Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhyy, kaikki muut lenkkeilee ja laihtuu

Vierailija
17.11.2012 |

minä vaan paisun ja kärsin penikoista :( Syön pullan, tulee kaks kiloa lisää. Elän viikon terveellisesti ja laihdun 200 grammaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile pilatesta. mulla se on tuonu tosi nopeesti tuloksia, youtubesta löytyy vaikka mitä. 30min menee yhen tekemiseen, eikä tule hiki (mitä ite vihaan liikunnassa)...

Vierailija
22/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aamupalalle voisit lisätä raejuustoa puuroon

- aamukahville lisää vaikka jokin hedelmä ja vähän rahkaa

- lounaalle tee kotona kylmä salaatti, sanoit tekeväsi istumatyötä, joten arvelen sinun olevan jossain toimistossa jossa voit sitten töitä tehdessä syödä salaatin samalla, paahda salaatin joukkoon ruisleipäkuutioita ja laita myös pähkinöitä ja loraus öljyä

- Iltapäiväkahville banaani

- Päivällinen voi aivan hyvin olla jotain peruskotiruokaa

- Iltapala on ihan hyvä, mutta joskus voisit vaihtaa leivät vaikka rahkaan

Älä luovu hiilihydraateista, mutta vähennä huonoja, eli yksinkertaisesti ostat kotiin vain täysjyväpastaa, riisiä ja leipää. Lisää proteiinia ja kasviöljyä.

Liikunnasta täällä onkin tullut jo vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee mieleen paskoa eikä etenkään syödä, koska syöminen paskattaa jne...

Eli anaaliseksi ensiksi kuntoon ja tupakointi+bulimia. Bulimiaan voi sekottaa mukaan myös oraaliseksin niin saattaa tulla ulos syödyt kamat myös. Pysyy mallin laihana!

Vierailija
24/28 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun menee niin perhanan nopeasti ohi. Mä olen 6 vuotta koittanut tosissani laihduttaa, on ollut apuna personal trainer, ravitsemusterapeuttia yms. Olen ollut noilla pussikeittodieeteilläkin ja aika heikoin tuloksin, 3 viikon kuurilla alle 2 kg. Täysin herkuttomalla 6 kk:n dieetillä , paljon proteiineja, vähän hiilareita, ei lainkaan mitään herkkuja. Liikuntaa vähintään 3 kertaa viikossa + paljon hyötyliikuntaa. Tulos -1,5 kg. Ei siis todellakaan motivoi, kun kaikki kaverit saa ton parissa viikossa jättämällä kahvipullan pois.

En kyllä itsekään keksi muuta kuin että mun kroppa on jossain stressitilassa, jota syksyn pimeys pahentaa, ja kalorit ei vaan kulu. Nukun huonosti, mutta siihen ei löydy ratkaisua, kun en vaan nuku. Tämä syksy ollut ihan kamala, + 4 kg parissa kuukaudessa, enhän mä pääse edes vuodessa noista eroon. Ja kaikki mahaan, että ei saa vaatteita edes mahtumaan päälle.

Mutta mä olen todennut että en mä voi loppuelämääni tätä murehtia, koitan nyt jotenkin pitää itseni edes 42 vaatteissa.

Vierailija
25/28 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun menee niin perhanan nopeasti ohi. Mä olen 6 vuotta koittanut tosissani laihduttaa, on ollut apuna personal trainer, ravitsemusterapeuttia yms. Olen ollut noilla pussikeittodieeteilläkin ja aika heikoin tuloksin, 3 viikon kuurilla alle 2 kg. Täysin herkuttomalla 6 kk:n dieetillä , paljon proteiineja, vähän hiilareita, ei lainkaan mitään herkkuja. Liikuntaa vähintään 3 kertaa viikossa + paljon hyötyliikuntaa. Tulos -1,5 kg. Ei siis todellakaan motivoi, kun kaikki kaverit saa ton parissa viikossa jättämällä kahvipullan pois.

En kyllä itsekään keksi muuta kuin että mun kroppa on jossain stressitilassa, jota syksyn pimeys pahentaa, ja kalorit ei vaan kulu. Nukun huonosti, mutta siihen ei löydy ratkaisua, kun en vaan nuku. Tämä syksy ollut ihan kamala, + 4 kg parissa kuukaudessa, enhän mä pääse edes vuodessa noista eroon. Ja kaikki mahaan, että ei saa vaatteita edes mahtumaan päälle.

Mutta mä olen todennut että en mä voi loppuelämääni tätä murehtia, koitan nyt jotenkin pitää itseni edes 42 vaatteissa.

Vierailija
26/28 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itseäsi,älä valita!Aloita ruoasta,katso mitä syöt,syö säännöllisesti,juo paljon vettä.Vältä sokeria,älä sorru jatkuvasti,vain välillä.Syö pieniä annoksia kerrallaan,älä ahmi.Hoida itseäsi,välitä itsestäsi.Heitä vanhat vaatteet kirpparille,uudista vaatevarastosi nykyisen vartalosi mukaan äläkä kulje menneissä.Hoida ihoasi,suihkauta hajuvettä aamuisin,hymyile pellille,laita kasvovesi jääkaappiin,ja sipaise sitä aamulla kasvoihin,se virkistää.Aseta itsesi ykkös asiaksi,sitten vasta muut.:)t.neljän lapsen äiti

Vierailija
27/28 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinäkin miehesi kanssa sauva kävelemään! Kokemuksesta voin sanoa että yksi pari sauvoja riittää. Se tuo yhteisyyden tunnetta mieheesi ja on varsin hauskaa! Älä missään nimessä mene sinne mikä lie podipummppiin! Ne ovat nyky ajan hömpötyksiä. Perinteiset liikunta muodot kunniaan! Minunkin ex-mieheni tytär sielä käy juoruilemassa ja arvostelemassa muita. Se on hyvin epä siveellistä ja kamalaa. Lava-tanssit ovat toki paras mahdollinen paikka kuluttaa vähän caloreita.

Vierailija
28/28 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sinä olet ihana! Noin paljon motivaatiota. En osaa neuvoa mitään, ehkä ravitsemusterapeutti osaisi. Ja sen voin luvata, että kun oikea ratkaisu löytyy, niin saat tuloksia. Olin itse nuorena hyvin ylipainoinen, mutta kun joskus 24-vuotiaana löysin paremmat tavat syödä ja liikkua, niin olen pysynyt viisi vuotta normaalipainossa. Tämä on jatkuvaa taistelua, mutta vielä olen voitolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä