Hei :) Teetkö samaa kuin mä nyt?
Kommentit (51)
Pystyisit kyllä, mutta sitten sun koko identiteettisi menisi uusiksi. Mutta kerro sun miehestäsi, se on varmaan tosi mukava :)
ap
ap
Olenhan sentään ennen kaikkea vaimo, vauva ei muuttanut suhdettamme kuin korkeintaan läheisemmäksi. Olin iltapäivällä kuitenkin hiukan äkäpussi, joten hyvittelen nyt suihinotolla.
Et kai pue vauva halpis-Gappiin? Entä onko sulle kuitenkin kaikesta onnesta ja auvosta huolimatta tapahtunut äskettäin jotain, mitä ei sais tapahtua???? Kihisen jännityksestä.
Vastaukseni oli tarkoitettu toiselle ketjuun kirjoittavalle henkilölle. Se lainaus viestissä koskee yleensä sitä mihin vastataan.
sitäkään......
Mulle tapahtui raskausaikana jotain sellaista, mitä ei olisi ikinä saanut sattua, ei mulle! Petin siis miestäni....Mutta se ei ollut sellaista kuin te luulette, olin itsekin uhri.
Kiristettiinkö sua? Auttoiko isäsi selvittämään tilanteen? Hyvititkö tapahtuneen miehellesi?
ap
ap
Olenhan sentään ennen kaikkea vaimo, vauva ei muuttanut suhdettamme kuin korkeintaan läheisemmäksi. Olin iltapäivällä kuitenkin hiukan äkäpussi, joten hyvittelen nyt suihinotolla.
Et kai pue vauva halpis-Gappiin? Entä onko sulle kuitenkin kaikesta onnesta ja auvosta huolimatta tapahtunut äskettäin jotain, mitä ei sais tapahtua???? Kihisen jännityksestä.
Vastaukseni oli tarkoitettu toiselle ketjuun kirjoittavalle henkilölle. Se lainaus viestissä koskee yleensä sitä mihin vastataan.
Mun bestikset ovat juuri niitä jotka eivät uskalla puhua siitä mitä heille oikeasti tapahtuu koska haluavat pitää yllä kulissia että ei heille voi ikinä mitään pahaa tapahtua, eivätkä siksi kertoisi esim edes raiskauksesta.
Kaikki bestikseni avautuvat mieluummin aiheistaan netissä.
Mulle tapahtui raskausaikana jotain sellaista, mitä ei olisi ikinä saanut sattua, ei mulle! Petin siis miestäni....Mutta se ei ollut sellaista kuin te luulette, olin itsekin uhri.
Kiristettiinkö sua? Auttoiko isäsi selvittämään tilanteen? Hyvititkö tapahtuneen miehellesi?
Ihana suomenruotsalainen mies hurmasi minut, väitti rakastavansa. Sanoi toivovansa, että odottamani lapsi olisi hänen. Menin jotenkin sekaisin, etenkin kun hän oli aivan huumaantunut meidän seksistä. Sanoi mua jumalattareksi, pyyteli kuvia... Lopulta selvisi, että mies vain käytti mua hyväkseen. Onneksi aviomies on ymmärtäväinen ja arvostaa mun ponnisteluita yhteisen hyvän eteen!
että jonkun keskustelupalstan ihmiset tietävät susta näin paljon? Mua häiritsis. Kukaan ei tiedä musta täällä mitään, oon toki avautunut todella kipeistäkin aiheista, mutta ei kukaan osaa yhdistää mun avautumisia toisiinsa. Sun avaukset tunnistaa jo otsikosta.
Kerron sulle, että mä olen kertonut siitä joillekin ystävilleni heti, kun pystyin. He ottivat sen aika raskaasti, miehet vielä pahemmin kuin naiset. Kenellekään ei tullut mieleenkään syyllistää tai pilkata siitä.
ap
Mun bestikset ovat juuri niitä jotka eivät uskalla puhua siitä mitä heille oikeasti tapahtuu koska haluavat pitää yllä kulissia että ei heille voi ikinä mitään pahaa tapahtua, eivätkä siksi kertoisi esim edes raiskauksesta. Kaikki bestikseni avautuvat mieluummin aiheistaan netissä.
ap
että jonkun keskustelupalstan ihmiset tietävät susta näin paljon? Mua häiritsis. Kukaan ei tiedä musta täällä mitään, oon toki avautunut todella kipeistäkin aiheista, mutta ei kukaan osaa yhdistää mun avautumisia toisiinsa. Sun avaukset tunnistaa jo otsikosta.
Naiset hävetkää.
Ja mitä ihmettä tuo abortista vihjailu on?
Vittuilin siitä että sellainen ei sovi murun täydelliseen maailmaan, joten hän ei voinut siitä edes kertoa ystävilleen kun se oli tapahtunut.
Koska muru ei ole "sellainen" jolle sellaista tapahtuu.
Vittuilin siitä että sellainen ei sovi murun täydelliseen maailmaan, joten hän ei voinut siitä edes kertoa ystävilleen kun se oli tapahtunut. Koska muru ei ole "sellainen" jolle sellaista tapahtuu.
Jos se sulle onkin pikku juttu joka huudellaan heti kaikille niin kaikille ei ole.Kaikki ei kerro ikinä kenellekään, kuten minä.
on hiukan eri asia kuin se että asiaa käsittelee läheisimpien ystävien kanssa.
Varsinkin jos syynä on se että ei halua että ystävät ajattelee että on "sellainen" nainen jota raiskataan.
salaa poikakaverilta. Tällaisia päiviä ei saisi olla, jne. Varmaan osittain siksi, että isästä ei ole täyttä varmuutta.
Niin rikkinäinen ei saisi kenenkään elämä olla, että siihen sopisi mitään niin kurjaa.
Siinä meni vähän aikaa, kun mä järjestelin ajatuksia ja tunteita. Miten senkin voi tehdä väärin? Miten sinä reagoit, kun olit siinä tilanteessa? Ilmeisesti sulla on kokemusta.
ap
Vittuilin siitä että sellainen ei sovi murun täydelliseen maailmaan, joten hän ei voinut siitä edes kertoa ystävilleen kun se oli tapahtunut. Koska muru ei ole "sellainen" jolle sellaista tapahtuu.
ap
salaa poikakaverilta. Tällaisia päiviä ei saisi olla, jne. Varmaan osittain siksi, että isästä ei ole täyttä varmuutta.
Ensin en oikein tajunnut mitä oli tapahtunut.
Kyseessä kuitenkin mies jota tapailin, jonka kanssa olin jo harrastanut seksiä ennekin.
Olin kuitenkin tehnyt selväksi että ei seksiä ilman kortsua, mutta mies ei suostunut sitten laittamaan kortsua, eikä myöskään suostunut olemaan ilman seksiä.
Koska en tiennyt miten olla, puhuin asiasta ystävälleni, halusin selvittää ajatuksiani. Ei tullut mieleenkään että ystävä leimaisi minua "sellaiseksi", jollaisena ap raiskattuja on ajatellut.
(Murun aiemmista teksteistä minulle nimittäin herännyt se tunne että muru on se jolla on selkeä kuva siitä millaisia ihmisiä raiskataan)
No, enpä tietty tajunnut siinä miettiä mitään kiertoni pituutta tai jälkiehkäisyö tai muutakaan, niin olin tottakai raskaana. Onneksi olin asiasta jo voinut puhua ystävälle, niin oli tuttu ja turvallinen ihminen tukena kun tein abortin.
Minä olen aina reagoinut asioihin niin että minulle on tärkeää että ystäväni tietävät mitä minulle tapahtuu, ja ystäväni tietävät myös että minulle on tärkeää tietää mitä heille tapahtuu.
Minusta se on oikea tapa reagoida asioihin, ei se että ajattelee "mitä ne musta nyt miettii" jos jotain kertoo.
ap
muru tietää kyllä että kihlattu on isä.
Ja että se haluais vauvan.