Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin kokeilla muutamille selvännäköä

Vierailija
19.11.2012 |

Laita selkeä kysymys ja pieni kuvaus itsestäsi.

Ja jos palautetta pystyt joskus antamaan, olisi se aina kiva.

Olen tässä viimeaikoina nähnyt asioita ennalta ja haluaisin sitä nyt testata näinkin

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias nainen ja etsinyt töitä jo jonkin aikaa. Onko minulle tulossa jotain?

Kiitokset!

Vierailija
22/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai työrintamalla? Miten tyttären teini-ikä tulee menemään?

Tessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnellisesti avioliitossa. Lasta vain ei kuulu, olemme päättäneet että hoitoihin emme lähde. Miltä näyttää, onnistummeko raskautumaan ja koskakohan se onnistuisi...? Ymmärrämme, että ikä tulee vastaan ja teemme varovaista luopumista ajatuksesta jo.

Miten käy nyt käsillä olevien talokauppien?

Kiitos jos viitsit vastata, lupaan laittaa tämän suosikkeihin ja palata (parhaani mukaan yritän muistaa!) joskus antamaan palautetta.... =)

Vierailija
24/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteeni ja perhe-elämäni käy?

26-vuotias nainen, kahden lapsen äiti. Elämän aineellinen puoli kunnossa.

Vierailija
25/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti, masennustaipumusta nuoresta lähtien. Ulkoisesti olen pieni, nuori ja nätti eikä kukaaan uskoisi että olen pohjimmiltani masentunut. Asuntoasioita tässä mietin, näetkö että olisimme muuttamassa lähiaikoina? Millaiseen kotiin?

Vierailija
26/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on 19v tyttö, opiskelee nyt yliopistossa sitä, mihin helpoimmalla pääsi. Ei tiedä, mikä hänestä tulee isona. Ala ei ole mitenkään huono, työllistäväkin on, joten ei sen suhteen huolta. Silkasta kiinnostuksesta haluaisin tietää, vaihtaako muulle alalle vai pitääkö tuon.

Tyttösi vie asiat loppuun, valmistuu ajallaan ja työllistyy. Ei vaihda linjaa. Tytöstäsi en näe mitään huolta : )

Sinusta tulvahtaa lämmin olo, oikein liikutuin : ) Olet tytöllesi hyvin tärkeä.

Vierailija
27/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden lapsen 38-vuotias äiti. Tällä hetkellä etsin töitä. Näetkö tulenko työllistymään lähiaikoina? Entä terveys, pysynkö terveenä?

Vierailija
28/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa, 3-kymppinen ja viihdyn työelämässä. Lapsia ei vielä ole, ja lapsi on toiveissa mutta ei ole tullut. Hoidot ovat käynnistyneet.

Näkyisikö, tulisiko jossain vaiheessa tärppiä?

Vierailija
29/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsenkö kouluun.

Olen iloinen ja ulospäin suuntautunut alle 30vuotias kotiäiti.

Vierailija
30/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus olisi sopinut minulle tosi hyvin! (olen siis se numero kakkoenen, kahden lapsen äiti) eli minulla on tosi isoja huolia ja negatiivista ilmapiiriä. parisuhdeongelmia ja mies on henkisesti etäällä. kaksi lastani ovat tyttöjä. eli tuo jonka vastasit minulle meni vähän pieleen..toivottavasti tuo työasia pitäisi paikkansa:) nr.2

Vierailija
31/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä lääkäriin näistä kurkkuoireista? :-(

Vierailija
32/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveita paljon, mutta mikään ei täyty. Viimevikolla tuli vielä vastoinkäyminen, joka voi maksaa mulle toimeentulon kuukausiksi. Tuntuu etten jaksa näitä kaikkia vastoinkäymisiä ja pettymyksiä kantaa. Niin ja olen nainen. Selviääkö mikään asia onnellisesti?

Halauksia ensinnäkin. tämä elämä ottaa toisilta enemmän, kuin toisilta. Epäreilultahan se tuntuu.

Kovat huolet tuntuvat, kun ajattelen sinua. Ihan sellainen ahdistava olo, pakoon ei pääse hetkeksikään ajatuksia...

sinä kyllä selviät näistä ongelmista, pieni asia kerrallaan. vaatii kamalasti voimiasi, mutta jostain saat aina voimaa. näen sinulle nauruakin, iloisia hetkiä. kevättä kohden helpottaa.

Vierailija
33/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan taas kun ehdin

Kiitos kysyjille jo nyt : )

Vierailija
34/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveita paljon, mutta mikään ei täyty. Viimevikolla tuli vielä vastoinkäyminen, joka voi maksaa mulle toimeentulon kuukausiksi. Tuntuu etten jaksa näitä kaikkia vastoinkäymisiä ja pettymyksiä kantaa. Niin ja olen nainen. Selviääkö mikään asia onnellisesti?

Halauksia ensinnäkin. tämä elämä ottaa toisilta enemmän, kuin toisilta. Epäreilultahan se tuntuu. Kovat huolet tuntuvat, kun ajattelen sinua. Ihan sellainen ahdistava olo, pakoon ei pääse hetkeksikään ajatuksia... sinä kyllä selviät näistä ongelmista, pieni asia kerrallaan. vaatii kamalasti voimiasi, mutta jostain saat aina voimaa. näen sinulle nauruakin, iloisia hetkiä. kevättä kohden helpottaa.

Vierailija
35/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia huolia on, niin parisuhteessa kuin muussakin elämässä. Mies on henkisesti todella etäällä, lapset tietty lähempänä. Olemme olleet eroamassa.

Vierailija
36/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia huolia on, niin parisuhteessa kuin muussakin elämässä. Mies on henkisesti todella etäällä, lapset tietty lähempänä. Olemme olleet eroamassa.

Olen siis vastaaja numero 3.

Vierailija
37/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha talo, olen kuullut että tähän liittyy salaisuus. Mikä se on? T: pyöreä ja iloinen kotirouva, 32v

Vierailija
38/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä avomieheni kanssa 9 vuotta ja olemme kihloissa. Asumme tällä hetkellä työtilanteen vuoksi eri paikkakunnilla. Haluaisin ensisijaisesti tietää, koska menemme naimisiin. Jos pystyt vastaamaan toiseenkin kysymykseen, haluaisin kuulla, saammeko lapsia (minulla on ollut terveysongelmia).

Vierailija
39/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meneekö rahat hukkaan. Siinäpä vasta pulma. Lauantaina oli kaikkia voittonumeroita 2-6 ruudukossa kymmenestä, mutta silti missään ei kolmea enempää osumia.

Jos ihan selvännäkijä olet, niin kerro koska ruutuni tärppää. Jätän asian käsiisi ja siirryn sohvalle kuuntelemaan Mozartia sekä syömään suklaata.

Vierailija
40/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha talo, olen kuullut että tähän liittyy salaisuus. Mikä se on? T: pyöreä ja iloinen kotirouva, 32v

Hetkinen, vähän utuista on mutta aistin talolla tosiaan olevan salaisuuden. Nyt näen selvästi; Taloa rakentaneet miehet ovat vetäneet naamat toistuvasti urakan aikana. Työn jälki on sen mukaista, putket ja kaapelit vedetty seinän takana miten sattuu. Välilevyjä sekä villoja puuttuu seinistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi