Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin kokeilla muutamille selvännäköä

Vierailija
19.11.2012 |

Laita selkeä kysymys ja pieni kuvaus itsestäsi.

Ja jos palautetta pystyt joskus antamaan, olisi se aina kiva.

Olen tässä viimeaikoina nähnyt asioita ennalta ja haluaisin sitä nyt testata näinkin

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä jäi liuta kysyjiä kaipaamaan vastausta, jos suinkin palaisit tauoltasi... =)

Vierailija
2/44 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni välit poikki pikkuveljeni kanssa yli 10 vuotta sitten. En tiedä, mitä tekisin ja miten lähestyisin asiaa. Olen 30-vuotias. Näetkö, kuinka mahdollinen sovinto tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin kysyä,että pääsenkö yli neljästä ongelmastani(eivät ole ihmisiä)?

Vierailija
4/44 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 36v nainen, lapseton ja naimisissa. Terveys reistannut pitkään ja työasioiden suhteen ihan hukassa. Paranenko koskaan? Mikä olisi minulle sopiva työ?

Vierailija
5/44 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aikalailla tavallinen suht nuori perhe (25 ja 28 vuotiaita) yksi ainoa lapsi 3 v joka jää ainoaksi sekundaarisen lapsettomuuden takia.

Mitäs näet?

Kokeile homeopatiaa tai vyöhyketerapiaa.

Vierailija
6/44 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ensimmäistä kertaa elämässään oikeasti huolissaan terveydestään,vatsan kanssa ongelmia..kaikki muut murheet häipyvät taka-alalle,kun pelkää terveytensä puolesta..mäetkö mitään? Kiitos.

Vierailija
7/44 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aikalailla tavallinen suht nuori perhe (25 ja 28 vuotiaita) yksi ainoa lapsi 3 v joka jää ainoaksi sekundaarisen lapsettomuuden takia.

Mitäs näet?

Vierailija
8/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa sukupuolta lapseni ovat? jos harjoitella haluat niin kävisikö ihan tälläinen kysymys? jos haluat toisenlaista kysymysta niin kerro mulle mitä tulee tapahtumaan työn suhteen mulle. kiitos :)

Vierailija
9/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen naimisissa oleva äiti. Miten on tulevaisuuteni laita, tuleeko lisää lapsia? Entä parisuhde?

Vierailija
10/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on 19v tyttö, opiskelee nyt yliopistossa sitä, mihin helpoimmalla pääsi. Ei tiedä, mikä hänestä tulee isona. Ala ei ole mitenkään huono, työllistäväkin on, joten ei sen suhteen huolta. Silkasta kiinnostuksesta haluaisin tietää, vaihtaako muulle alalle vai pitääkö tuon.

Vierailija
11/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveita paljon, mutta mikään ei täyty. Viimevikolla tuli vielä vastoinkäyminen, joka voi maksaa mulle toimeentulon kuukausiksi. Tuntuu etten jaksa näitä kaikkia vastoinkäymisiä ja pettymyksiä kantaa. Niin ja olen nainen. Selviääkö mikään asia onnellisesti?

Vierailija
12/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minun elämäni jatkuu. Työ, avioliitto, oma terveys...

Olen 45v 4 lapsen äiti

kiitti

Vierailija
13/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekistöröidyssä parisuhteessa.

Saadaanko me vauva ens kesäksi?

Vierailija
14/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näät meidän suhteesta mieheni kanssa? Meillä menee aika tasapaksusti yleensä, mutta tuntuu että nykyään on vain huonompia hetkiä.

Onko terveyteni ok?

Vierailija
15/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen naimisissa oleva äiti. Miten on tulevaisuuteni laita, tuleeko lisää lapsia? Entä parisuhde?

Vastaan ensin sinulle, kun sain tästä paremmin kiinni.

Ensinnäkin tunnen vahvasti huolia sinulla, onko tälläinen olo? Parisuhde ongelmia mielestäni.

Yksinäinen olo. Lapset näen vierelläsi, miehen hieman etäämmällä. Kaksi lasta näen sinulle

Vierailija
16/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja onnellisesti.

Elämä on muuten mallillaan, mutta loukkaantuminen ei ota parantuakseen.

Ihan yleisesti vaan, mitä näet tulevaisuuteemme?

Vierailija
17/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 10-vuotiaan tytön pieni pyöreä äiti, joka on töissä markkinoinnissa. Asumme Helsingissä ja pidän siitä.

Vierailija
18/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa sukupuolta lapseni ovat? jos harjoitella haluat niin kävisikö ihan tälläinen kysymys? jos haluat toisenlaista kysymysta niin kerro mulle mitä tulee tapahtumaan työn suhteen mulle. kiitos :)

Mielestäni sinulla on vilkkaat pojat, mutta vaikeasti jotenkin näen sinulle. Iloa tunnen, kun ajattelen sinua, oletko hyvin positiivinen ihminen? työhösi tulee hyvia asioita, vaikka se ei siltä alkuun tunnukkan

Vierailija
19/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa oleva äiti. Etsin töitä. Ja olisinkin kysynyt, löydänö töitä lähiaikoina? Tuleeko meille lisää lapsia?

Vierailija
20/44 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelen, käyn töissä ja pyöritän yritystä.

Miten yritykseni kanssa käy? Entä opiskelujen?

Kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi