Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen kaverini juovan, vaikka on pienen lapsen kanssa kotona!

Vierailija
21.11.2012 |

Juteltiin tässä facebookissa ja kaveri ilmoitti hakevansa "tuopin kylmää" millä yleensä viitataan esim. Kaljaan :( Kaveri ei normaalisti juo, mutta entä jos hän on alkanut salassa juomaan??

Soitanko poliisille???

-huolestunut

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljanjuonti on ilman muuta poliisiasia. Rikolliset touhutkoon sillä aikaa rauhassa.

Vierailija
2/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollistahan se on juoda alkoholia. Ja varsinkin jos kotona on lapsi. Tuopilliseen voi jo kuolla ja lapsikin varmasti on hereillä näin yösydännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin tässä facebookissa ja kaveri ilmoitti hakevansa "tuopin kylmää" millä yleensä viitataan esim. Kaljaan :( Kaveri ei normaalisti juo, mutta entä jos hän on alkanut salassa juomaan??

Soitanko poliisille???

-huolestunut

Olettaisi aikuisen ihmisen voivan juoda oluen, varsinkin tällaiseen aikaan, jolloin lapsi varmasti nukkumassa.

Vierailija
4/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei olekkaan hänen ensimmäinen "tuoppi kylmää"?? Alkaa olemaan niin levottomat jutut kaverilla. Ja kuitenkin nainen, niin helpommin menee humalaan :(

-Huolestunut

Vierailija
5/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kyttääminen on jo mennyt niin yli.

Vierailija
6/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekin olla alkoholisti. Alkoholiriippuvaiset yleensä ajautuvat toistensa luokse. Häpätkö edes alkoholismiasi? Syyllistät ryyppykaveriasi mutta omaa osuuttasi et meinaa tunnustaa, vaikka samanlainen kännikala olet. Lapset pois teiltä kummaltakin!!!

Vierailija
7/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten meille kertomaan miten sulle naurettiin! Mekin halutaan pitää hauskaa..

Vierailija
8/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten meille kertomaan miten sulle naurettiin! Mekin halutaan pitää hauskaa..

Mua oikeasti huolestuttaa tuo kaveri.. nyt se ei oo vastannu 10min.. onkohan se sammunu???

-Huolestunut

Vierailija
9/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinähät et edes tiedä mitä "kylää sinun "kaverisi" juo.

Surunvalittelut muuten ystävällesi kaltaisesta kaverista.

Vierailija
10/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina vastaa kellonajasta riippumatta!

Mitä mä teen?? Soitanko poliiseille vai menenkö käymään?? Entä jos se on sammunut ja lapsi herää??

-huolestunut

Vierailija
11/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Porvoostahan tää viesti on mutta kiitos päivän toiseks parhaista nauruista :D Mä otan nyt bissen, soita poliisit. t. yökyöpeli

Vierailija
12/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverin talolla. Valot olivat päällä, mutta kukaan ei tullut avaamaan ovea! Edes koira ei haukkunut. Kiersin koko talon, makuuhuoneet olivat pimeinä, mutta keittiössä ja olohuoneessa ei ollut valoja. En nähnyt pahemmin olohuoneeseen sillä sälekaihtimet olivat kiinni..

Tämä on outoa. Entä jos kaveri on lähtenyt humalassa koiran kanssa ulos??

-huolestunut

Vierailija
13/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitanko poliisille???

-huolestunut

Erikoista tuo imisten välittäminen. Itse en jaksa välittää, vaikka naapurin joisi lasten läsnäollessa. Älä viitsi nostaa moisesta numeroa.

Vierailija
14/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, soita ne poliisit tai mieluummin ambulanssi mutta itselles.

Tarkoitin tietysti että provosoiva viesti mutta senhän jo tiesitkin kun sulla ei ilmaisesti ole muuta tekemistä kun heitellä tollasia naurettavia alotuksia.

Itse pyrin kirjoittamaan ihan asiaa ja kyllä niihin on porukka vastaillut, suosittelen kokeilemaan.

Ja joo, olen ottanut tänään jo kaks olutta, nyt juon kolmannen ja sitten heitän koiran yöpisulle.

Soita siis eläinsuojeluvalvojat tänne.

t.12

Vierailija
15/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, soita ne poliisit tai mieluummin ambulanssi mutta itselles.

Tarkoitin tietysti että provosoiva viesti mutta senhän jo tiesitkin kun sulla ei ilmaisesti ole muuta tekemistä kun heitellä tollasia naurettavia alotuksia.

Itse pyrin kirjoittamaan ihan asiaa ja kyllä niihin on porukka vastaillut, suosittelen kokeilemaan.

Ja joo, olen ottanut tänään jo kaks olutta, nyt juon kolmannen ja sitten heitän koiran yöpisulle.

Soita siis eläinsuojeluvalvojat tänne.

t.12

Sinähän vain hoidat koiraasi..

Olen todella huolestunut.. kaveri ei vastaa vieläkään puhelimeen!!Mietin pitäisikö käydä uudestaan katsomassa. Onneksi asuu lähellä niin ei vie kauaa aikaa!!

-huolestunut

Vierailija
16/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kyllä vähän oudolta. Puhe sammalsi. Sanoi olleensa vessassa.. aika kauan sanon minä.. Aikoi mennä nukkumaan.

Käyn kyllä heti aamulla tarkastamassa tilanteen!!

-Huolestunut

Vierailija
17/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet tuollainen ihme kyylä ja stalkkaaja (ja roikkuja) niin en vastaisi minäkään puhelimeen. Happea hei vähän.

Tuskin se sammunut on jos fb:ssa kirjoittelee.Tai kertois ottavansa oluen jos piilottelee alko-ongelmaa. Ehkä se oli naimassa jonkun Adoniksen kans eikä halunnut paljastaa sitä sulle?

Vierailija
18/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet tuollainen ihme kyylä ja stalkkaaja (ja roikkuja) niin en vastaisi minäkään puhelimeen. Happea hei vähän.

Tuskin se sammunut on jos fb:ssa kirjoittelee.Tai kertois ottavansa oluen jos piilottelee alko-ongelmaa. Ehkä se oli naimassa jonkun Adoniksen kans eikä halunnut paljastaa sitä sulle?

Lopetti :/ Ja tiedän kyllä kenen kanssa hän on naimisissa ja sen että mies tekee yötöitä!! Kävin tänään aamulla ja hirveän rähjäisen näköisenä tuli aukaisemaan oven. Kämpässä haisi vanha viina. Lapsi istui olohuoneen lattialla ja katsoi piirrettyjä. Kysyin kaverilta että missä oli viime yönä ja kertoi menneensä aikaisin nukkumaan! Ei muistanut että olin soittanut tai ei ainakaan maininnut siitä mitään!

-Huolestunut.

Vierailija
19/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti :/ Ja tiedän kyllä kenen kanssa hän on naimisissa ja sen että mies tekee yötöitä!! Kävin tänään aamulla ja hirveän rähjäisen näköisenä tuli aukaisemaan oven. Kämpässä haisi vanha viina. Lapsi istui olohuoneen lattialla ja katsoi piirrettyjä. Kysyin kaverilta että missä oli viime yönä ja kertoi menneensä aikaisin nukkumaan! Ei muistanut että olin soittanut tai ei ainakaan maininnut siitä mitään!

-Huolestunut.

jos olette noin läheisiä kavereita niin miksi a)vatvot kaverisi asioita täällä b) et keskustele hänen kanssaan asiasta?

Ei ole varmaankaan ensimmäinen kerta kun joku juo alkoholia kotonaan. Lapsi oli kuitenkin hoidettu ja hengissä?

Vierailija
20/30 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyski Riittää että on HUOLI ja sinulla on huoli lapsen hyvinvoinnista ja äidin mahdollisesta alkoholisoitumisesta.

Jos olet hyvä ystävä, ja välität, teet lastens. ilmoituksen vaikka nimettömänä. Viranaomaiset sitten tutkii ja selvittää, mikä on perheen tilanne ja antaa tarvittaessa apua ja tukea.

Huostaanottoa on turha pelätä, se on niin kallis toimepide ettei siihen kunnat ryhdy heppoisin perustein.

Ystäväsi saattaa olla jopa huojentunut, että ilmotis tehdään, saa apua, jota ei ole ilennyt hakea aiemmin.

Mielivaltaa on turha pelätä, laki sitoo sos.työntekijöitä ja heillä on ammattitaitoa asiaan. Lisäksi he tekevät työkseen sitä, eli osaavat olla objektiivisia.

Mieluummin kymmenen turhaa ilmoitusta kuin se yksi lapsi, josta ei tehdä ilmoitusta ja hän elää kurjuudessa ja surkeassa perheessä.

Olet edesvatuuton, jos et heti tänään tee ilmoitusta !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme