Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhä ja komea vai ruma ja rikas?

Vierailija
19.11.2012 |

Olen tutustunut kahteen aivan erilaiseen mieheen. Toinen on ihana, TODELLA komea ja seksikäs, spontaani, osaa olla lasten kanssa, hänen kanssaan viihtyy eikä hän turhista stressaa. Mutta mitään kunianhimoa hänellä ei ole. Ei halua omaisuutta, ei taloa, viihtyy vuokralla vaikka koko elämänsä, elää kädestä suuhun. Sellainen huoleton elämäntapaintiaani. Käy kyllä töissä mutta vaihtaa duunia jos entiseen kyllästyy ja jos töitä ei ole, saattaa lähteä vaikka vapaaehtoistöihin minne tahansa.

Toinen on huomattavan rikas ja hallitsee käytöstavat. Hän avaa ovet, auttaa takin ylle, maksaa ravintolassa aina, antaa pieniä lahjoja koko ajan ja hänen elämänsä on hyvin vakaavaraista. Hänen kanssaan ei tarvitsisi miettiä pystyykö hän maksamaan osuutensa esim. yhteisestä asunnosta ym menot. Mutta ulkoiset avut ovat nollassa. Mies ei ole suorastaan vastenmielinen mutta vaan tavallisen ruma, tukka on harva, kaksoisleuka, vyötäröllä on liikaa ja hänellä on nasaali puhetapa.

Valitsenko siis ihanan mutta epävarman komistuksen joka saa jalat veteliksi vai sen ruman ankanpoikasen jonka kanssa on turvattu tulevaisuus? Minulla on 6-vuotias tytär ed. avioliitosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan olisin huora

Vierailija
2/5 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet rakastuneempi köyhään ja komeaan eli pitäisikö kuunnella sydämen ääntä, jos hän ei aivan holtiton ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa melko pinnalliselta, jos ei muita kriteerejä ole miesten suhteen kuin ulkonäkö ja raha. Miten sitten ihan tuo luonnepuoli ja oma tunne?

Vierailija
4/5 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti tulisit paremin toimeen sen köyhän ja komean kanssa. Ja aina on mahdollista yrittää suostutella häntä vähän urakeskeisemmäksi, jos osaat vetää oikeasta narusta. Olen itse aika köyhä ja komea ja mulla on köyhä ja nätti vaimo. En huolisi rikasta ja rumaa vaimoa, tai jos olisi pakko niin liitelisin vieraissa.

Vierailija
5/5 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille rikkaalle, että haluat mennä naimisiin mutta ilman avioehtoa. Sille köyhälle sanot, että käyt pikaisesti naimisissa yhden tyypin kanssa mutta palaat sitten taas sen kanssa yksiin.