Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilassani?

Vierailija
18.11.2012 |

Meillä oli naapurin 7-vuotias tyttö kylässä leikkimässä oman tyttöni kanssa. Tytöt sitten päättivät leipoa pullaa ja minun täytyi olla hieman apuna tytöille.

Vauva (7viikkoa) heräsi ja annoin hänelle tissiä pöydän toisella puolella jossa tytöt leipoi. Samalla siinä ohjeistin pullien teossa. Kaikki meni hyvin ja naapurin tyttö lähti muutaman tunnnin päästä kotiinsa.

Hetken päästä tulee tämän tytön äidiltä viesti jossa haukkuu minua kun olen järkyttänyt hänen tyttöänsä imettämällä tytön nähdessä. SIIS MITÄ?

En nyt tiedä mitä tällä naapurin äidille vastaisin. Ihmeellistä, en olisi uskonut 7 vuotiaan tytön järkyttyvän imetyksestä! Mitä tekisitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani. Pitänee ruokkia vauvaani vastaisuudessa lukkojen takana.

Vierailija
2/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, saattaisin vastata että en tiennyt että tyttö on niin herkkä että järkyttyy siitä että syötät vauvaa.

Ja että kuvittelin että 7v tietäisi sen verran elämästä että vauvat juo rintamaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi häntä nyt ärsytti joku aivan muu asia ja purki sen nyt viattomana sivulliseen. Älä tee yhtään mitään.

Vierailija
4/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jotakin tyyliin "pahoittelen, että xxx pahoitti mielensä/järkyttyi tms."

Vierailija
5/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut 7-vuotiaan järkyttyvän vauvan imetyksestä, ja vielä vähemmän olisin uskonut ettei tuon ikäinen lapsi osaa lähteä oma-aloitteisesti kotiinsa, mikäli kokee kyläpaikassa jotakin itseään järkyttävää toimintaa.

Vaan viihtyi vieläpä "järkytyttyäänkin" muutaman tunnin täällä.

Että ehkä on parempi keskustella lapsen kanssa minkätasoinen järkytys se oli, ettei tulisi ylireagoitua. Nimittäin koulussahan heille kerrotaan muutaman vuoden kuluttua paljon kammottavampiakin totuuksia ihmisen biologiasta.

Vierailija
6/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten erilailla voi lapsen hyväksikäyttää seksuaalisesti. Naisten tapa on verbaalinen usein poikia kohtaan. Silloin siis nainen kertoo jotain seksuaalista lapsille. Tämä siis luetaan hyväksikäytöksi.

On hyvin vaikea tässä sanoa miten olet imettänyt ja onko siinä tapahtunut jotain muuta. Sana vastaan sanaa.

Minä en käsitä miksi et voinut lopettaa avustamistasi ja poistua toisaalle ruokkimaan.

Äiditkin raiskaa lapsia ja ihan yhtälailla sinä saatat tehdä ties mitä lapsille. Miksi kenenkään pitää katsella rintojasi?

Vierailija
7/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai imetys on seksuaalista? REPS

Vierailija
8/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tökerö äiti kaverilla :( Vastaisin äidille että pientä vauvaa imetetään silloin kun vauvalla on nälkä ja jos siinä samalla hoituu isompien tyttöjen kanssa pullien leipominen niin saa vapaasti hurrata ja taputtaa ;)

Vierailija
9/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanoisin sille äidille vaan että meillä kyllä vauvaa imetetään eikä siinä ole tässä talossa mitään hävettävää, ja ehkä kannattaisi hänenkin ehkä tytölleen opettaa että imettäminen on ihan luonnollinen asia, ei mitään järkyttävää.

Vierailija
10/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten erilailla voi lapsen hyväksikäyttää seksuaalisesti. Naisten tapa on verbaalinen usein poikia kohtaan. Silloin siis nainen kertoo jotain seksuaalista lapsille. Tämä siis luetaan hyväksikäytöksi.

On hyvin vaikea tässä sanoa miten olet imettänyt ja onko siinä tapahtunut jotain muuta. Sana vastaan sanaa.

Minä en käsitä miksi et voinut lopettaa avustamistasi ja poistua toisaalle ruokkimaan.

Äiditkin raiskaa lapsia ja ihan yhtälailla sinä saatat tehdä ties mitä lapsille. Miksi kenenkään pitää katsella rintojasi?

Vierailija
11/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli sylissäni, nostin paitaa ja laitoin nännin vauvan suuhun. Vauva alkoi imemään.

Naapurin tyttö oli pöydän toisessa puolella ja vauva oli rinnan edessä. Tuskin tämä tyttö edes näki sitä rintaa vauvan takaa.

Jos siinä on jotain seksuaalista niin jep jep!

Vierailija
12/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinko minä että ap tekee niin?

En. Opettele lukemaan. Sanoin että kaikkea voi tapahtua.

En tahtoisi ajatella että kukaan tekisi lapselleni niin, mutta todellisuus on että mitä vaan VOI tapahtua.

Jos joku nyt laittaa viestiä asiasta, niin mistä ihmeestä tulee tässä ihmisillä ainoastaan se ettei mitään ole tapahtunut? Siis se että justiin kirjoitin miten esim. riittää pojan seksuaaliseen häirintään, sen ei siis tarvitse olla yhdyntä vaan sanat riittää.

Olen minäkin lapsiani imettänyt mutta on naisia jotka hyväksikäyttää lapsia.

7