Syksyn sävel ja Marita Taavitsainen!?!?
Mikä ihme sen silmiä vaivaa?
Laulaa toinen silmä kiinni?
Onko sillä kasvohalvaus vai mikä?
Kommentit (16)
Toinen silmä oli melkein koko ajan kiinni, mutta kun se vähän aukesi niin näytti punaiselta.
mut duunataan nyt nuoremman miehen takia, ja valitetaan joka iltapäivälehdes.
silmätulehdusta siis, mutta en nähnyt että silmä olis ollut punainen?
näyttelijä Dana Delaneylle (mm.Totuuden anatomia), että botoxia lipsahtanut silmähermoon ja noin siinä sitten käy... :(
niin hänellä on jo pidemmän aikaa korostunut kasvojen epäsymmetria ja toinen silmä elää omaa elämäänsä. Emme voi tietää mistä se johtuu.
Upeaääninen laulaja hän on aina ollut ja on edelleen.
Tiedäpä häntä onko diabetekseen liittyvä liitännäissairaus. Hänellä on nuoruusiän diabetes.
Jos se ukko on antanu vähän nyrkkisääntöä?
tai droopy eyelid (Ptosis). Usein on jo lapsena (esim. Mikkosten toisella pojalla), mutta voi tulla missä iässä tahansa.
Menkääs mammat imettään niitä lapsianne ja elkää huolehtiko toisten silmistä!
Totta kai haluaa.
Viisa nainen, kun nai nuoremman miehen.
Maritan kappale kertoi rakkaudesta, toisin kuin esimerkiksi YÖ:n narsistinen laulu.
Oletko kateellinen Maritan nuoremmalle miehelle?Onko itselläsi joku ikäloppu kääkkä?
Miksei ihmisellä silmä voisi olla kipeänä?Oletko uteliaana ämmänä heti kärppänä vaanimassa selitystä?
mutta en tiedä vaikuttaako se silmiin sinällään. Näkökykyyn kylläkin voi vaikuttaa.
ei se diabeteksen tyyppi vaihdu ikääntyessä, on joko 1- tai 2-tyyppiä koko ajan.
Onnellisia perhejuttuja olen nähnyt lehdissä perheestä, en yhtään valitusta ja harmittelua.
mä oon kiinnittäny huomiotta enemmänki sen naaman vääntöön kun se laulaa.kukaa muu ei laula noin vaikeesti-siis ammatti-laulaja.ääni ei riitä useinkaan.tekopirteydelleen ei varmaankaa voi mitää
Botox.