Epäilen kaverini juovan, vaikka on pienen lapsen kanssa kotona!
Juteltiin tässä facebookissa ja kaveri ilmoitti hakevansa "tuopin kylmää" millä yleensä viitataan esim. Kaljaan :( Kaveri ei normaalisti juo, mutta entä jos hän on alkanut salassa juomaan??
Soitanko poliisille???
-huolestunut
Kommentit (30)
Miten muuten sitä edes pysyy pienen lapsen kanssa kotona järjissään muuten kuin jatkuvassa kännissä. Lasten juttujen älykkyystaso kun kuitenkin vastaa noin viikon tinanneen deekun aivoja.
lastensuojeluilmoitus niin olisi ap mulle sen jälkeen näkymätön.
En halua huoleni takia aiheuttaa perheelle harmia, jos osoittautuukin vääräksi.. -huolestunut
Ei siitä perheelle mitään harmia tule. Viranomaiset tekevät työtään ja selvittävät perheen tilanteen ja ohjaavat ystäväsi AA:n piiriin, jos tarve ja hän saa muutakin apua, jos on tarve.
Jos ilmoitus on aiheeton, niin sittehän perhe on tarkistettu viranomaisten toimesta ja hyväksi havaittu, puhtaat paperit.
Uskoisin että tämä juttu on nyt tehty minusta. Join illalla tuopillisen Duphalacia enkä enää vastannut puheluihin koska istuin melkein koko yön jaskalla! Sen vuoksi olin niin rähjäisen näköinen aamulla kun kaveri tuli käymään. Ja se vanhan viinan haju tuli kloriitista, jolla yritin peittää järkyttävän jaskan hajun joka edelleenkin yrittää leijua vessasta muualle huoneistoon. Nyt hei faktat kohilleen!
Olin vain niin huolestunut.. toivottavasti mahasi on kunnossa!!
-Huolestunut
jos sinusta tehdään aiheeton lastensuojeluilmoitus ja kotiin tullaan nuuskimaan?
Kyllä mun elämä ainakin järkkyisi perinpohjin moisesta!
ystäväni on henkisesti vajaa, joten en voi vetää hirveitä pultteja asiasta, koska hänellä on tällainen syntymävamma. Ja hän sanoi ettei tehnyt ilmoitusta joten miksi suuttua?
jos sinusta tehdään aiheeton lastensuojeluilmoitus ja kotiin tullaan nuuskimaan? Kyllä mun elämä ainakin järkkyisi perinpohjin moisesta!
Jos joku tekisi sinusta lastens. ilmoituksen, niin tottkai sinä ajattelisit:
"voi miten ihanaa, että ihmiset vielä välittää toisistaan!
meillä ei ole mitään hätää, olemme vain omia itsejämme, sossut ja ketkä vaan voivat tulle kotiimme, me olemme tavallinen perhe ja ilmoitus todetaan täysin aiheettomaksi aivan ensitapaamisella.
mieluumiin sata turhaa ilmoitusta, kuin se yksi jota ei tehdä ja olisi aiheellista, ja lapsella hätä ja perhe tarvitsisi tukea ja apua.
Kukahan tämä ihana ihminen on, joka näin välittää muiden perheiden ja lasten hyvinvoinnista. "
En halua huoleni takia aiheuttaa perheelle harmia, jos osoittautuukin vääräksi..
-huolestunut