin kenenkin kanssa. En tietoisesti pelännyt pettämistä lainkaan, mutta luulen, että jotenkin alitajuisesti sitä pelkäsin.

Nykyisessä parisuhteessani taas olen nähnyt monta kertaa unta, joissa itse petän. Näissä unissa aina tajuan itse kesken kaiken, että "ei herranjumala, mitä mä oikeen teen, mähän seurustelen" ja sitten haluaisin peruuttaa kaiken jo tapahtuneen. Herään hyvin tyytyväisenä, kun tajuan, että se oli vain unta. Tämä taitaa olla alitajuinen pelko siitä, että itse petän...

Vierailija
5/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan