Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempi olla huonossakin suhteessa kuin yksin

Vierailija
17.11.2012 |

Totta vai tarua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatuni parani noin 500%, kun uskalsin vihdoin lähteä omillen huonosta suhteesta.

Vierailija
2/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vastaaja läheisriippuvainen vai ei. Läheisriippuvainen sanoo, että kyllä. Tunne-elämältään terve sanoo ei.

Vierailija
4/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko vastaaja läheisriippuvainen vai ei. Läheisriippuvainen sanoo, että kyllä. Tunne-elämältään terve sanoo ei.

Vierailija
5/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen naama kyrpii niin paljon että meinaa taju lähteä, ja toinen vaikka launtai-illan kunniaksi viinapäissään hakkaa henkihieveriin, niin eiköhän siinä vaiheessa oo kivempi olla yksinään. Ja jos suhde on muuten vaan täynnä halveksuntaa, välinpitämättömyyttä tai vihaa, tuskinpa se on parempi kuin omillaan oleminen. En ymmärrä, miksi joku sinnittelisi surkeassa suhteessa vain siksi, ettei tahdo olla yksin... Yksinään saa elää juuri niinkuin haluaa ja on oman elämänsä tärkein ihminen, lähestulkoon parempaa kuin parisuhde-elämä :)

Vierailija
6/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. avioliitto (ei väkivaltaa, alkoa tai uskottomuutta) mutta henkisellä puolella raskasta. Mies ei arvostanut eikä kai rakastanutkaan, olimme menneet parikymppisinä naimisiin koska niin kuuluu tehdä. 3 lastakin ehdittiin saamaan ennenkuin tajusin että naiseuteni oli täysin 0:ssa.

Miten ihanaa olikaan olla yh ja vastata elämästään vain lapsille:) Tuohon saakka olin tinkinyt omista toiveistani ja haaveistani, nyt lasten kanssa niitä pääsin toteuttamaan ilman että olin tilivelvollinen miehelle.

Kolme vuotta myöhemmin tapasin nykyisen mieheni ja sain sitten sen ihanan parisuhteenkin:)

Vierailija
7/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vastaaja läheisriippuvainen vai ei. Läheisriippuvainen sanoo, että kyllä. Tunne-elämältään terve sanoo ei.

Ihanaa olla yh. Ei tarvii katella luuseria. Vaikka köyhempiä ollaan. Ja uusi miesystävä lähetti just viestin.

Vierailija
8/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin introvertti ja viihdyn mainiosti omassa seurassani.

Vierailija
9/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa olin yksinäinen. Ei väkivaltaa, viinaa tai pettämistä, mutta olin vain kotiorja työn jälkeen.

Nyt olen vapaa ja saan olla lasteni kanssa. En usko enää koskaan jakavani elämääni miehen kanssa, viihdyn omasa seurassani ja työ on haasteellista. Saan harrastaa aikatauluni mukaan ja nauttia elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi