Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako työntekijää työpaikaltasi voisi vähentää, niin että paikka pyörisi vielä entiseen tahtiin

Vierailija
17.11.2012 |

Millä työntekijämäärällä kyettäisiin venymään entiseen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kotihoidossa voi vähentää porukkaa tai työntekijät lähtee itse mieluummin muihin hommiin.

Vierailija
22/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden töistä ei niin tiedä. olen sairalassa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on vähennetty kolme ja vaikka työt ovat vähentyneet vähän, niitä on liikaa tälle porukalle. Jokaiselle kertyy ylitöitä viikoittain, esim. itse teen niin paljon ylitöitä kuin jaksan - se ei tosin ole kovin paljon, vain noin 8 tuntia viikossa.

Vierailija
24/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista en tiedä

Vierailija
25/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä jollei satoja. Keskisuuren kaupungin palveluksessa olen, ja ainakin noita "erityisasiantuntijoita", jotka on siirretty kunnon hommista pois olis varaa pistää kävelemään. Ja siirron syy "asiantuntijatöihin" on siis se että eivät kykene hommiaan hoitamaan ja se on huomattu. Tilalle on ollut pakko joko ottaa joku uusi tai siirtää jostain.

Jos ne jotain tekee niin enpä tiedä, mitä se on. Projekteja on juu, suurin osa vaan haudataan hiljaisuudessa kun ei niistäkään mitään tule.

Ainoa asia miksi olen tähän systeemiin tyytyväinen on se, että oma surkea pomoni siirrettiin tähän kaartiin - eipä tartte enää kärsiä epäpätevästä pomosta...vaikka oikea tapahan olis antaa kenkää eikä maksaa huippuliksaa ei mistään.

Vierailija
26/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, pitäisi lisätä työvoimaa. Nyt ihmiset tekee hommia voimiensa äärirajoilla ja uupuvat.

Kiinalaisen hikipajan työntekijät tekevät voimiensa äärirajoilla töitä. En oikein usko että te teette ilman taukoja 16 tuntia 7 päivää viikossa töitä.

Vierailija
27/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisi vielä pyörittämään jos yksi lähtee. Ja se kyllä lähteekin kohta, kun on opiskelija, eikä nyt varsinaisesti kuulu työvoimaan.

Pari vuotta sitten puljua pyöritettiin nykyisen kuuden hengen sijaan kahteen pekkaan kollegan kanssa. Noh, pyörihän toi niinkin, mutta toiminnot melkolailla minimissä... Kolme on aika lailla pakollinen määrä, ettei joudu ihan ympäripyöreetä päivää kukaan tekemään. (Sen verran meillä on vakituisia)

Vierailija
28/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2009 vähennettiin ensimmäisen yt-kierroksen aikana noin 15%, mutta siihen päälle vähintään toinen samanmoinen määrä alihankintatyövoimaa, sitten 2011 lähti taas kymmenisen prosenttia, jonka jälkeen jäljelle jäänyt sakki alkoi jo kiitettävästi oirehtimaan työtaakan alla, mutta selvittiin kuin selvittiinkin tehostamalla ja tekemällä pidempiä päiviä... Nyt sitten pitäisi taas vähentää jonkun 10% - neuvottelut loppuvat mukavasti joulun alla.

Vittu mitä paskaa.

Mutta minkäs teet.. Plussaa toki on se, että tästä hommasta maksetaan helvetisti paremmin kuin jossain valtion/kaupungin/kunnan 'suojatyöpaikassa".

Vierailija
29/31 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oppilasmäärään nähden 1 on "turha"

Vierailija
30/31 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun otetaan kaikki pois. Jo nyt porukan vähyyden takia kukaan ei pysty hoitamaan töitä kunnolla.

Vierailija
31/31 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtään ei voisi vähentää, juuri on lakisääteinen määrä hoitajia, keittiöihminen ja siivooja sekä johtaja, joka johtaa kyllä vähän muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän