Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustussunnitteljian luo menossa. Valokuvista ym.

Vierailija
20.11.2012 |

Menen viikon päästä sisustussuunnitteljian luo kartoituskäynnille ja hän pyysi lähettämään etukäteen kuvia kodistamme.

Otanko kuvia kaikista huoneista vai vain niistä huoneista joihin apua tarvitsen?

Mihin muuhun minun pitää varautua? Tarvitaanko jotain muita mittoja mukaan kuin mitä pohjapiirustuksesta selviää?

Mitä muuta pitäisi tietää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki ne sisustussuunnittelijat ja -arkkitehdit, joita minä olen käyttänyt, ovat tulleet kartoituskäynnille meille. Silloinhan saa oikean kuvan kohteesta. Vai oletko menossa johonkin Kodin1:n sisustussuunnittelijalle?

Vierailija
2/2 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska näin voimme keskustella rauhassa tarpeista ja kuinka laajasta suunnitelmasta on kyse. Kuvia ja pohjapiirustusta hän pyysi jotta keskustelu olisi sujuvampaa.

Tulee sitten kyllä kotiinkin katsomaan ja sen jälkeen tekee suunnitelman.

Ei ole Kodi1:sen suunnitteljia. En edes tiennyt, että heillä sellaista palvelua on. Ihan yksityinen yrittäjä kyseessä.

Itse olen kyllä perhetynyt sisustukseen, mutta ajattelin ihan huvikseni ottaa suunnitelijan jotta saisin toisia ajatuksia ja vinkkejä tähän uuteen taloon. Täällä muutamia sellaisia ongelmakohtia jota en itse nyt osaa ratkaista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla