Millaiset parit eivät liiku yhdessä? Voiko se kestää?
Kommentit (9)
Tarkoittaako ap että on eri kaveripiirit ja eri harrastukset, vain sitä että ei ikinä, missään olla yhdessä, ei siis käydä yhdessä edes kaupassa.
meillä tämä on kestänyt vähän yli 20 vuotta.
jossa on erityislapsia..aika harvoin pääsee yhdessä edes sinne kauppaan. Mutta toisaalta tämän myötä ollaan tultu itsenäisimmiksi yhdessä ;) Ei tarvita ukkoa pakolla kauppaan mukaan tai toistepäin niin kun monella kaverillani on.
Ja me matkustellaan yksin terveiden lasten kanssa vuorotellen.
mieheen joka kävi juhlissa, baarissa, reissuissa yms
vain kavereidensa kanssa. Me emme koskaan käyneet missään. Eikä ollut varattu mies eikä poikanenkaan enää, persoonallisuushäiriöinen tapaus kylläkin.
Ihmiset kyllä tiesivät suhteestamme,joten salailuun ei olisi ollut tarvettakaan, tämä pälliäinen vaan ei voinut just minun kanssa lähteä mihinkään (eikä ole voinut aiempienkaan kumppaniensa kanssa).
Että jos näin rajottuneesta kaverista on kyse niin
ei kestä tosiaankaan.
yhdessä liikkua. Joka tosiaan on sekin kummallista, koska myös óma elämä täytyy olla.
Mutta ei sekään mielestäni ole oikea parisuhde, jos ei missään käydä yhdessä eikä tehdä mitään yhdessä. Mielestäni pariskunnat, joille parisuhteella ei ole merkitystä, parisuhde on väljähtänyt tms eivät tee asioita yhdessä.
ei todellakaan liikuta samoissa illan vietoissa tai menoissa. Nään sitä ihan tarpeeksi kotonakin. Jos mä lähen, haluun vapaata siitä plus lapsista ;) oon myös hieman flirtti tosin tahattomasti(ihana luonteenpiirteeni) aiheuttaa ärsytystä miehessäni tosin näinä vuosina tottunu jo siihen:) Ollaan oltu liki 10 vuotta joten ei ainakaan omiin juoksuihin ole kaatunu tämä suhde. Lisäisin myös että minun ja mieheni kaverit ovat hiukan erillaisia joten ei hirveesti viihdytä samoissa jutuissa.
Ellei oltu jonkun kaverin juhlissa. Mä menin mielummin baariin omien kavereideni ja mies omien kavereidensa kanssa.
Elokuvissa, ravintolassa syömässä, kaupoissa käytiin ja reissattiin yhdessä.
Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta eikä kumpikaan enää käy baareissa / yökerhoissa. Ja noissa muissa menoissa on lähes aina joku lapsista tai kaikki lapset mukana.
jos pari ei harrasta liikuntaa yhdessä, niin voiko suhde kestää - ajattelinkin, että onpa outo kysymys...
Se nyt on ainakin outoa jos aina ja jokapaikassa ollaan yhdessä.