Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritetään ekaa lasta. Mies käyttäytyy huonosti. Olen jo yli 30-v. Mitä mä teen?

Vierailija
21.11.2012 |

Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta, nykyisin naimisissa.

Mies on rahankäytön suhteen tuhlari.

Viimeisen 6 kk aikana on tehnyt mulle kaksi kertaa oharit. Liittyy alkoholinkäyttöön.

Sanoin, että kolmatta mahdollisuutta en anna enää.

Mitä mä teen? Otanko eron ja jään lapsettomaksi? Olen jo niin vanha, etten ehdi löytää uutta miestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaikea sanoa, ja mikä sitten lasketaan yritykseksi...

Ilman ehkäisyä kaksi vuotta.

Raskaus kertalaakista kaksi vuotta sitten, johti rv. 5 keskenmenoon.

Seksiä viime vuonna todella vähän. Tammi-kesäkuussa yht. noin 4-5 kertaa, eikä kierron puolivälissä. Kesästä vuoden loppuun noin kerran viikossa, aina vain viikonloppuna. Ovulaatiot on olleet viikolla.

No tänä vuonna tärppäsi kolmannesta kierrosta, jolloin seksiä kerran ovisaikaan, mut tuli ku.

Ap

Vierailija
2/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt voit helpommin päästää ukostasi irti ja muuttaa elämäsi suuntaa parempaan.

Miehesi ei tuosta muutu, eikä se pikkulapsiarki ainakaan tilannettanne paranna; päinvastoin, sinä joudut hoitamaan kaiken, mukaan lukien miehesi, koska "lapsella pitää olla isä" hinnalla millä hyvänsä vai?

Suosittelen että annat itsellesi reippaan potkun perseelle ja otat vastuuta niin omasta onnellisuudestasi kuin mahdollisten lastesi hyvinvoinnista. Älä ehdoin tahdoin pistä päätäsi bensaämpäriin, ei siellä osaa hengittää vaikka kuinka haluaisi.

Ja tämä kaikella ystävyydellä, itse pistin pellolle tunnevammaisen alkkiksen muutama vuosi takaperin, ja löysin upean ja kunnioittavan miehen jonka kanssa saimme esikoisen tänä vuonna. Em kadu hetkeäkään.

ja niin, mulla ikää 38v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt voit helpommin päästää ukostasi irti ja muuttaa elämäsi suuntaa parempaan.

Miehesi ei tuosta muutu, eikä se pikkulapsiarki ainakaan tilannettanne paranna; päinvastoin, sinä joudut hoitamaan kaiken, mukaan lukien miehesi, koska "lapsella pitää olla isä" hinnalla millä hyvänsä vai?

Suosittelen että annat itsellesi reippaan potkun perseelle ja otat vastuuta niin omasta onnellisuudestasi kuin mahdollisten lastesi hyvinvoinnista. Älä ehdoin tahdoin pistä päätäsi bensaämpäriin, ei siellä osaa hengittää vaikka kuinka haluaisi.

Ja tämä kaikella ystävyydellä, itse pistin pellolle tunnevammaisen alkkiksen muutama vuosi takaperin, ja löysin upean ja kunnioittavan miehen jonka kanssa saimme esikoisen tänä vuonna. Em kadu hetkeäkään.

ja niin, mulla ikää 38v :)

Kannustukset tämän kirjoittaneelle! Ja aplle voimia oikeaan ratkaisuun! Mieti, millainen siitä lapsesta tulee, jos se saa tuollaisen ukon geenit... Ja mieti, miten isän esimerkki ja toiminta vaikuttaa lapsen kasvuun persoonaksi.

Oma isoäitini sai nuorimman lapsensa yli 45-vuotiaana. Jos sinun on tarkoitettu saada lapsi, saat sen myöhemminkin.

Vierailija
4/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut kaikki lapseni yli 35v iässä (3 lasta) ja kaikki tärppäsi heti, joten sulla on vielä aikaa. Lasten saaminen on sen verran rankka juttu että miehen pitää olla 100% mukana hommassa ja kantaa lapsista se oma 50% vastuu. Jos on pienikin epäilys että miehen panos lapsiin on vain 10% niin älä hitto vie astu siihen ansaan että tuollaisen kanssa teet lapsen.

Vaihda miestä, ehdit hyvin kun olet määrätietoinen ja nopea. Miehesi on jo tuossa 15v aikana tottunut lapsettomaan helppoon elämäänm jossa voi elää itselleen, en usko että tuosta enää isäksi taipuu jos on taipumusta lupausten pettämiseen ja omahyväisyyteen jo valmiiksi.

Vierailija
5/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oharit se teki?

vaikka oli luvannut, jäi kaljottelemaan kavereiden kanssa. Tämä on toistunut kahdesti viimeisen puolen vuoden aikana. Toisella kerralla minulla oli juuri viikkoa aiemmin todettu ku, joten olisin kaivannut miestä kotiin.

Mies ollut siis viimeisen vuoden aikana kotona vain viikonloppuisin. Jos olisi koko ajan kotona, ei se viihteelle lähtö kavereiden kanssa olisi niin haitannutkaan. Mutta nyt siis omasta tahdostaan oli kaksi viikkoa pois kotoa.

Ap

Vierailija
6/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kurjaa, kun naisen hedelmällisyys laskee iän myötä. Itse aloin tehdä lapsia 36-vuotiaana ja haaveilin kolmesta. Yhteen se jäi. Tuli vaan kertalaakeskenmenoja 5 kpl ja se oli niin rankkaa, että en enää jaksanut yrittää, kun mulle tuli epämääräisiä oireitakin vielä, jotka ovat edelleen tutkinnan alla.

Toisaalta on pöljää tehdä lapsia miehen kanssa, josta ei selvästikään ole kunnolliseksi isäksi. Jos meinaat erota, niin tee se nopeasti. Toinen vaihtoehto voisi olla joku parisuhdekurssi tai pariterapia.

Vierailija
7/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska isä vai kunnon isä?

Älä tee lasta ehdoin tahdoin paskalle isälle. Isot tunnevammaiset pojat harvoin kasvaa empaattisiksi miehiksi.

Vierailija
8/13 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan tuollaisen tampion kanssa mene lisääntymään. Nopea ero, ja uusi haku päälle. Onnea matkaan!

Vierailija
9/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lasta tee tollasen kanssa.

Vierailija
10/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulet tänne ruikuttamaan elareista....

Herää pahvi! Nyt uusi mies etsintään.

Vierailija
11/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissä monta hyvää esimerkkiä siitä, että vaihto kannattaa. Toivut ensin vuoden ja sitten alat katselemaan uutta.

Lapsi ei helpota asioita, ja lapsen voi hankkia myös yksin.

Kyllä niitä lapsia voi hankkia muutamaa vuotta myöhemminkin!

T. 37v ja raskaana

Vierailija
12/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kauan, voi hedelmällisyytesi olla jo laskussa.

Onko sinulla rahaa lähteä yksin hedelmällisyyshoitoihin? Tai siis, hankkisit lapsen yksinäsi luovuttajan spermalla. Sitten voisit rauhassa katsella kunnollisen puolison ilman että laskeva hedelmällisyys pakottaa takaraivossa hätiköityihin päätöksiin.

Vierailija
13/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos et eroa niin huonompi aines pääsee lisääntymään. Taisi olla kuitenkin jotain perää tuossa Saul Schubakin jutussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi