Minulla on hullunperit (kaksisuuntainen) ja ihmettelen
miksi minullekin hoetaan vaan, että eläkkeelle et pääse?
Miksi meitä henkisesti sairaita pitää väkisin tuonne työelämään tunkea?
Minun oloani eivät lääkkeet ole kuin turruttaneet, eivät parantaneet. Minä en halua enää mennä kiusattavaksi työelämään.
Jos ilmoitan halukkuudestani uudelleenkoulutukseen, saan 1-2 vuotta aikaa olla rauhassa, jonka jälkeen alkaa taas sama rumba alusta.
Juuri kun olen oivaltanut, että minun sairaus on parantumaton, minä olen kunnossa kun saan olla kotona turvassa. Jos joutuisin töihin alalle jossa on vaan kiukkuisia, elämään kyllästyneitä naisia, sairastuisin uudelleen vaikeaan masennukseen.
Miksi minun mielenterveyteni ei merkitse mitään yhteiskunnalle? Ei kaikkia kuntouta työ.
Kommentit (6)
vaihtoehto, koska minut toimitettiin psyk.sairaalaan kesällä moneksi viikoksi.
Joka paikassa sanotaan, että itseään ei saa tappaa.
Töissä en pysty olemaan, koska pelkään ihmisiä.. ahdistaa niin, että hengitys ei kulje.
En toivonut itselleni tätä tilaa.
Nyt sitten on vain oltava rohkea ja päätettävä päivänsä? Mutta voinko tehdä sen lapsilleni? En voi, minun on keikuttava täällä vaikka kuinka sattuu. Mutta koskaan en voi töitä tehdä, kaikki voimat menevät siihen, että pysyn elossa.
Surullista
voimia ja tsemiä!
sä oot tärkee ihminen,ja onhan sulla sentäs lapset,jonka takia on jaksettava!
muuta en osaa sanoa..
Et varmaan usko minua kun sanon, mutta on myös olemassa mukavia työpaikkoja joissa ymmärretään erilaisuutta. Ihan kiinnostuksesta kysyn, minkä ikäinen olet?
Oletko sinä luovuttanut? Älä anna periksi.
useampi tuttava jolla sama diagnoosi, jotka ovat pystyneet aika ajoin tekemään pidempiäkin työjaksoja, ja näin sivusta katsojan mielestä hyötyneet valtavasti työssä käymisestä.
Usko pois ihan näin "terveellekin" tulee elämässä tilanteita ja vaiheita jolloin tuntuu siltä että voisi paremmin kun saisi olla vaan kotona, mutta se nyt vaan on niin että tässä elämässä on työtä tehtävä. Eihän sitä tarvi täyttä päivää painaa, voit hakea jotain osa-aika hommia, niitä löytyy moneltakin alalta. Ja tosiaan kyllä niitä ihan mukaviakin työpaikkoja on ja työnantajia.
Miksi sinä haluat viettää elämäsi meidän muiden verorahoilla?