Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sietää vauvan rintaraivarit?? Tekee mieli käydä käsiksi, auttakaa

Vierailija
21.11.2012 |

Vauva 2kk:lla on taas joku ihme vaihe, kun raivoaa koko ajan rinnalla... Pahimmillaan tämä on iltaisin ja öisin. Huutaa ja huutaa. Tätä on ollut ennenkin ja kestin raivarit paremmin kuin nyt. Nyt meinaa mennä hermot, tekee mieli jättää vauva siihen huutamaan, olla kovakourainen, jotenkin "pakottaa" syömään. Olen saanut hillittyä itseni, mutta pelottaa, jos tämä raivoilu jatkuu ja joku päivä oikeasti napsahtaa päässä ja teen jotain.

Auttakaa, en halua satuttaa vauvaani :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt kaksi ja laulaa mantralauluani itsekin leluilleen, kun laittaa niitä nukkumaan. Se on siis unilaulumme nykyään ja lapselle rakas. Heh, alunperin keksitty ehkäisemään "väkivaltaa"...

Raivareita meillä oli tosiaan kolme eri episodia. Viimeinen meni jo rutiinilla. Tuo kävellessä syöttäminen toimi (käytin kantoliinaa), nakupelleily toimi ja sitten sellainen huijaus, että pitää sylissä olalla ja hivuttaen tiputti rinnalle ja vähän yllättäen tyrkkäsi rinnan suuhun. Parhaiten taisi toimia kuitenkin se huutaminen, sillä nämä kaikki ratkaisut vaativat sen x-määrän huutoa pohjalle... Luulen, että se x on vakio, teet mitä tahansa...

Toivotan voimia, hermojen hallintaa ja onnea!

Vierailija
22/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä muuta ajateltavaa: Oisin itse tosi tyytyväinen jos saisin nyt imettää lastani joka menehtyi päivänikäisenä jokunen viikko sitten.

Yritä siis ajatella et tää on tämä hetki ja menee pian ohi ja olla onnellinen että saat pidellä lastasi ja syöttää lastasi tai poistua hetkeksi itsekesesi rauhoittumaan jonnekkin jos siltä tuntuu. Mutta yritä olla onnellinen pienestä vauvastasi.

T: Itkusilmäinen itsensä kiduttaja näillä sivuilla. Joka on joskua onneksi saanut imettää raivoavaakin lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä raivoat? Vauvalla on nälkä, jos et sitä tajua ja sun pitää imettää vauvaa.

Siinä vastaus.

Vierailija
24/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä raivoat? Vauvalla on nälkä, jos et sitä tajua ja sun pitää imettää vauvaa.

Siinä vastaus.

Vierailija
25/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä muuta ajateltavaa: Oisin itse tosi tyytyväinen jos saisin nyt imettää lastani joka menehtyi päivänikäisenä jokunen viikko sitten.

Yritä siis ajatella et tää on tämä hetki ja menee pian ohi ja olla onnellinen että saat pidellä lastasi ja syöttää lastasi tai poistua hetkeksi itsekesesi rauhoittumaan jonnekkin jos siltä tuntuu. Mutta yritä olla onnellinen pienestä vauvastasi.

T: Itkusilmäinen itsensä kiduttaja näillä sivuilla. Joka on joskua onneksi saanut imettää raivoavaakin lasta.

Olen pahoillani puolestasi, kamala juttu.

Vierailija
26/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista. yö sujui ihan ok eli vauva huusi vain ppari minuuttia ennen syöttöä, nyt nukkuu sylissäni. aion kokeilla tuota laulamista ja kenguruhoitoa, jos tulee tarve.

Vierailija
27/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta imetys ja anna pullosta.

laiska ja tyhmä pullomamma taas mölyää. Ja lukutaidoton. Kokeilepa lukea ap:n viestit ja pidä sitten turpasi kiinni.

Vierailija
28/28 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa sylissä pitäen, tai makuulla sängyssä mahat vastakkain, makuulla sängyssä vauva toisinpäin (jalat sun pään vieressä).

Onko nämä kikat tuttuja?

Käy Imetyksen tuen Maitolaituri-keskustelupalstalla, siellä on hyviä vinkkejä!