Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos emme mene naimisiin

Vierailija
02.12.2005 |

niin miksi en voisi sanoa että olemme kihloissa? Eihän sitä tiedä jos vaikka kiikkustuoli iässä intoutuisimme vielä menemäänkin. Eihän nykyään monikaan mene naimisiin vuoden sisällä kihlauksesta joten miksi en voisi puhua kihlauksesta?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainakin siskoni järjesti omat häänsä. Me olemme sopineet päivän milloin naimisiin menemme,Muutamme pian yhteen ja käymme ostamassa sormukset ja ilmoitamme nämä kahvin kera vanhemmillemme. Onko nyt hyvä? -ap

Vierailija
42/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tiedätte etukäteen, että milloin sinne vanhainkotiin menette? Kaikki ei muuten edes ikinä siellä asu, vaan menee kotona ihan loppuun saakka. Mitäs jos teille käy niin, peruuntuuko häät kokonaan? Onnea hääjärjestelyihin! Valitse puku tarkoin, että se sopii vähän kurttuisempaankin dekolteeseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miltä tuntuu olle TEINIKIHLOISSA ja aiotteko tuossa muodossa laittaa ilmoitukseenne??!

Vierailija
44/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vain kovasti huvittaa toi sun kihlaus-intoilu, vaikkei häät ole edes suunnitteilla.. 50-60v häihin on vähän koomisen pitkä aika ;) Ja nytkö sä päätit jo sormuksetkin ostaa? :D No, good for you..

Vierailija
45/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmana pääse naimisiin, ai niin mut ethän sä sitä haluakaan vaan TEINIkihloihin sormuksilla elvistelemään..

Vierailija
46/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sen verran tarkkaan päivä päätettiin. Eikä tässä minulle sormus tärkein ole kun ei ole edes koko sormusta vielä. Tärkein on että sitoudumme toisiimme muutoinkin kun vain asumalla yhdessä. -ap

Vierailija
47/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hulabaloo. Jos heille on tärkeää mennä naimisiin vasta sitten mitä te olette sitä arvostelemaan. mekin päätettiin että kihloista 6-vuotta eteen päin niin sitten häät. En ole sen tarkemmin niitä vielä suunnitellut. Meille sopiva tärkeä päivä on vasta 6-vuoden päästä ehkä ap_lla on vasta 40-vuoden päästä.

Vierailija
48/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAURETTAVAA edes suunnitella vakavasti sellaista 40-50.n vuoden kihlautumista!!!

BUUUAAAAHHHAHAHAHAHAHAHH!

TEINIkihlat..

Vierailija
49/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kun onnea vaan. Ei tuo ole mikään sitoumus.

Vierailija
50/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap sama kuin meille tilattiin 2,20neliön talo..

Vaikuttaa samalta " viksulta" tyypiltä!!!

Vierailija
51/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska 2,20 neliön taloon ei ihan oikeasti mahdu kahta kiikkustuolia, niin toki heidän pitää päästä hyvissä ajoin tilavaan vanhainkotiin. Niin ei siellä 2,20 neliön kodissa mitään juhlia voi järjestää, joten senkin kannalta parempi kun on isot tilat juhlia vanhainkodissa!

Vierailija
52/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli 73-vuotta- Pienellä paikkakunnalla voi onnistua helpostikkin. Onnea ap kihlauksen johdosta!

Vierailija
53/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toja tulevaisuudensuunnitelmia. Ja naimisiinko menette myös sinä samana päivänä? Eli syntymäpäivät, vanhainkotiin muutto ja häät samana päivänä? Et ehkä itse käsitä, kuinka naurettavalta tuo kuullostaa, anteeksi vain.

Ja mitähän luulet, että kun miehesi (jos yhdessä pysytte) on jurottanut vierelläsi noin 40 vuotta, niin viitsiikö hän enää vanhana ukkona (jos henki pihisee) naimisiinmenoja ruveta ajattelemaan. Tuskinpa. Kyllä tuollaiset romantiikka-asiat eivät tuossa muodossa sen ikäisillä miehillä ehkä enää ole ihan päällimmäisenä.

Miksi et voi vaikka itse kosia miestäsi tai kertoa hänelle, kuinka tärkeää naimisiinmeno sinulle olisi? Nimittäin minä luulen, että kyse on siitä, että miehesi ei ole valmis avioon, vaikka sinä sitä hingut ja korvaat nyt jollain leikkikilhloilla ja miehen " joo joolla" vanhainkotihäistä.

Keskustelkaa nyt vielä, ettei tule konfliktia ja katkeruutta sitten myöhemmin.

Vierailija
54/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan 40-vuotta.Vielä 2-vuotta pitäis ootella:) Olen alkanut vähän silmäillä mtä kaikkea häät vaatii järjestelyiltään. Onnea vaan teille!

Vierailija
55/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan paree mennä ajoissa vanhainkotiin kun vanhempana luita rupeaa kolottamaan se ulkona nukkuminen vuorotellen..

Hahahahahahahahahhhhhaahhahaahh!

Vierailija
56/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy samalla maistraatissa. Vai pitääkö ihan kunnon häät olla .-ap

Vierailija
57/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta mielestäni vaaditaan kihlautumiseen. Itse olen elänyt avoliitossa 3v, ja en todellakaan koe olevani kihloissa ennen kuin mies polvistuu ja kysyy minulta, että haluanko mennä hänen kanssaan naimisiin.

Mutta onnea ap:lle vain yhteenmuutto-projektiin :) Ja jospa se yhteinen sävel säilyy myös saman katon alla :)

Vierailija
58/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo talo juttu on kun joku paukapää ilmoitti rakentavansa 2.20neliön taloa...

Ja miksi mies ei voisi mennä naimisiin vanhoilla päivillään? Mun ukkini meni mummo-ystävänsä kanssa naimisiin 80-vuotiaana. Että hetken minulla oli mummopuoli.

Vierailija
59/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mietittiin yks aamu vaan miksi ei olla naimisisa kun yhdessä ollaan eikä keksitty syytä joten sovittiin että työpäivän jälkeen haetaan sormukset ja selataan allakat ja sovitaan päivä. Ei romanttista mutta en ole minäkään,sopii meille.

Vierailija
60/93 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä, että jos kerran olet valmis sitoutumaan mieheesi loppuiäksesi, ja haluat naimisiin joskus, niin miksei nyt?