Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mite te hoikat ihmiset syötte päivän mittaan? saisko esmierkkiä

Vierailija
21.11.2012 |

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monena päivänä vastaavaa:

-aamulla kahvia ja jukurttia

-välipala hedelmiä ja kananmuna

-lounaalla makkara-kasviskiusausta ja keksi

-päiväkahvi ja kuivattuja aprikooseja

-päivällinen kaurapuuroa, voita ja jukurttia

-iltapala teetä, porkkanoita

-vettä joka aterialla

-harvinainen päivä, kun en syönyt karkkia

Vierailija
62/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyin ennen syömään melkein mitä vain ja olin hoikka. En laiha, mutta normaalipainoinen ja painoindeksi oli kohdillaan.

Nyt on ikää ihan mukavasti. Vaihdevuodet ovat päällä. On turvotusta. Painoa on tullut aika tavalla, enkä saa sitä putoamaan. En tiedä mitä voisi syödä kun tuntuu, että kaikki vähänkin normaalimpi saa heti painon nuosemaan.

Luulin minäkin vielä 30 +++ ikäisenä, että ne on eri ihmisiä ne, jotka sanoo, että "painoa tulee heti 3 kg lisää kun vaan haisteleekin jotain - pitsaa, olutta, karkkia, keksiä jne" No, nyt olen itse siinä.

Ikää on alle 50 v, mutta vaihdevuodet tulivat jo nyt.

On vaikea opetella itsensä kanssa olemaan, kun on turvonnut ja lihava olo. Tunika, jonka ostin noin kk sitten, kiristää lantiosta jo.

Enkä ole mättänyt, ihan normaalisti syönyt, mutta millään vesi-porkkana-kaurapuuro-linjalla en sentään ole ollut.

Mietin, että ehkä pitäisi ottaa 2 viikon nutrilett tms. kuuri?

No hei ihan sama juttu mulla - ennen sain syödä mitä vaan eikä tuntunut missään, mutta 5-kympin tietämillä alkoi inhottava vararengas kertyä. Jätin makeat pois - ei edes sitä yhtä suklaapatukkaa - samoin turhat hiilarit - ruisleipää ja puuroa syön. Lisäsin liikuntaa. Paino on jo pudonnut muutaman kilon parissa kuukaudessa.

Mulla on se ongelma, etten saa lastenhoitoa, ja lapset on vielä sen verran pieniä, ettei voi jättää kotiin keskenään. Pääsen kerran viikossa hikijumppaan, mutta se on liian vähän. Parempi kuin ei mitään, mutta ..

Iltakävelylenkit lasten kanssa eivät ole mitään laihdutusliikuntaa, mutta ainakin kävelyä, mutta koulun ja päiväkodin jälkeen minun tenavat eivät halua mennä tuonne mustaan , pimeään, vesisateeseen.

Uinti: en voi jättää lasta yksin lastenaltaaseen vahtimatta. Istuin siis altaan reunalla ja katson kahden perään, jotka ovat eri altaissa. Mutta ollaan ainakin pois kotoa..

Olen kovasti yrittänyt saada ruokavaliota kuntoon, mutta ongelma on se, että yksikin retkahdus (lonkero, karkkia, jotain mikä ei määrällisesti edes ole pajoa) ja painoa on heti 2 kg lisää. Siis se, miten nopeasti, miten vähästä se tulee.

Osa on hormonaalista ja turvotusta, sen tuntee sormissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: Kokonainen (1) ruispala Becelillä. kahdella Polar täyteläinen-juustoviipaleella ja kalkkunalevitteellä. 2 tai 3 Domino-keksiä, maitokahvi.

Lounas: Kymmenisen Geisha-konvehtia, kaksi hapankorppua ja niiden päällä kokonainen avokado viipaleina.

Illallinen: Puoli lautasellista itsetehtyä sienikeittoa, uunipatonki.

Vierailija
64/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt siihen että elämä on ihan jatkuvaa kieltäymystä enkä silti ole edes normaalipainon puolella vaan bmi on 26. Lenkkeilen, jumppaan, joka ikisen suupalan kohdalla tunnen syyllisyyttä vaikka en edes mässäile. Jokapäiväisistä karkeista on turha unelmoidakaan, jos syön kaksi palaa ruisleipää yhden sijaan, harmittaa. Näen hirveästi vaivaa ja silti olen yksi vitun plösö. Nimimerkillä parikymmpisenä koko 34/36 ja suuri ihmetys siitä että miten aikuiset naiset on niin läskejä. Noh, nyt tiedän.

Vierailija
65/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tosi laiha, ku en oo käyny salilla. siks syönki nyt vähemmän kun treenatessani. tässä tää päivä:

ruispalan molemmat puolet, oivariinia, oltermannia ja pippurista naudanpaistia, pari tuoppia vettä, kaks kuppia kahvia rasvattomalla maidolla.

jauhelihapihvi, yks peruna, jotain soossia, salaattia, sämpylä oivariinilla, lasi vettä ja lasi rasvatonta maitoa.

mandariini

makaronilaatikkoa, salaattia, raejuustoa, rasvatonta maitoa

iltapala sama kuin aamulla. päivän mittaan lisäks paljon vettä.

tänään oon kyl syöny paljon. joka päivä en syö lounasta eikä silti oo nälkä.

Vierailija
66/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: vispipuuroa, pari ruisleipää rajeuustolla, lasi mehua ja kuppi maitokahvia

Lounas: sitruunakalaa (sei ja kerma) ja riisiä

Välipala: sämpylä ja juustoa +salaattia, tomaattia, luonnonjogurttia + pakastamustikoita

pari palaa tummaa suklaata + maitokahvia

mandariineja

Päivällinen: hernekeittoa (itsetehtyä)+ pannaria+ jäätelöä +mansikkahilloa

Nyt juon yhden keskarin. Ehkä vielä syön leivän ennen nukkumaanmenoa

Imetän ja liikun paljon. Ja mitat 164 / 48 ja normipäivä

Vierailija
67/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mandariini, manteleita, kahvia, teetä

Lounaaksi riisiä, intialaisia lihapullia, kastikkeita, salaattia

Välipalaksi kiisseliä, kahvia

Iltaruuaksi kinkkukiusausta ja salaattia, pari isoa palaa suklaata ja hedelmiä

Iltapalaksi teetä, manteleita ja rusinoita.

Vierailija
68/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tosi laiha, ku en oo käyny salilla. siks syönki nyt vähemmän kun treenatessani. tässä tää päivä:

ruispalan molemmat puolet, oivariinia, oltermannia ja pippurista naudanpaistia, pari tuoppia vettä, kaks kuppia kahvia rasvattomalla maidolla.

jauhelihapihvi, yks peruna, jotain soossia, salaattia, sämpylä oivariinilla, lasi vettä ja lasi rasvatonta maitoa.

mandariini

makaronilaatikkoa, salaattia, raejuustoa, rasvatonta maitoa

iltapala sama kuin aamulla. päivän mittaan lisäks paljon vettä.

tänään oon kyl syöny paljon. joka päivä en syö lounasta eikä silti oo nälkä.

mutta mun mielestä syön ihan normaalisti. mulla on pieni vatsalaukku enkä syö itteeni ähkyks enkä koskaan syö huvikseni vaan nälkääni.

Vierailija
69/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aamulla lasi tuoremehua, muki maitokahvia, 2 isoa ruisleipää (päällä margania, juustoa ja kurkkua)

- aamupäivällä muki maitokahvia

- lounaaksi 2 isoa ruisleipää (päällä margariinia salaattia, kinkkua ja tomaattia), 2 mandariinia, jugurtti

- iltapäivällä muki maitokahvia

- päivälliseksi uunilohta, perunamuusia ja vihersalaattia, jälkkäriksi jätski

- illalla teetä ja pussi viinikumimakeisia

-asutaan ulkomailla eikä täällä yleensä saa lounaaksi lämmintä ruokaa

Vierailija
70/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on todella huono esimerkkipäivä:

Aamulla kahvia ja kääretortun viipale

Lounaalla salaattia leipäkrutongeilla, valkosipulikastikkeella ja raejuustolla, lisäksi kahvia

Välipalalla kahvia ja kismet-patukka

- Sitten juoksemaan tunnin ylämäkitreeni

Välipalaksi jogurtti ja kourallinen suklaarusinoita

- Sen jälkeen Zumba-tunnille, siellä join litran vettä

Illalla lautasellinen pekonipastaa ja lasi vettä

Muuta en enää syö. Sanoisin, että mulla pääsääntö ei ole sitä mitä syön (pääsääntöisesti kyllä terveellisesti ja paljon kasviksia ja proteiinia, vain vähän leipää ja herkkuja - YLEENSÄ). Liikun paljon, yleensä tulee yksi lepopäivä ja päivisin liikun kerrasta kolmeen. Syön tankatakseni energiaa, en juurikaan ajattele ruokaa.

Vierailija
71/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä tämä päivä:

Aamupala klo 10: Kaksi ruisleipäviipaletta, päällä Oivariinia, saunapalvikinkkua, tuorekurkku ja tomaattia. Juomana coca cola zero.

Lämmin ruoka klo 16: Makkarakeitto(HK:n sininen, peruna, porkkana, sipuli, valkosipuli, persilja, mausteita). Vehnäsämpylä oivariinilla, kinkulla ja tuorekurkulla. Juomana vesi.

Iltapala juuri nyt: Vehnäsämpylä kuten edellä, juomana tee sokeripalalla.

Koska en liiku muuta kuin koulumatkat ja tää pituus on mitä on, niin peruskulutukseni on tyyliin 1300kcal. Et eipä sitä paljoa enempää vois syödäkään... Tän tyylisiä on arkipäivät, viikonloppuina sit voin syödä esim. pitsaa, sipsiä, suklaata, kiinalaista jne. epäterveellisempää ja juoda alkoholia.

Vierailija
72/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt siihen että elämä on ihan jatkuvaa kieltäymystä enkä silti ole edes normaalipainon puolella vaan bmi on 26. Lenkkeilen, jumppaan, joka ikisen suupalan kohdalla tunnen syyllisyyttä vaikka en edes mässäile. Jokapäiväisistä karkeista on turha unelmoidakaan, jos syön kaksi palaa ruisleipää yhden sijaan, harmittaa. Näen hirveästi vaivaa ja silti olen yksi vitun plösö. Nimimerkillä parikymmpisenä koko 34/36 ja suuri ihmetys siitä että miten aikuiset naiset on niin läskejä. Noh, nyt tiedän.

Murehdin jo tuolla kahdessa vastauksessani tätä samaa asiaa.

En voi kuitenkaan mennä mihinkään laidutusryhmään, tai painonhallintaryhmään, minut naurettaisi ulos: ethän sinä mikään lihava ole, normaalipainoinen jne. kun siellä on kuitenkin ihmisiä, jotka ovat "oikeasdti" reilusti ylipainoisia, ja minä menen vielä normiin, mutta en todellakaan omasta mielestäni.

olen 168 cm pitkä ja paina 67 kg. ja paino on noususuuntainen, mitään ei oikeen voi syödä.

Tympii.

Vierailija
73/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuulostaa tutulta. Olen jo ajatellut luovuttaa ja lihoa lopullisesti valaaksi. Sinne tässä ollaan menossa kuitenkin. Matkasta tulee vain mukavampi, kun ei tarvitse koko ajan olla nälässä.

Vierailija
74/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: mukillinen maitokahvia ja purkki luonnonjukurttia

Välipala: possumunkki

Lounas: spagettia, jauhelihakastiketta, salaattia ja pieni sämpylä

Välipala: mukillinen maitokahvia, 15 Marie-keksiä ja 10 Geisha-konvehtia

Päivällinen: jauhelihakeittoa

Iltapala: banaani, ruisleipä, teetä ja Marie-keksejä

Tämä oli aika tavallinen päivä. Harrastan paljon liikuntaa, joten kaikki energia tulee käytettyä.

Vierailija
75/76 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: ruispala+ reilusti voita,juustoa ja omppu + maitokahvi

Ruoka: kotiruokaa lautasellinen / iso ruokaisa salaatti

Iltapala:ruispala, voita,juustoa, omppu + kaakao/limu/sidu/glögi näin joulun alla

Päivän mittaan myös karkkia ja suklaata

Vierailija
76/76 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoskoot on se merkitsevä juttu. Syön kolme kertaa päivässä, KOHTUULLISESTI. Sitä isoa lautasta ei ole pakko mättää ääriään myöten täyteen. Syö sen näpäkän annoksen ja vaikka jäisi pikku hiuko, niin se on ohi puolen tunnin päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän