Hei :) Mulla on kysymyksiä, joihin sä ehkä osaat vastata.
Kun menit naimisiin, mietitkö hetkeäkään, että olet saman miehen kanssa, saman miehen sängyssä loppuelämäsi? Miltä ajatus tuntui silloin? Ahdistiko vai tuntuiko oikealta? Entä nyt myöhemmin?
Kommentit (30)
ja antavalta persoonalta, antaa ilmeisesti paljon anteeksi ja osaa kärsivällisesti luopua toiveistaan, kun muru muuttaa mielensä. En ole lukenut mitään juttuja, jossa hallitsisi seksillä. Olen ymmärtänyt, että se on muru, joka manipuloi tai "korjaa" tilanteet seksillä.
Työkiireille ei paljon mitään voi, ja hyvähn töitä on paahtaa kun ei ole lapsia.
Nuo eivät ole minun murheitani vaan yleistä pohdintaa ja poimintoja tuttavapiirini keskusteluista. Paitsi ne suppilovahverot, ne ovat henkilökohtainen aihe :) Kiitos niille, jotka ovat vastailleet ilman asennetta ja sivuhuomautuksia. (Niitä välttääkseni tein uuden ketjun.) Luen mielelläni lisää ja saatanpa kysyäkin. ap
Kirjoitat sen verran usein epäilyistäsi ja ongelmistanne, että kovasti vaikuttaa siltä, ettei ehkä kannattaisi rynnätä vielä vihille.
ja antavalta persoonalta, antaa ilmeisesti paljon anteeksi ja osaa kärsivällisesti luopua toiveistaan, kun muru muuttaa mielensä. En ole lukenut mitään juttuja, jossa hallitsisi seksillä. Olen ymmärtänyt, että se on muru, joka manipuloi tai "korjaa" tilanteet seksillä. Työkiireille ei paljon mitään voi, ja hyvähn töitä on paahtaa kun ei ole lapsia.
Muru poistattaa kohta tän ketjun...
että muru pysyy kotona poissa muitten miesten silmistä.
käyttää kondomia, näin olen ymmärtänyt.
Tähän ikään mennessä (46 v.) olen tavannut ainoastaan yhden miehen, joka käytti aina kondomia. Kaikille muille se on aina ollut vastenmielistä. Vie kuulemma miehistä nautintoa :(
käyttää kondomia, näin olen ymmärtänyt. Tähän ikään mennessä (46 v.) olen tavannut ainoastaan yhden miehen, joka käytti aina kondomia. Kaikille muille se on aina ollut vastenmielistä. Vie kuulemma miehistä nautintoa :(
Hyväksyisitkö selitykseksi sen että se vähentää nautintoa? Päteekö tää vain miehiin?
käyttää kondomia, näin olen ymmärtänyt. Tähän ikään mennessä (46 v.) olen tavannut ainoastaan yhden miehen, joka käytti aina kondomia. Kaikille muille se on aina ollut vastenmielistä. Vie kuulemma miehistä nautintoa :(
Hyväksyisitkö selitykseksi sen että se vähentää nautintoa? Päteekö tää vain miehiin?
Ja miksi muru kieltäytyisi ehkäisystä, koska ei halua vielä lasta?
Jos sä haluat että sua ei tunnisteta muruksi, se on tosi helppoa. Tässä pari vinkkiä:
- älä laita otsikkoon Hei :)
- älä käytä sanaa kihlattu (tai poikaystävä) vaan mies/avomies tms
- koita muuttaa tyyliäsi; jos on ihan pakko kysellä vaikka suppilovahveroreseptiä, tee näin: Otsikko: Suosittele suppilovahveroreseptiä/ Mitä tekisin suppilovahveroista.
Viestiä ei pakosti edes tarvi, mutta sekin voi olla neutraali 'mulla on näitä sieniä, mitähän niistä tekis?' Ei siis mitään 'Hei :) Haluan lepytellä kihlattuani hyvällä aterialla. Mitä herkkua mä tekisin suppilovahveroista?'
Asuimme yhdessä yli seitsemän vuotta. Sitten olinniin varma kun olla voi, että jaksan katsoa mieheni naamaa joka aamu kahvipöydässä. Samaa mieltä olen nyt 13 v avioliiton jälkeen. Riitaa tulee joskus kotitöistä, rahasta ei ole riidelty koskaan.
Paljon poissa kotoa, juhlii keskellä viikkoakin, vetää "jotain" (oli sairaalassa), käyttää seksiä välineenä jolla hallitsee Murua jne. Aika keskenkasvuinen tyyppi.