Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: kuinka paljon vartalonne on muuttunut 20v-nykyinen ikänne?

Vierailija
30.10.2012 |

Urheiletteko - jos, niin mitä lajeja harrastatte?

Onko lapsia, montako - ja muuttiko raskaus vartaloanne pysyvästi?

Onko pimppinne muuttunut iän mukana väljemmäksi tai jollain muulla tavalla?

Kiitos vastauksista, ne olis nyt tosi ajanohtaisia mulle...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea olen hoikempi ja lihaksikkaampi (olen nyt 31).

Kaksi lasta, raskaus ei jättänyt mitään jälkiä. Pitkä imetys tai laihtuminen jompi kumpi pienensi rintoja. Malli on sama riipahtava kuin aiemminkin. Ei raskausarpia missään. Samoin jompi kumpi harvensi hiuksia, en osaa sanoa palasivatko kaikki vai vain osa.

Alakerrassa lienee pari arpea, en huomaa, ei haittaa. Ei mitään ongelmia, virtsankarkailua tai muutakaan.

Urheilen kyllä, pääasiassa tankotanssi ja juoksu, muitakin lajeja silloin tällöin.

Vierailija
2/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aikuinen lapsi, ja alle kouluikäiset kaksoset.

Olen lihonut 20 vuodessa n. kaksinkertaiseksi, painonnousu ei liity lasten saantiin. Joten arvannet että en urheile, en urheillut hoikkanakaan, olin aina viimeinen koulussa liikuntatunneilla. Olen ollut kömpelö aina, pulskat tytötkin pärjäsivät paremmin liikunnassa.

Raskausarpia tuli jo silloin nuorena ensimmäisen lapsen aikana, ne oli ensin veripunaiset, kuin haavoja, mutta haalistuivat pikkuhiljaa ihonväriseksi.

Kaksosista jäi muistoksi sektioarpi, joka on jo haalistunut, eikä näy muiden arpien seasta. Mutta sektion aiheuttamat kiinnikkeet mahassa ovat tosi kipeät aina kun tekee jotain, eli lähes päivittäin.

Emätin on pysynyt yhtä tiukkana kuin aina, vaikka tosin on vain yksi alatiesynnytys silloin nuorena.

Synnytyksen jälkeen on tuntunut että se on vaan tiukentunut, seksi oli vähän hankalaa synnytyksen jälkeen. Ehkä se tunne johtui "käytön" puutteesta.

Muuten ei ole alapää muuttunut mielestäni, vaikka sitä synnytyksen jälkeen ommeltiin kahteen kerrokseen, kyllä se siitä parani, vaikka en uskaltanut katsoa sitä vuosiin kun pelkäsin että näyttää erilaiselta kun tikit oli niin inhottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on ainakin kasvanut, ja painoa tullut lisää 25 kg. Pituuttakin ehkä vähän. Finnejä ei enää ole. Tukka on harventunut.

Vatsassa on raskausarpia ja napa on repsahtanut, ja koko toosa on jotain aivan muuta kun se jätettiin parsimatta kasaan. Nämä muutokset aiheutti toinen lapsi, ekasta palauduin entiselleni.

En urheile.

Vierailija
4/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta liikuntaa, painan 8kg enemmän kuin 20-vuotiaana. Kaksi lasta alakoulussa, toisen syntymän jälkeen alapää ei oikein palautunut enää mutta toimii kuitenkin. ;) Suurin lasten tuoma muutos on vatsanahka, joka roikkuu alushousujen vyötärön päällä.. Muuten alkaa maan vetovoima vaikuttaa, mm. peppu on hieman alempana kuin ennen.

Vierailija
5/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta minkäänlaista urheilua tai kuntolikuntaa. Lapsia 2, iät 11 ja 13.

Raskauksista jäi tisseihin ja vatsaan vähän raskausarpia, jotka ovat kuitenkin jo himmenneet lähes huomaamattomiin. Alkuvuosina oli kunnon kuopalla olevat arvet. Alapää on ollut ekan synnytyksen jälkeen ehkä hieman väljempi kuin ennen, mutta se on hyvä vaan koska olin ennen niin tiukka että seksi sattui ja mies tuli muutamasta työnnöstä. Nykyisin sopivampi molemmille.

Muuten kropassani ei ole 18 vuoden ikään mennessä käytännössä muuta eroa kuin että vähän on juonteita tullut tissien väliin ja dekoltee-alueelle. Painan ihan samat 53 kg kuin 18-vuotiaana ja kroppani on samanmallinen, kapea vyötärö ja isohkot tissit ja takamus. Iho on iän myötä kyllä parantunut, ei ole enää rasvainen eikä finninen.

Vierailija
6/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan ehkä 2 kiloa enemmän kuin kaksikymppisenä. Yksi lapsi, ei raskausarpia. Rinnat eriparia, koska toisesta leikattu syöpä. En urheile muuta kuin pakon edessä muutaman kerran viikossa. Pimppini lienee entisellään, en ainakaan huomaa muutoksia. Iho on alkanut veltostua, mutta hyväksyn sen.

Olen tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni. Olen terve ja energinen ja näytän ihan kivalta ikäisekseni.