Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko katuneet ulkomaille muuttoa miehen perässä?

Vierailija
17.11.2012 |

Minä olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaa kun menee huonosti. miksi olet katunut?

Vierailija
2/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun. Huonosti kävi kun tulin jätetyksi. Hukkaan heitetyt vuodet. Menetetty eläke, en enää löydä töitä Suomesta ja olen lopuksi arvoton kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mina en kylla kenenkaan peraan lahtenyt, tultiin hakemaan.

Vierailija
4/11 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin, kävisikö minulle niin... Sydän kannattaa muuuttoa, mutta järki vastustaa.

Vierailija
5/11 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kaikki elämän suunnitelmat uusiksi. En ole saavuttanut elämässäni vielä mitään tämän haksahdukseni takia. Piti opetella kokonaan uusi kieli ja tietenkään ei opiskelu onnistunut heti käden käänteessä, eikä onnistu vieläkään niin kuin haluaisin.

Vierailija
6/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin suomalaisen mieheni kanssa Jenkkeihin kun miehelle tarjottiin miljoonadiiliä. Oli todella helppoa alusta saakka, miehelle oli hommattu New Yorkista hieno asunto, siivooja jne. Minä urheilin ja opiskelin ja hoidin meidän lapsia. En ole katunut hetkeäkään, tosin ensi vuonna tullaan Suomeen ja odotan sitä jo innolla.

Vierailija
7/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kaikki elämän suunnitelmat uusiksi. En ole saavuttanut elämässäni vielä mitään tämän haksahdukseni takia. Piti opetella kokonaan uusi kieli ja tietenkään ei opiskelu onnistunut heti käden käänteessä, eikä onnistu vieläkään niin kuin haluaisin.

Mietin vaan oletko vaan "hätäinen" siinä että pitäisi kauhean nopeasti saavuttaa jotain. Ei se opiskelu käden käänteessä toki onnistu mutta mitä sitten jos pari vuotta menee siihen että onnistuu? Sen ajan voi käyttää muuten, vaikka jossain koulutusta vaatimattomissa töissä tai vaikka lapsia tehden.

Itse kun muutin niin ekaksi tein pari lasta, sitten 4 vuotta muutosta menin yliopistoon opiskelemaan. Kolmessa vuodessa valmistuin ja siitä asti olen ollut alan töissä. En koe mitään haksahdusta tehneeni eikä ole koskaan muuttoa katunut.

Vierailija
8/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä piti. Olisin ollut hyvin onneton.

Vierailija
9/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen perässä kahdeksan vuotta sitten tänne. Kyseessä toinen EU-maa, eteläinen. En ole katunut hetkeäkään muuttoa, vaikka aina ei olekaan ollut helppoa. Tänne tulo on ollut yksi parhaimmista päätöksistäni, sillä olen saanut upean miehen lisäksi myös opiskeltua unelma-ammattiini ja löytänyt huipputyön. Suomessa se ei olisi ollut mahdollista. Olen ikionnellinen siitä, että tapasin miehen ja uskalsin ottaa askeleen tuntemattomaan ja tulla tänne.

Vierailija
10/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen perässä kahdeksan vuotta sitten tänne. Kyseessä toinen EU-maa, eteläinen. En ole katunut hetkeäkään muuttoa, vaikka aina ei olekaan ollut helppoa. Tänne tulo on ollut yksi parhaimmista päätöksistäni, sillä olen saanut upean miehen lisäksi myös opiskeltua unelma-ammattiini ja löytänyt huipputyön. Suomessa se ei olisi ollut mahdollista. Olen ikionnellinen siitä, että tapasin miehen ja uskalsin ottaa askeleen tuntemattomaan ja tulla tänne.

Avioeroa odotellessa...

Vierailija
11/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin suomalaisen mieheni kanssa Jenkkeihin kun miehelle tarjottiin miljoonadiiliä. Oli todella helppoa alusta saakka, miehelle oli hommattu New Yorkista hieno asunto, siivooja jne. Minä urheilin ja opiskelin ja hoidin meidän lapsia. En ole katunut hetkeäkään, tosin ensi vuonna tullaan Suomeen ja odotan sitä jo innolla.

aikamuodot sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi