Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

xbox star wars

Vierailija
18.11.2012 |

Mitähän on mammat mieltä tuosta pelistä? Juju on siinä, että sen ikäraja taitaa olla 12v ja mun poitsu on 9v. Periaatteessa kunnioitan ikärajoja, mutta en halua nipottaa turhasta. Onko tossa pelissä jotain oikeasti raakaa tai pelottavaa? Jos on en tietty sitä pojalle hommaa, mutta jos 12v raja tulee siitä, että on taistelupeli niin voisin ostaakin. Koska edellinen raja taitaa olla 7v niin se voi olla joskus vähän iso hyppy mielestäni. Millainen tuo peli siis oikeasti on? Mulla ei ole mahdollisuutta käydä pelaamassa sitä kaverilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä miekkaillaan niillä valomiekoilla ja ne tosiaan on legojen näköisiä, eikä oikean ihmisen näköisiä, lapsi kyllä erottaa sen hahmon. Ei jätä traumoja:)

Vierailija
2/2 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä miekkaillaan niillä valomiekoilla ja ne tosiaan on legojen näköisiä, eikä oikean ihmisen näköisiä, lapsi kyllä erottaa sen hahmon. Ei jätä traumoja:)

Tästä siis http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56686/dftbg/Kinect-Star-Wars-Kin…

Itse ostaisin heti jos olisi ko konsoli, tosin itselle. Ikärajaan luottaisin, Star warsit on harvoin kovin väkivaltaisia (tfu:t on oma juttunsa :)), mut ainakin kuvauksen mukaan ikäraja olisi sopiva. Nuorimmillaan ostaisin sen 11v tai hyvin kypsälle 10 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä