21.12.2012
Kommentit (8)
vaan uuden ajanlaskun alusta. Jos ennusmerkit pitävät paikkansa noin 6miljardia ihmistä kuolee ja loput hengissä selvinneet elävät ns kivikaudella. Noita luonnonkatastrofeja on tapahtunut paljon ennemmän mitä meidän tietoon esim uutisten välityksellä annetaan. Viime kuussa oli tulvia mm espanjassa
vaan uuden ajanlaskun alusta. Jos ennusmerkit pitävät paikkansa noin 6miljardia ihmistä kuolee ja loput hengissä selvinneet elävät ns kivikaudella. Noita luonnonkatastrofeja on tapahtunut paljon ennemmän mitä meidän tietoon esim uutisten välityksellä annetaan. Viime kuussa oli tulvia mm espanjassa
Länsi Turkissa!! Ei siis Espanjassa
tähän osa ei. Itse en usko MUTTA mitä jos pitääkin paikkansa? Miten kannattaisi varautua? Keräämällä ruokavarastoa ja puhdasta vettä?
niin olisi mahdollista esimerkiksi jokin sota. Nythän USA on jo Lähi-Idässä aloittanut maailmanvalloituksensa. Puuttuu vain että jokin toinen ydinasevaltio eri liittoumasta osallistuu mittelöihin.Sitä pelkään eniten oli 21.12.2012 tai ei.
Luonnonkatastrofithan ovat todennköisiä joka tapauksessa. Aika suuri saisi katastrofi olla jos 6 miljardia ihmistä tuhoutuu.Pitäisi olla sellainen tilanne että joka puolella olisi tuhoja yht'aikaa.Siihen en usko.
Mutta sadan vuoden kuluttua ihmiset odottaa taas maailmanloppua, hääpaikat on varattu tuolle päivälle täyteen ja ne, joiden lapsi syntyy tuona päivänä, pitää sitä erityisenä.
Numerot on numeroita. Yhtä hyvin ajanlaskun voisi aloittaa tästä päivästä.
niin olisi mahdollista esimerkiksi jokin sota. Nythän USA on jo Lähi-Idässä aloittanut maailmanvalloituksensa. Puuttuu vain että jokin toinen ydinasevaltio eri liittoumasta osallistuu mittelöihin.Sitä pelkään eniten oli 21.12.2012 tai ei.
Luonnonkatastrofithan ovat todennköisiä joka tapauksessa. Aika suuri saisi katastrofi olla jos 6 miljardia ihmistä tuhoutuu.Pitäisi olla sellainen tilanne että joka puolella olisi tuhoja yht'aikaa.Siihen en usko.
oikein niin nuo 6 miljardia kuolee näin: Suurin osa sen vuoksi kun vedenpinta nousee rajusti muutaman vuoden aikana ja loput siihen kun eivät osaa toimia ilman sähköä ja metsästää ruokaa.
mutta nyt kun olen perehtynyt asiaan monilla eri nettisivuilla niin aloin uskomaan siihen että jotain kamalaa tapahtuu! Pitäkää vaan hulluna mutta olen alkanut varautumaan, eli "hamstraamaan" muonaa ja vettä. Olen opiskellut itse toimisesti mm lääketiedettä yms kaikkea tarpeellista.
Jos ennusteet tosiaan pitävät paikkansa niin olen valistautunut parhaani mukaan ja selviän ainakin pitempään elossa kuin te jotka ette ole tehneet mitään.
jotain merkittävää joulukuun lopulla saattaa tapahtua.
Onhan tässä ikävä kyllä tullut täytettyä jo monet niistä ilmestyskirjan enteistä. Lentokoneet ei ole pysyneet ilmassa (tulivuoren purkaus), tsunamit ja Israelin sota :-( Parempi kun ei ajattele niitä muita enteitä.